Ik alleen met Myraela en Kally, voor de rest ook niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik niet met mensen uit deze SC
Wat!? Zoveel? Ik alleen met Mar! Maar die komt hier niet meerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:20 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik alleen met Myraela en Kally, voor de rest ook niet.
Ik heb de nummers van Myr, Greys, Tombola en dat is het welquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:20 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik alleen met Myraela en Kally, voor de rest ook niet.
Nee ik met helemaal niemandquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat!? Zoveel? Ik alleen met Mar! Maar die komt hier niet meer
Alleen dames :pquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb de nummers van Myr, Greys, Tombola en dat is het wel
Ik heb ook het nummer van best een aantal fokkersquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:23 schreef Myraela het volgende:
Ik heb het nummer van Ll, Huppel, Socios en Chowi.
Zullen we ze over die MMS'jes vertellen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:23 schreef Myraela het volgende:
Ik heb het nummer van Ll, Huppel, Socios en Chowi.
Maar jij hebt tieten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:24 schreef Myraela het volgende:
Uit deze SC dan, nog wel wat meer FOK!kers.
Mag ik ze dan ook jouw naaktfoto laten zien?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zullen we ze over die MMS'jes vertellen?
Ik zei VERTELLEN, niet SHOWENquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mag ik ze dan ook jouw naaktfoto laten zien?
Ik wil graag het nummer hebben van iemand die me op de hoogte houdt van AGT en HGT. Ajax doet m'n broertje alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |