Deze bedoel je?quote:Op zondag 5 september 2010 19:58 schreef 16meter het volgende:
Gister XXlerator. Hoorde "Down with the hardstyle" vermoedelijk in een Noisecontrollers remix.Kick was namelijk wat harder dacht ik en melodie anders. Hoop niet dat dat klopt.
Sowieso, down with the hardstyle draaien.![]()
Ik moest lachenquote:Op zondag 5 september 2010 19:32 schreef de_huig het volgende:
[..]
die is haakon thuis opzoeken gok ik..patsboem op zn bakkes.
en om deze post nog een beetje nut te geven:
ik vind het wel een grappige tool
nee maar het is ook niks nieuwsquote:Op zondag 5 september 2010 20:27 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik moest lachenMaar da's maar 1 keer leuk denk ik.
Klinkt ook niet slecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had linkje gedaan,maar dat mag niet he
Dus maar ff zo dan, het setje van 2 jongens die ik ken, hij begint, vind ik, echt vet met gescratch.
The Outside Agency
dat dusquote:Op maandag 6 september 2010 10:39 schreef incognitoomuch het volgende:
Wat een lekker nummer zeg die Loop machine! Heb em nu al 3x geluisterd..
Die intro is echt meesterlijk!quote:Op maandag 6 september 2010 10:39 schreef incognitoomuch het volgende:
Wat een lekker nummer zeg die Loop machine! Heb em nu al 3x geluisterd..
Waar de fuck is TBY mee bezigquote:Op maandag 6 september 2010 19:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat een rust hier
Mwa, ik mis de goeie oude tijd van TBY....hij gaat er iig niet op vooruit
Dieter (Distractor) ff met de aankondigingquote:Op zondag 5 september 2010 19:32 schreef de_huig het volgende:
en om deze post nog een beetje nut te geven:
ik vind het wel een grappige tool
quote:
mwoah, gaat wel... melodie wel lekker, verder niet superquote:
waar is de tijd van War Machine gebleven?quote:Op maandag 6 september 2010 19:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat een rust hier
Mwa, ik mis de goeie oude tijd van TBY....hij gaat er iig niet op vooruit
Compleet mee eens zit niks geen energie achter, zeer en zeer matig. Als producer had ik hem de laatste jaren wel zeer hoog zitten alleen wordt het de laatste maanden na mijn idee steeds slechter.quote:Op maandag 6 september 2010 19:50 schreef mstx het volgende:
Ik ben wel fan van Technoboy qua producties maar dit is echt 3x niks. De climax heeft gewoon geen energie, het is allemaal een beetje slapjes.
Oequote:Op dinsdag 7 september 2010 09:34 schreef Deeltjesversneller het volgende:
XXlerator · Super Heroes vs New Heroes, zaterdag 6 november 2010
Line-up:
Alpha²
Anime
Devon K.
Mad Dog
Pavo
Ran-D
The R3bels
Toneshifterz
Villain
Zatox
Hehe, ziet mijn post een aantal posts terugquote:Op maandag 6 september 2010 13:12 schreef eQuaL het volgende:
Haha misschien wat voor sommige mensen hier?
Ziet er lekker uit, maar rot-tijd tot 05:00, dan rijden er volgens mij nog lang geen treinenquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:34 schreef Deeltjesversneller het volgende:
XXlerator · Super Heroes vs New Heroes, zaterdag 6 november 2010
Line-up:
Alpha²
Anime
Devon K.
Mad Dog
Pavo
Ran-D
The R3bels
Toneshifterz
Villain
Zatox