Juist niet. Je ziet aan foto 7 en foto 10 dat die veel beter werkt, dan ben je op gelijke hoogte en dicht op je onderwerpquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:22 schreef RemcoDelft het volgende:
Kan je zulke foto's niet beter van bovenaf nemen?
Ik ben dus niet de enige gelukkigquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:50 schreef Consoller het volgende:
Alleen heb ik het idee dat veel van de foto's onscherp zijn?
#1 en #2 vallen mij op. In beide gevallen is 't volgens mij meer bewegingsonscherpte van de klimmer zelf trouwens.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:45 schreef Heintje het volgende:
Ik heb zelf niet echt het idee dat ze onscherp zijn, misschien dat ze wel scherper zouden kunnen. Kunnen jullie zeggen welke foto's dan onscherp zouden zijn, dan kan ik die op 100% bekijken.
#1 en #2 zijn idd niet echt scherp, iig niet zo scherp als zou kunnen. Ik denk echter dat het bewegingsonscherpte van de camera is.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:37 schreef Omniej het volgende:
#1 vind ik een erg lekkere plaat en meteen de beste van de serie. Wel jammer aan deze is de onscherpte, valt vooral op in de grote versie.
#8 is ook tof, al heb je hier wat last van wat strooilicht, als je begrijpt wat ik bedoel. (soort waas van licht over de foto heen, contrast is daardoor net niet lekker genoeg)
De rest doet me fotografisch gezien niet zo heel erg veel eigenlijk... #7 valt ook behoorlijk uit de toon trouwens in deze serie, die bewerking zou ik dus lekker achterwege hebben gelaten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |