Volgens mij is dat 2008, maar dat is inderdaad zo'n lekkere setquote:
Tres genial! Hoe mooi wil je dit hebben!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe geniaal![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:28 schreef T-Force het volgende:
Jezus Christus wat zie ik me toch een lekkere set staan op LSDB![]()
![]()
Mind.Illusion @ Wake you from your boredom #1Oeewww die halen we ff binnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe geniaal
The Outside Agency
Hard vind ik het niet echt, maar wel een zeer-relaxt nummer!quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:24 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
zooo hard. al valt het misschien niet helemaal onder hardstyle.
Is Hardtrance (staat ook op de dvd van Qlimax 2007 meen ik door Fausto gedraaid)quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:24 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
zooo hard. al valt het misschien niet helemaal onder hardstyle.
Leuke tip. Wil op den duur ook weer nieuwe.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:39 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Kleine tip voor goede Oordopjes zijn de "Phonak Perfect Fit Earphones"
Kosten +- 130 euro maar kunnen zich meten met oordopjes uit het hogere segment (300-400 euro) en zijn een stuk beter als bijvoorbeeld de Shure oordopjes uit dezelfde prijsklasse.
Lijken ook met de dag beter te gaan klinkenHeb ze nu +- 1,5 jaar en ze voldoen prima...
http://www.hifiheadphones(...)112-prodid-2033.html
Die kicks inderdaadquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:13 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Bij 1.04 begint die echt goed, intro is niet zo geweldig, iets teveel vocals, maar die kicks zijn echt geweldig, zijn er meer nummers die zulke kicks hebben?
quote:
Welk nummer bedoel je? Ik hoor alleen een negert schreeuwen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:43 schreef T-Force het volgende:
Hier het filmpje:
4.29![]()
Dat is HET nummer van Krulliewullie en mij
Ruffianquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:50 schreef mstx het volgende:
Welk nummer bedoel je? Ik hoor alleen een negert schreeuwen.
hard nummer!!quote:
worlds collide doet me wel verdacht veel denken aan Face The Enemy.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:02 schreef Sethje het volgende:
[..]
thnx!
[..]
Idd
[..]
Ik heb die cx300, anders werd het wel een duur grapje, maar goed het effect tegenover mijn oude dopjes blijft verbluffend
Wat vinden we trouwens van de Bioweapon vs Toneshifterz release? Ik vind het echt diklekkere reversed bass in beat conductor zeg
sowieso zijn hun kicks erg in orde
melo's zijn wel wat makkelijk, maar vooral op een feest is dit gewoon lekkere hardstyle, heb op defqon wel genoten van bioweapon wel genoten van hun set iig. Om het thuis te luisteren vind ik het iets te makkelijk, maar op een feest met dik geluid is het wel rammen
Dagjesmensch?quote:
Wedden dat ie met Mario-pak staat te draaien bij Fusionquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Setje van 2 kerels die ik ken
[ Bericht 70% gewijzigd door haakon op 06-09-2010 10:17:25 ]The Outside Agency
doe mij maar de Deepack Remix van X2Xquote:Op donderdag 2 september 2010 21:59 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Ik vind dat nummer van Brooklyn Bounce beter dan die hardstyle remix van HHZ & NC
Komt ook aardig dicht in de buurt van hardstyle. Ik vind het origineel zelfs beter. Veel hardere bass enzo.
Origineel:
Remix:
owja, die wilde ik nog ff gaan bekijkenquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:40 schreef Baronpilsener het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)_Oh_Cherso_s1_a1.xml
Vanaf 20 min... OMGWTFBBQSAUCE je sig![]()
heldenplaatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |