abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85929071
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 22:00 schreef Doutzen het volgende:

Had je weer iets lelijks te zeggen? Toch maar bedacht?

Vandaar mijn toon , door deze vriendelijke dame,

excuus voor de overige users ,

het gaat dus om een internetsite bijv treiter sms of anoniem sms, waarvan ik een sms heb ontvangen en mijn vraag is dus of ik kan achterhalen wie de afzender is :)
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 22:18:35 #27
310900 Doutzen
winnen is voor winnaars
pi_85929341
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 22:14 schreef Myworld het volgende:

[..]

Had je weer iets lelijks te zeggen? Toch maar bedacht?

Vandaar mijn toon , door deze vriendelijke dame,

excuus voor de overige users ,

het gaat dus om een internetsite bijv treiter sms of anoniem sms, waarvan ik een sms heb ontvangen en mijn vraag is dus of ik kan achterhalen wie de afzender is :)
Misschien kunnen wij achterhalen wie de afzender is, maar je moet wel met meer informatie komen! Snap je dat nou echt niet?

Wat voor informatie stond er in de sms en welk nummer stond bij de afzender?
pi_85929669
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:38 schreef Myworld het volgende:
Halloo zo moeilijk is de vraag niet hoor, dus als je ook het antwoord niet weet omdat dit een uiterst goeie vraag is , flikker dan lekker op uit mijn topic :W
Zoek anders een nieuw vriendje om je frustraties op af te reageren. :D
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 22:24:36 #29
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_85929691
Als je een anonieme sms van een site hebt gekregen is die niet te achterhalen voor normale stervelingen, eventueel kan je soliciteren bij het bedrijf als database administrator en op die manier je eigen nummer achteralen inclusief de afzender maar dat duurt wel even en nog langer als je niets weet van database beheer. Een andere manier die ongeveer even lang duurt is te leren hoe je een database va buitenaf kan hacken om het op die manier te achterhalen dus hoe belangrijk is het voor je? :%.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 22:25:44 #30
310900 Doutzen
winnen is voor winnaars
pi_85929758
:')
pi_85929775
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 22:18 schreef Doutzen het volgende:

[..]

Misschien kunnen wij achterhalen wie de afzender is, maar je moet wel met meer informatie komen! Snap je dat nou echt niet?

Wat voor informatie stond er in de sms en welk nummer stond bij de afzender?
Komt ie nog een keer slimbo ;(

Als je via een internetsite een anoniem,smsje ontvangt,..kan je dan achterhalen .. waar die vandaan komt,of wie hem naar jou heeft gestuurd !
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 22:27:18 #32
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_85929850
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 22:26 schreef Myworld het volgende:

[..]

Als je via een internetsite een anoniem,smsje ontvangt,..kan je dan achterhalen .. waar die vandaan komt,of wie hem naar jou heeft gestuurd !
Ja dat snapten we inmiddels ook wel.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 22:27:41 #33
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_85929872
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 22:26 schreef Myworld het volgende:

[..]

Nee, dus je kan die liefdesverklaring veilig sturen naar je leraar wiskunde.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_85929976
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 22:24 schreef jogy het volgende:
Als je een anonieme sms van een site hebt gekregen is die niet te achterhalen voor normale stervelingen, eventueel kan je soliciteren bij het bedrijf als database administrator en op die manier je eigen nummer achteralen inclusief de afzender maar dat duurt wel even en nog langer als je niets weet van database beheer. Een andere manier die ongeveer even lang duurt is te leren hoe je een database va buitenaf kan hacken om het op die manier te achterhalen dus hoe belangrijk is het voor je? :%.
Halleluja _O_

Was er al bang voor dat het niet te achterhalen is , jammer was best belangrijk thx
pi_85929985
Via een site verzonden, dan zou je eerst uit moeten zoeken welke sms-bulk-provider er gebruikt was.

Dan ga je waarschijnlijk een rechtszaak tegen aan moeten spannen om erachter te komen welke funsite het betreffende smsje stuurde.
Dan een rechtszaak tegen die fun-site, wat het IP was die bij hun dat smsje verstuurde (als ze dat al bijhouden).
Dan een rechtszaak tegen de desbetreffende ISP om het adres van diegene te achterhalen.

Suc6 :')
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_85930566
En wat stond er in TS?
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 22:57:44 #37
310900 Doutzen
winnen is voor winnaars
pi_85931578
:@

[ Bericht 45% gewijzigd door Doutzen op 31-08-2010 23:07:24 ]
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 23:08:18 #38
314094 kickert
kwak kwok kwik
pi_85932064
Myworld, ik zit in het Europese Commissie van Communicatie ( :') ) , het ECC genoemd.
Dit wil zeggen dat ik in de databases kan komen van alle telefoonproviders en internetwebsites.
U kunt van geluk spreken, dat ik erben, om u ver te helpen en u te verlossen van uw stalker.
Het enige wat u hoeft de doen is uw mobiele telefoonnummer even te pm'en naar mij.
Ik als lid van het Europese Commissie van Communicatie zal dan even in de databases duiken en uw stalker opsporen om hem vervolgens te laten arresteren.

Met Vriendelijke Groet,
Jan Jantjes Jr. (JJJ Genaamd :s) )
pi_85932130
Nee, je komt dan in het beste geval gewoon bij de site uit natuurlijk.
pi_85932529
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 23:08 schreef kickert het volgende:
Myworld, ik zit in het Europese Commissie van Communicatie ( :') ) , het ECC genoemd.
Dit wil zeggen dat ik in de databases kan komen van alle telefoonproviders en internetwebsites.
U kunt van geluk spreken, dat ik erben, om u ver te helpen en u te verlossen van uw stalker.
Het enige wat u hoeft de doen is uw mobiele telefoonnummer even te pm'en naar mij.
Ik als lid van het Europese Commissie van Communicatie zal dan even in de databases duiken en uw stalker opsporen om hem vervolgens te laten arresteren.

Met Vriendelijke Groet,
Jan Jantjes Jr. (JJJ Genaamd :s) )
Beste Jan Jantjes Jr,

Helaas maakt u mij blij met een dode mus; ik heb namelijk geen mobiele telefoon, hartelijk dank voor de moeite :O
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 23:21:08 #41
314094 kickert
kwak kwok kwik
pi_85932634
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 23:18 schreef Myworld het volgende:

[..]

Beste Jan Jantjes Jr,

Helaas maakt u mij blij met een dode mus; ik heb namelijk geen mobiele telefoon, hartelijk dank voor de moeite :O
Oke beste Myworld, hoe ontvangt u dan die sms-berichten?
pi_85933012
Geen flauw idee eigenlijk..
Op donderdag 13 januari 2011 23:04 schreef djkoelkast het volgende:[/b]
Brankschatjeeeee O+
pi_85933681
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
pi_85933824
quote:
Wat moet TS hiermee :')?
  woensdag 1 september 2010 @ 00:00:58 #45
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_85934191
:')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_85940603
Wil je anoniem een smsje achterhalen of een anoniem smsje achterhalen?
pi_85967036
quote:
Op woensdag 1 september 2010 10:30 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Wil je anoniem een smsje achterhalen of een anoniem smsje achterhalen?
Dat laatste
  woensdag 1 september 2010 @ 22:40:24 #48
78498 classpc
I don't like change
pi_85967855
Ik kreeg een keer een SMS van Vodafone (uw rekeningoverzicht is beschikbaar) maar als afzender stond er een vriendin van me. WTF :?
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_85968897
Een anoniem smsje via een site is niet te achterhalen. Het is hooguit te achterhalen van welke site die afkomstig is, als je provider daaraan meewerkt, wat ik heel erg betwijfel.
Als de provider meewerkt aan het achterhalen van de site waarmee het smsje is gestuurd, moet de site ook nog eens jouw IP-adres vrijgeven. Wat ze natuurlijk nooit doen zonder gerechtelijk bevel. Als het dan ook nog zo ver zou komen dat je het IP-adres weet te bemachtigen, zou je naar de politie moeten stappen om er achter te komen wie dat is. En dat doet de politie nooit, hoe erg dat smsje ook is. Zelfs de grootste drugsdealers op partyflock daar doen ze geen moeite voor. De ICT-politie stelt niks voor. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')