Ik heb zo'n korte alleen zonder capuchon.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:47 schreef mrsjaak2 het volgende:
Weet iemand deze jas of een vergelijkbare te koop? AUB
[ afbeelding ]
Dat is alleen maar beter, waar heb je hem vandaag als ik vragen mag?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:58 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb zo'n korte alleen zonder capuchon.
H&M (herfst vorig jaar of jaar ervoor).quote:Op donderdag 2 september 2010 18:06 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
Dat is alleen maar beter, waar heb je hem vandaag als ik vragen mag?
Volgensmij heb je bij de vero moda wel van die dingen. Ik zou er nog niet dood in gevonden willen wordenquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:39 schreef Sophielala het volgende:
Er zat vanochtend een meisje in de bus en die had een leuke onderbroek aan. Natuurlijk ga ik dat niet zomaar vragen, dus misschien dat ik hier succes heb.
Het bovenste randje was fel oranje en daaronder wit met een zwarte zebraprint.
Beetje zo![]()
[ afbeelding ]
Iemand misschien een idee waar dit te koop is?
Ze hing wat voorover, maar je zag maar een klein stukje. Alleen de paint is wat groterquote:
Zoiets hadden ze geloof ik 1 of 2 jaar terug bij de WE.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:47 schreef mrsjaak2 het volgende:
[ afbeelding ]
Wow, dat is bijna een exacte kopie van een Filippa K trui van een paar seizoenen terug... (met lusje aan de boord etc)quote:Op zondag 5 september 2010 23:16 schreef PIETR het volgende:
Dat soort truien hangen tegenwoordig overal.
oa H&M:
[ afbeelding ]
k heb die bovenste paar dagen geleden besteld bij H&M. kan wel ff posten alstie binnen is?quote:Op zondag 5 september 2010 23:16 schreef PIETR het volgende:
Dat soort truien hangen tegenwoordig overal.
oa H&M:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik meen dat freshcotton wel eens wat van Penfield had.quote:Op maandag 6 september 2010 13:22 schreef Stansfield het volgende:
Waar verkopen ze winterjassen van Penfield?
Daar hebben ze niet echt wat ik zoek.quote:Op maandag 6 september 2010 13:36 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik meen dat freshcotton wel eens wat van Penfield had.
De fuck? Ben ik de enige die deze shit zo zietquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:39 schreef Sophielala het volgende:
Er zat vanochtend een meisje in de bus en die had een leuke onderbroek aan. Natuurlijk ga ik dat niet zomaar vragen, dus misschien dat ik hier succes heb.
Het bovenste randje was fel oranje en daaronder wit met een zwarte zebraprint.
Beetje zo![]()
Iemand misschien een idee waar dit te koop is?
Heb zo een jas gezien bij Hommage mannenmode. Ze verkopen alleen Hugo Boss en Tommy Hilfiger, dus misschien staat die tussen hun collecties.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:47 schreef mrsjaak2 het volgende:
[ afbeelding ]
Blijkbaar ben je te kritischquote:Op zondag 12 september 2010 15:25 schreef Stansfield het volgende:
Ik zoek nog steeds een wit en zwart tshirt met een heel klein v halsje. Ik heb al overal gezocht. The Sting, We, American today, H&M, Zara, Jack en Jones. Maar nergens nog een top shirt gezien met de pasvorm die ik wil. Of de v hals is te diep naar mijn smaak of het shirt is te strak qua pasvorm. Nergens nog echt een topfit gezien. Weet iemand een perfect shirt?
Ik ben heel tevreden met American Apparel. Niet te strak en niet te ruim en beetje normale v-hals. (wat jij te groot vindt). Heb je shirts van JC Rags al geprobeerd?quote:Op zondag 12 september 2010 15:38 schreef Stansfield het volgende:
Ja idd ja. Ik dacht bij de american today het perfectje shirtje te vinden. Maar die was in XXL zelfs te straks. Dat is dan echt zo'n underwear shirt. Dat is ook weer niet goed. Lastig hoor als je te kritisch bent
haha ja die normale vind ik iets te groot ja. JC Rags heb ik wel gezien maar die hebben zo'n randje bij de hals en bij de mouwen wat ik ook echt niet mooi vindt.quote:Op zondag 12 september 2010 15:45 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik ben heel tevreden met American Apparel. Niet te strak en niet te ruim en beetje normale v-hals. (wat jij te groot vindt). Heb je shirts van JC Rags al geprobeerd?
Ik zou het dus niet weten omdat ik e nooit aandachtig naar heb gekeken. Herenmode zaken al langs geweest?quote:Op zondag 12 september 2010 15:48 schreef Stansfield het volgende:
[..]
haha ja die normale vind ik iets te groot ja. JC Rags heb ik wel gezien maar die hebben zo'n randje bij de hals en bij de mouwen wat ik ook echt niet mooi vindt.
sorry hoor maar dan ga je het niet vinden..quote:Op zondag 12 september 2010 15:58 schreef Stansfield het volgende:
Nee nog niet, dat wordt de volgende zoektocht. Maar ja ik vind het ook weer zowat om er 25 euro voor neer te leggen. Dus nog maar even wat rondkijken.
Het merk dat ze bij Vero Moda verkopen is Pieces. Verder hebben ze dit soort onderbroeken met print ook vaak bij de Action (merk Ziki). Bij Kruidvat hadden ze pas ook van die boxertjes.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:10 schreef Sophielala het volgende:
[..]
Ze hing wat voorover, maar je zag maar een klein stukje. Alleen de paint is wat groter
@electronique, dankje.
Iemand anders nog een idee? Merk?
Ja dat lukt wel maar het gaat eigenlijk om een shirt wat ik dan onder een cardigan draag. Maar ik heb mijn budget al wat opgeschroeft. Binnenkort eens bij de bijenkorf naar alen red en cleasens kijken.quote:Op zondag 12 september 2010 23:24 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
sorry hoor maar dan ga je het niet vinden..
Ik kan niet in je portemonnee kijken, maar 25 euro voor een t-shirt kan je toch wel uitgeven?
Ik heb een hele stapel shirtjes van de V&D, 7 euro per stuk oid. Weet niet of ze jouw pasvorm hebben, mij bevallen ze erg goed!quote:Op maandag 13 september 2010 09:04 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ja dat lukt wel maar het gaat eigenlijk om een shirt wat ik dan onder een cardigan draag. Maar ik heb mijn budget al wat opgeschroeft. Binnenkort eens bij de bijenkorf naar alen red en cleasens kijken.
maak ff screenshotje.. niemand(lees: ik) heeft zin om dit op te zoekenquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:45 schreef Ticootje het volgende:
In de reclame van de optimel zie je een meisje... Je ziet haar als model en als "gewoon" meisje anast het modellen leven... Daar draagt ze een trui, bruinachtig... Groot, 1 schouder bloot... Waar kan ik zo'n soort trui vinden?
Bedoel je Daphne die ook op de site staat?quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:45 schreef Ticootje het volgende:
In de reclame van de optimel zie je een meisje... Je ziet haar als model en als "gewoon" meisje anast het modellen leven... Daar draagt ze een trui, bruinachtig... Groot, 1 schouder bloot... Waar kan ik zo'n soort trui vinden?
ja die.quote:Op woensdag 15 september 2010 12:47 schreef G-NiLES het volgende:
Ik ben Daphne, 24 jaar en doe modellenwerk. HELEMAAL LEUKmaar thuis kom ik tot rust.
wtfquote:Op donderdag 16 september 2010 21:52 schreef 24ayar het volgende:
En ik zoek dees.... :-)
[ afbeelding ]
Ps...... K heb de hoop opgegeven... :-(((
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |