ik ookquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:49 schreef DroogDok het volgende:
Italianen eten een pot Nutella als tussendoortje.
Doe er wel altijd een boterham omheen.quote:
nee joh die eten dat niet want zijn veels te bang dat ze te dik worden (de meiden dan)quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:49 schreef DroogDok het volgende:
Italianen eten een pot Nutella als tussendoortje.
Maar dit wil ik ook wel!!
ik denk chocomel (met smaakje nutella)quote:Op woensdag 1 september 2010 15:04 schreef _Arual_ het volgende:
De snack kan ik nog plaatsen, maar wat voor drinken zit erbij?
Nog meer choco dus? Tsjezus.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik denk chocomel (met smaakje nutella)
ja je betaalt echt veel voor die paar broodstokjes. koop dan een grote pot en een groot pak soepstengels. heb je meer voor minderquote:Op woensdag 1 september 2010 12:56 schreef loecje het volgende:
[ afbeelding ]
mis je alleen het drinken nog.
vergeet de icetea nietquote:Op woensdag 1 september 2010 16:34 schreef _Loki het volgende:
Dat wilde ik net zeggen. Gewoon soepstengels en een pot pasta, klaar.
Heb ik weleens op, is keilekkerquote:Op woensdag 1 september 2010 12:56 schreef loecje het volgende:
[ afbeelding ]
mis je alleen het drinken nog.
Ow, binnenkort zit ik in Parijs dus weet ik wat me te doen staat.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:28 schreef _Loki het volgende:
Jezus wat een kick.
Volgens mij bestaat dit alleen in Frankrijk en België, dat zijn de enige plekken waar ik het ooit gezien/gekocht heb.
Tot die tijd: zie mijn reactie hierboven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |