Jammer genoeg allemaal heel hoog, net wat ik niet zochtquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:42 schreef don-diablo het volgende:
[..]
http://store.americanapparel.eu/men-socks.html
Van Bommel is duurquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:28 schreef w00h00 het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar wat nettere sneakers.
Bijvoorbeeld de sneakers van Van Bommel:
[ afbeelding ]
Weet iemand nog een ander leuk merk met dit soort schoenen? (dus geen Nike, Adidas etc)
Dat zijn Florisjes, de sneakerlijn van Van Bommel. Die zijn toch wel te betalen?quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:31 schreef FurtiveAffaire het volgende:
[..]
Van Bommel is duur![]()
G-Star verkoopt sinds kort ook nette sneakers. Jack & Jones heb je ook nog.
Heb je bij de echte puma store gekeken? Misschien kunnen zij deze pet wel kostenloos hier naar toe halenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:33 schreef Surf_Bunny het volgende:
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, ik zoek deze puma pet of iets vergelijkbaars(versleten, en liefst in deze kleur)
[ afbeelding ]
Probleem is dat ik hem alleen in Amerika kan vinden, en het kost het dubbele om hem hier te krijgen dan de pet waard is
geweldig vest, laat me weten als je iets hebt gevonden. Ik heb zoiets van Cast Iron, maar die was ook die prijs....quote:Op woensdag 20 oktober 2010 01:08 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Hallo
ik zoek een soort gelijk vest van onderstaande link liefst in het zwart en voor een leuke prijs
van diesel met riem bij de taille
http://www.dress-for-less.nl/tmpl/detail.tmpl?count_art_sel=2;art_id=108564;designer=Diesel;main_cat=2;cat=2;sub_pg=1744
iemand enig idee online shop/ gewone winkel
quote:Juist zo iets moet ik hebben! Nu nog met leuke kleurtjes en printjesOp maandag 25 oktober 2010 16:52 schreef G-NiLES het volgende:
Met pads. lekker retro
[ afbeelding ]
zoiets? staat op de H&M site.
quote:Zoiets zoek ik ook dus tvp voor dit!Op maandag 25 oktober 2010 18:29 schreef aapinator het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand waar ik deze nog kan kopen? Ik móét deze jas hebben, hij is echt exact wat ik zoek, maar hij is niet meer verkrijgbaar op Dress-for-less.nl. Hij is van het merk Akross.
Als iemand kan helpen ben ik je serieus eeuwig dankbaar
quote:Op maandag 25 oktober 2010 18:29 schreef aapinator het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand waar ik deze nog kan kopen? Ik móét deze jas hebben, hij is echt exact wat ik zoek, maar hij is niet meer verkrijgbaar op Dress-for-less.nl. Hij is van het merk Akross.
Als iemand kan helpen ben ik je serieus eeuwig dankbaar
quote:Die is van de H&M (right?), maar die vind ik een stuk minder mooi.
quote:Best wel idd. En je wilt dat het exact die is, maar dat ga je niet vinden bij andere merken, zullen altijd anders zijn. Maar die van de H&M is een vrij klassieke peacoat.
quote:Ik had deze volgens mij al eerder gegeven! Maarja hier nog een keer heren trenchcoats. Daar hebben ze er 5 of 6 die echt heel mooi zijn. Niet de allergoedkoopste, maar wel goede merken. Je kan trouwens gewoon bestellen en passen, aangezien ze 100 dagen retour regeling hebben (in principe zou je em dus de hele winter kunnen dragen en dan terug sturenOp maandag 25 oktober 2010 18:51 schreef sciter het volgende:
[..]
Zoiets zoek ik ook dus tvp voor dit!
quote:Ik heb er een van acryl van de V&D, kostte ongeveer 'n 10tje. Is bij de meeste V&Ds zo'n beetje standaard opgenomen in het assortiment.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:47 schreef Urquhart het volgende:
Ik zoek een doodsimpele (wollen) lichtgrijze sjaal. Ik heb al een beetje bij H&M en WE gekeken, maar daar was niks te vinden.
quote:het het gevonden.Op maandag 25 oktober 2010 15:20 schreef ook_gek het volgende:
Ik zoek een pull over trui met elleboogstukken in een compleet andere kleur of met een motief er op.
Geen idee welk merk dat heeft en je ziet ze niet vaak.
Iemand een idee?
wat is dit nu weer voor opmerking...quote:
wat voor sluiting moet het dan hebben? grote knopen? moet het een cardigan zijn? wat voor kraag?quote:Op maandag 8 november 2010 23:38 schreef Nezhi het volgende:
Ik zoek een simpel rood vest met capuchon zonder rits. Liefst zonder print of grote letters ofzo.
Heb al bij de H&M, Wehkamp, We, C&A en veel van de online shopping guide dingen gekeken :p
is toch geen vest dan .. :Squote:Op dinsdag 9 november 2010 13:53 schreef Nezhi het volgende:
http://www.balconyshirts.(...)-RED-prodProduct.jpg
ZoietsGewoon een hoodie... en op die site kan ik niet kopen, ik heb geen creditcard D:
er stond eerst een andere fotoquote:Op dinsdag 9 november 2010 08:51 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
wat is dit nu weer voor opmerking...
jaa we gaan jou de volgende keer ook echt helpen
maareehm, het ziet eruit als een trenchcoat met capuchon. Probeer ASOS is gewoon door te bladeren...
Dankjewel, maar ik wil liever niet zes keer dezelfde hoodie bestellen :pquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:44 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
is toch geen vest dan .. :S
maareehm
wirecard kan je zo aanvragen! (zonder échte creditcard)
hier staan er toch 100 soorten en maten op
http://www.hurricane.org/(...)ranje/21085/pagina1/
http://www.hoodieshop.nl/home.htmlquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:45 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Dankjewel, maar ik wil liever niet zes keer dezelfde hoodie bestellen :p
Haha je moet serieus even kijken bij een legerdump. Of Zipper in Amsterdam. Heb toevallig zelf laatst zo'n jas gehaald voor 40 euro. En heerlijk warmquote:Op dinsdag 9 november 2010 08:51 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
wat is dit nu weer voor opmerking...
jaa we gaan jou de volgende keer ook echt helpen
maareehm, het ziet eruit als een trenchcoat met capuchon. Probeer ASOS is gewoon door te bladeren...
Heb je niet voor 100 euro.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:06 schreef Nezhi het volgende:
Probeer eens Red Wing Shoes, ik weet niet of het betaalbaar is maar aan de plaatjes te zien verkopen ze heel veel van dat soort schoenen. http://www.redwingamsterdam.com/
Heb ze wel eens bij River Island en de H&M zien liggen en bij mn local skate/sneakershop.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:39 schreef LiFePo4 het volgende:
[ afbeelding ]
Waar krijg je zo'n mutsen? (Linkje?) Of weet iemand hoe die dingen heten?
Dat soort leren biker jassen zie je genoeg liggen bij gemiddelde leerwinkels. Probeer het daar eens. Je zult nooit exact dezelfde vinden iig.quote:Op donderdag 11 november 2010 04:54 schreef DennZo het volgende:
Zag het al een keer eerder voorbij komen bij iemand, maar ook ik zoek dit jasje:
http://dappered.com/2010/06/express-coated-cotton-biker-jacket/
Helaas is hij niet meer te koop via die webshop, en dan nog moest het uit de VS komen dacht ik. Maar iets soortgelijks zou mooi zijn. Heb al behoorlijk wat uurtjes gespendeerd opzoek naar zoiets zonder resultaat. Hoop via deze weg op meer succes
misschien bij thinkgeek.com?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:22 schreef ErkendFokker het volgende:
Ik wil weten waar ze de atari shirts verkopen [ afbeelding ]
ik heb er een, vorig jaar gekocht bij esprit, misschien hebben z daar in de nieuwe collectie nog wat?quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:47 schreef Urquhart het volgende:
Ik zoek een doodsimpele (wollen) lichtgrijze sjaal. Ik heb al een beetje bij H&M en WE gekeken, maar daar was niks te vinden.
Stuur een mailtje naar klantenservice@goeiemode.nlquote:Op donderdag 11 november 2010 22:22 schreef ErkendFokker het volgende:
Ik wil weten waar ze de atari shirts verkopen [ afbeelding ]
Trainingsjack achtig ding lijkt het? Hij is in ieder geval van Hollister. www.hollisterco.comquote:Op donderdag 11 november 2010 12:14 schreef Argo het volgende:
Hey, ik ben op zoek naar zon soort kleding stuk.
[ afbeelding ]
Alleen ik weet niet wat de naam is, weet iemand hoe je zoiets noemt ? Ik heb al gegoogled op vest zonder capouchon als iemand weet waar je zulke kleding stukken krijgt laat het me weten. Ik vond dit plaatje ergens op het net. Maar weet niet hoe het heet maar het ziet er wel stoer uit!
Hoeft niet hetzelfde uit te zien natuurlijk maar wil weten hoe het heet en waar je zoiets kan krijgen!
Ik zag er vandaag bij de AH hangen?quote:Op woensdag 10 november 2010 18:39 schreef LiFePo4 het volgende:
[ afbeelding ]
Waar krijg je zo'n mutsen? (Linkje?) Of weet iemand hoe die dingen heten?
Op de markt zijn ze vaak ook te koop!quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:30 schreef RicoSteinmann het volgende:
[..]
Ik zag er vandaag bij de AH hangen?
De mannen-WE heeft ze ookquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:10 schreef The.Architect het volgende:
Wie weet waar je van die ronde sjaals kan halen voor mannen? zoiets als hieronder
[ afbeelding ]
Zijn hele outfit sowieso is fucking tof. Maar ergens denk ik dat het mij niet staat.quote:Op donderdag 18 november 2010 10:43 schreef G-NiLES het volgende:
Ik vind dat gilet en hemd ook erg mooi..
Dus ik zoek bij deze ook nog een goed getailleerd ruitjeshemd.
Probeer 290 Square meters in Amsterdam? Ben er nooit zelf geweest maar iemand anders had zo een soort jas daar gekocht.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:26 schreef Jaja.. het volgende:
Weet iemand waar in Leiden of Amsterdam ze deze jas verkopen?
Ik ben niet zo van via internet dingen bestellen die duurder zijn en waarvan ik wil dat ze echt goed passen.
Op een markt of braderie bij van die Indianen? Of bij een winkel als Londonquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:11 schreef Smaren het volgende:
Ik zag laatst iemand met een jas met een beetje een Mexicaanse deken-achtige print.
Zoiets: [ afbeelding ]
Het is een vrouwenjas, iets over de billen geloof ik.
Iemand enig idee waar ik die kan vinden?
doet me aan mi moneda denken, maar dat is het zeker nietquote:Op zondag 21 november 2010 17:04 schreef ongelovelijk het volgende:
[ afbeelding ]
Ben op zoek naar zo'n soort ketitng, niet echt een kledingstuk maar wie weet kunnen jullie me helpen. Liefst een nederlandse webshop. Weet iemand hoe dit in nederlands heet. In engels vind ik het onder: ball chain pendant necklace
oeh oeh oeh.. ik zag er van het weekend een met hele mooie.. ik ga nadenken. Ik kom er vandaag nog op terugquote:Op zondag 21 november 2010 22:59 schreef Cortax het volgende:
Ik zoek een webshop die simpele basic v-hals truien van katoen koopt in verscheidene kleuren. H&M kan ik ze ook niet echt vinden in de kleuren die ik wens.
Bij gebrek aan katoen komt wol ook in aanmerkingquote:Op maandag 22 november 2010 09:12 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
oeh oeh oeh.. ik zag er van het weekend een met hele mooie.. ik ga nadenken. Ik kom er vandaag nog op terug
edit: nevermind dat was wol bedenk ik me net.
oke dan ga ik verder nadenken.quote:Op maandag 22 november 2010 10:06 schreef Cortax het volgende:
[..]
Bij gebrek aan katoen komt wol ook in aanmerking
Zou je eens bij de WE moeten kijken. Of er één in de uitverkoop scoren, zo heb ik een keer een ontzettend gaaf blauw jasje bij de S0C13TY voor 75e ofzo gehaaldquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:42 schreef RicoSteinmann het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zoek een dergelijk grijscolbertje onder de 80 euro. Is dat mogelijk?
Plimsoles. Check River Island, Topshop etcquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:24 schreef wimjongil het volgende:
Hoe heten zulk soort schoenen? Op ASOS heten ze plimsolls, maar dat zijn All Stars daar ook. Ik zoek dus echt zo'n laag model met een lage zool en van canvas.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Want ik ben op zoek naar zulk soort schoenen (voor de zomer, beetje vroeg ja).
Kijk anders bij de Zara. Genoeg leuke jasjes ook in die kleur. Daar heb ik ook een pak vandaan beetje in die kleur.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:42 schreef RicoSteinmann het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt voor die eerste, die tweede is een vrouwenwinkel (?)quote:Op woensdag 24 november 2010 09:42 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Plimsoles. Check River Island, Topshop etc
Er zit zowel in Amsterdam als Rotterdam een RI winkel. Topshop heeft ook een heren gedeelte genaamd topshop man.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:57 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Bedankt voor die eerste, die tweede is een vrouwenwinkel (?)
Edit: en die eerste verscheept niet naar buiten de Uk![]()
jep. zara. Ik heb daar zon jasje in de sale gehaald voor 20 euroquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:42 schreef RicoSteinmann het volgende:
[ afbeelding ]
Ok dat gaat 'm niet worden dan, ik woon in de Achterhoek.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:59 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Er zit zowel in Amsterdam als Rotterdam een RI winkel. Topshop heeft ook een heren gedeelte genaamd topshop man.
Ja en? Ik woon in Drenthe en heb de meeste 'gewoon' in Amsterdam gehaald. Wat is je maat? Ik heb hier nog een grijze die niet gedragen zijn en op zich weg mogen.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:01 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ok dat gaat 'm niet worden dan, ik woon in de Achterhoek.Een webwinkel zou beter uitkomen dus.
Maar heb er op ASOS al wel wat gevonden, gaat vast wel lukken.
Dat ik niet om de haverklap daar kom, en al helemaal niet om schoenen te kopen?quote:Op woensdag 24 november 2010 18:45 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ja en? Ik woon in Drenthe en heb de meeste 'gewoon' in Amsterdam gehaald. Wat is je maat? Ik heb hier nog een grijze die niet gedragen zijn en op zich weg mogen.
Tweedeschoens handen.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:57 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dat ik niet om de haverklap daar kom, en al helemaal niet om schoenen te kopen?
Ben trouwens niet geïnteresseerd in tweedehands schoenen, sorry.
Si tu veux, maar als je goed had gelezen zag je staan dat ze nieuw zijn.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:57 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dat ik niet om de haverklap daar kom, en al helemaal niet om schoenen te kopen?
Ben trouwens niet geïnteresseerd in tweedehands schoenen, sorry.
Heb ik. Maar het idee van tweedehands kleding staat me niet zo aan, al is het nog zo nieuw. Zal ik wel zijn.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:07 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Si tu veux, maar als je goed had gelezen zag je staan dat ze nieuw zijn.
Ach, kleding die je in de winkel koopt is al ook al gepast door vieze winkelbezoekers, die al zwetend en stinkend jouw gekochte trui hebben uitgeprobeerd.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:27 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Heb ik. Maar het idee van tweedehands kleding staat me niet zo aan, al is het nog zo nieuw. Zal ik wel zijn.
Bij een webshop zal dat iig minder zijnquote:Op donderdag 25 november 2010 10:06 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Ach, kleding die je in de winkel koopt is al ook al gepast door vieze winkelbezoekers, die al zwetend en stinkend jouw gekochte trui hebben uitgeprobeerd.
net zo onfris.
snap ik helemaal.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:03 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Bij een webshop zal dat iig minder zijnmaargoed, het gaat natuurlijk om het idee.
HEMA zijn ze in de aanbieding ja. Zowel katoen als wol.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:16 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
snap ik helemaal.
Ik ben niet meer op die vraag over degelijke simpele v-hals truien teruggekomen:
ik heb nagedacht, het was iets van een warenhuis... V&D, HEMA ofzo.
Alan Red heeft er welquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:09 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik ben op zoek naar het soort t-shirt zoals op de onderstaande afbeelding. Dus niet met een ronde hals, maar ook niet met een halve meter diepe v-hals. Ik heb er vanmiddag in Eindhoven kort naar gezocht, maar ben niets tegengekomen. Iemand enig idee waar ik zou kunnen kijken? Bij voorbaat dank.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |