Nou dat is toevallig, ik zat vanmiddag nog in de trein te denken aan deze plaat, kek plaatjequote:
quote:
Audiosurfquote:Op woensdag 1 september 2010 19:41 schreef T-Force het volgende:
![]()
Degos & Re-Done Skuimbek Remix doet het ook goed moet ik zeggen![]()
Holyshit wat een waslijst aan te lekkere platenquote:Op woensdag 1 september 2010 21:56 schreef Sethje het volgende:
Net weer even op Luna verliefd geworden, wat een vette sets draait die man toch altijd...
Qbase 2007
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:03 schreef T-Force het volgende:
[..]
Holyshit wat een waslijst aan te lekkere platen![]()
Dankje voor de tip
Op zich is de muziek nog niet eens zo slecht, maar die lyrics...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt inderdaad erg lekker.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:54 schreef T-Force het volgende:
Ik luister nu pas die nieuwe Tuneboy...sprakeloos! Wat een heerlijk nummertjeInderdaad lekkere ouwe sounds, klinkt gewoon echt heel goed
gr gr
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:03 schreef T-Force het volgende:
Ik vond hem ook wel leuk hoor, totdat elk 14 jarig kutkind dat als levenslied ging gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Ik hou ook van Luna, puur omdat die man gewoon draait wat hij leuk vindt, zonder rekening te houden met labels, artiesten en ander gezeik. Het maakt niet uit of een plaat hip is of vaak gedraaid is of neit, als hij hem maar lekker vindt.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:56 schreef Sethje het volgende:
Net weer even op Luna verliefd geworden, wat een vette sets draait die man toch altijd...
Frontliner opende op The Qontinent met Our Powerquote:Op woensdag 1 september 2010 22:36 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik kan me nog een Hardhouse Generation feest herinneren in de outland waar hij ineens een aantal platen kwam draaien en toen legde hij er ook zomaar ineens our power op enzo![]()
Whee nu ben ik wél jaloers dat ik daar niet bij wasquote:Op woensdag 1 september 2010 22:38 schreef T-Force het volgende:
[..]
Frontliner opende op The Qontinent met Our PowerWat een lekkere plaat is dat ook zeg
Edit:![]()
Die zit ik net onderweg te luisteren in de oto , heldenremixquote:Op woensdag 1 september 2010 19:41 schreef T-Force het volgende:
[..]
![]()
Degos & Re-Done Skuimbek Remix doet het ook goed moet ik zeggen![]()
Ziet er zeer strak uit jaquote:Op donderdag 2 september 2010 08:56 schreef Sethje het volgende:
Onze nieuwe website is online, ik ben er weer zeer tevreden overhttp://twisted-event.nl/
Ran-d is tegenwoordig met kleine letter?quote:Op donderdag 2 september 2010 08:56 schreef Sethje het volgende:
Onze nieuwe website is online, ik ben er weer zeer tevreden overhttp://twisted-event.nl/
Ziet er heel strak uit! 1 puntje als ik mag zeggen: de line-up met de gesproken namen is soms wat warrig, maar verder ziet het er echt superprofessioneel uit!quote:Op donderdag 2 september 2010 08:56 schreef Sethje het volgende:
Nice die site! Is wel een mooie om heen te gaan denk ik zo, lekker dichtbijquote:Op donderdag 2 september 2010 08:56 schreef Sethje het volgende:
De namen zijn gekoppeld per poppetje, dus als je snel erover heen gaat met je muis raakt ie in de warquote:Op donderdag 2 september 2010 10:06 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ziet er heel strak uit! 1 puntje als ik mag zeggen: de line-up met de gesproken namen is soms wat warrig, maar verder ziet het er echt superprofessioneel uit!
Wees welkomquote:Op donderdag 2 september 2010 10:16 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Nice die site! Is wel een mooie om heen te gaan denk ik zo, lekker dichtbijkon alleen geen knopje vinden om het geluid uit te zetten op de site?
dat je de uitleg krijgt van vliegtuigje vouwen?quote:Op donderdag 2 september 2010 11:04 schreef Sethje het volgende:
en heeft iemand al op het meest linkse envelopje geklikt hahah
Inderdaad! Vet!quote:Op donderdag 2 september 2010 11:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat je de uitleg krijgt van vliegtuigje vouwen?
quote:In eerste instantie was ik van plan mee te doen met de remix contest die Q-dance organiseerde voor het anthem van Defqon.1 Australie. Ik heb hiervoor een schetje gemaakt van de intro, maar ben er daarna mee gekapt, met als grootste reden het feit dat ik niet achter het feest en deze soort "hard"style sta. Q-dance heeft besloten 5 dagen voor de deadline de finalisten maar alvast bekend te maken (Vriendjespolitiek of miscommunicatie binnen de organisatie?), en aangezien ik toch niet meer van plan ben mee te doen, gooi ik dit schetje van de intro maar online. Verder heb ik nog een hele shitload aan projecten die ik maar half/niet af heb, deze gooi ik ook binnenkort online. Nogmaals, dit is een behoorlijk ruwe schets, wat wel te horen valt aan de kick en de afmix (Voor zover youtube dat toelaat) Waarschijnlijk maak ik deze track af met een maat van me (The Obsession), uiteraard met andere vocalen. Hope you enjoy:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |