Ja helaas. Meestal lost security zoiets heel snel op.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:16 schreef errrbek het volgende:
Gebeurt op de leukste festivallen. Overal heb je debielen rondlopen.
inderdaad en het gros van de bezoekers krijgt hier gelukkig niets van meequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:24 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja helaas. Meestal lost security zoiets heel snel op.
Waarom zet je dat in een Lowlands forum?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:09 schreef Beaudelaire het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1093081/b14e6549/pitten_op_mysteryland_2010_(q_stage).html
Nog nooit gezien op menig ander festival, behalve hier dus.
ik denk omdat er vorige week na Lowlands een hele discussie gaande was over het aantal aanhoudingen op Lowlands, dit was hoger als op veel dance festivals, die altijd in een kwaad daglicht gezet worden door de media in verband met het aantal arrestaties.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:22 schreef JvS het volgende:
[..]
Waarom zet je dat in een Lowlands forum?
Deze discussie:quote:Op woensdag 1 september 2010 09:18 schreef Luni het volgende:
[..]
ik denk omdat er vorige week na Lowlands een hele discussie gaande was over het aantal aanhoudingen op Lowlands, dit was hoger als op veel dance festivals, die altijd in een kwaad daglicht gezet worden door de media in verband met het aantal arrestaties.
Afgelopen weekendquote:Op woensdag 1 september 2010 12:15 schreef SpauldingPF het volgende:
Dat is aankomend weekend toch ML?
quote:Op woensdag 1 september 2010 12:15 schreef SpauldingPF het volgende:
Dat is aankomend weekend toch ML?
OT: Wat een stel paupers, hier ga je toch niet voor naar een festivalEn ook nog meiden die geslagen worden, en op de grond doortrappen
TBS met die lui.
Gewoon een reactie op dit topic 240 aanhoudingen op LowLands vermoed ik, wat ik hierboven ook al zei.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:09 schreef julian6 het volgende:
verder vraag ik me af wat de bedoeling is van TS met dit topic. Aantonen dat lowlands beter is dan dancefestivals?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |