abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85923267
De eerste auditierondes van Popstars duren dit jaar ’slechts’ twee maanden. Vanaf 17 september gaat SBS 6 namelijk zijn theaterrondes in. Dat is overigens ook de datum dat RTL 4 begint aan The Voice of Holland.

Waar de eerste audities van Popstars nu nog identiek waren aan die van vorig seizoen, heeft de zender zijn theaterrondes wel geïnnoveerd. Daar zit vanaf heden een zaal vol publiek mèt stemkastjes. Het publiek mag daarmee de jury gaan adviseren of iemand wel of niet door moet naar een volgende ronde.

In de eerste twee vervolgrondes moeten de tweehonderd beste auditanten hetzelfde nummer in chorus line en in groepsformaties zingen. Zingen ze vals? Dan worden ze door de jury linea recta naar huis gestuurd.

Na deze twee rondes staan de honderd overgebleven kandidaten er alleen voor. Tijdens een solo-optreden moeten de deelnemers de jury én het publiek zien te overtuigen van hun individuele zangkwaliteiten. De honderden mensen in de zaal vormen samen het extra jurylid.

De jury beschikt verder over een rode knop om een optreden abrupt te beëindigen. Het publiek kan dat besluit wel proberen te overrulen met de stemkastjes. (bron )
pi_85924258
Je kan je nog opgeven als publiek hiervoor...
Klik ;)
pi_85926908
Ow leuk O+
pi_85926968
Shit in me vakantie -O-
pi_85927041
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ow leuk O+
In je vakantie :o
pi_85927166
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:32 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

In je vakantie :o
behalve 6 september.... maar ik moet helaas werken -O-
pi_85927276
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:34 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

behalve 6 september.... maar ik moet helaas werken -O-
Ik ook -O-
pi_85927309
De shift van 17:00 uur kan ik op zich wel nemen.... maar dan moet ik om 3 uur vertrekken van me werk... geen idee of dat kan :)
pi_85927379
Iemand die die laatste zondag met mij heen wil? *O*
pi_85953602
Ik las betaalt :')
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
  woensdag 1 september 2010 @ 17:07:22 #11
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_85954620
Lijkt me leuk. :Y
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')