Had je weer iets lelijks te zeggen? Toch maar bedacht?quote:
Misschien kunnen wij achterhalen wie de afzender is, maar je moet wel met meer informatie komen! Snap je dat nou echt niet?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:14 schreef Myworld het volgende:
[..]
Had je weer iets lelijks te zeggen? Toch maar bedacht?
Vandaar mijn toon , door deze vriendelijke dame,
excuus voor de overige users ,
het gaat dus om een internetsite bijv treiter sms of anoniem sms, waarvan ik een sms heb ontvangen en mijn vraag is dus of ik kan achterhalen wie de afzender is
Zoek anders een nieuw vriendje om je frustraties op af te reageren.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:38 schreef Myworld het volgende:
Halloo zo moeilijk is de vraag niet hoor, dus als je ook het antwoord niet weet omdat dit een uiterst goeie vraag is , flikker dan lekker op uit mijn topic
Komt ie nog een keer slimboquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:18 schreef Doutzen het volgende:
[..]
Misschien kunnen wij achterhalen wie de afzender is, maar je moet wel met meer informatie komen! Snap je dat nou echt niet?
Wat voor informatie stond er in de sms en welk nummer stond bij de afzender?
Ja dat snapten we inmiddels ook wel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:26 schreef Myworld het volgende:
[..]
Komt ie nog een keer slimbo![]()
Als je via een internetsite een anoniem,smsje ontvangt,..kan je dan achterhalen .. waar die vandaan komt,of wie hem naar jou heeft gestuurd !
Nee, dus je kan die liefdesverklaring veilig sturen naar je leraar wiskunde.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:26 schreef Myworld het volgende:
[..]
Komt ie nog een keer slimbo![]()
Als je via een internetsite een anoniem,smsje ontvangt,..kan je dan achterhalen .. waar die vandaan komt,of wie hem naar jou heeft gestuurd !
Hallelujaquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:24 schreef jogy het volgende:
Als je een anonieme sms van een site hebt gekregen is die niet te achterhalen voor normale stervelingen, eventueel kan je soliciteren bij het bedrijf als database administrator en op die manier je eigen nummer achteralen inclusief de afzender maar dat duurt wel even en nog langer als je niets weet van database beheer. Een andere manier die ongeveer even lang duurt is te leren hoe je een database va buitenaf kan hacken om het op die manier te achterhalen dus hoe belangrijk is het voor je?.
Beste Jan Jantjes Jr,quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:08 schreef kickert het volgende:
Myworld, ik zit in het Europese Commissie van Communicatie () , het ECC genoemd.
Dit wil zeggen dat ik in de databases kan komen van alle telefoonproviders en internetwebsites.
U kunt van geluk spreken, dat ik erben, om u ver te helpen en u te verlossen van uw stalker.
Het enige wat u hoeft de doen is uw mobiele telefoonnummer even te pm'en naar mij.
Ik als lid van het Europese Commissie van Communicatie zal dan even in de databases duiken en uw stalker opsporen om hem vervolgens te laten arresteren.
Met Vriendelijke Groet,
Jan Jantjes Jr. (JJJ Genaamd)
Oke beste Myworld, hoe ontvangt u dan die sms-berichten?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:18 schreef Myworld het volgende:
[..]
Beste Jan Jantjes Jr,
Helaas maakt u mij blij met een dode mus; ik heb namelijk geen mobiele telefoon, hartelijk dank voor de moeite
Dat laatstequote:Op woensdag 1 september 2010 10:30 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Wil je anoniem een smsje achterhalen of een anoniem smsje achterhalen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |