Adorable.quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:48 schreef bl0emetjE het volgende:
Vandaag weer eens wat fotootjes gemaakt van de frummies ♥:
Lila
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Indi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Samen
[ afbeelding ]
Muis kijkt er zelfs een beetje verlegen bij!quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:18 schreef Oognip het volgende:
Muis denkt dat ie sexy is
[ link | afbeelding ]
Volgens mij ligt ie op bed op iemand te wachten![]()
[ link | afbeelding ]
Ohh wat een schatje ♥ ♥quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:19 schreef heaven7 het volgende:
Mag ik jullie voorstellen! Siep![]()
Op deze foto precies een uurtje bij ons thuis:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ziet eruit als een grote knuffelaar! Wat een ontzettend lief koppie heeft ze ook!quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:46 schreef Gwywen het volgende:
Wat een mooie lieve poezels weer![]()
Hier de mijne weer eens, ze is niet altijd even gecharmeerd als de camera te dichtbij komt:
[ afbeelding ]
Afgelopen zomer, stiekem smullen van de grassprieten in het veldboeket (en ze weet dat dat niet mag, kijk maar)
[ afbeelding ]
En zo ligt ze dus vrijwel altijd als ik aan m'n computer probeer te werken
[ afbeelding ]
Die laatste fotoquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:19 schreef heaven7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie foto's! En ook een hele mooie kat! Die donker, dieprode kleur, hij ziet eruit als een enorme lieverdquote:Op donderdag 4 november 2010 20:58 schreef Wouzziej het volgende:
Bij deze mijn vent!
Dibbes is een geholpen kater van 7,5 jaar oud.
hij is fors en weegt 5,9 kilotjes schoon aan de haak.
hij doet stoer, maar diep van binnen is het een watje 1e klas!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, hurray voor de uitstekende biologische klok! Maar lang boos zijn dat zit er niet in neequote:Op zondag 7 november 2010 01:34 schreef Wouzziej het volgende:
Dankje, het is inderdaad een enorme lieverd! hij kan alleen zo strontvervelend zijn als mn wekker in t weekend niet afgaat om 07.40...dan gaat hij naast me zitten "praten".
Maar hoelang kan je nou boos zijn op zon beestje?!
Wow, wat een gaaf filmpje! En dat 'mauwtje' van zo'n welpjequote:Op zondag 7 november 2010 22:11 schreef Parkinson_XTC het volgende:
bij gebrek aan een leeuwentopic:
http://www.wimp.com/lionesstrust/
zo mooi..
Dat heb ik met Toeter ook. Koemba ligt gewoon tegen mij aan te slapen, en blijft dat net zo lang doen tot ik uit bed ga. Of ging. Want door Toeter wil je wel het bed uit om eten te geven enzo, zodat je weer naar bed kan, en kan slapen.....quote:Op zondag 7 november 2010 01:34 schreef Wouzziej het volgende:
Dankje, het is inderdaad een enorme lieverd! hij kan alleen zo strontvervelend zijn als mn wekker in t weekend niet afgaat om 07.40...dan gaat hij naast me zitten "praten".
Maar hoelang kan je nou boos zijn op zon beestje?!
Wow, wat een mooie kat!!! Wat voor ras is ze? Ze heeft zo ongeveer dezelfde kleur als de burmees van mn vriend. Of is ze wel diepzwart en komt dat bruinige door de foto?quote:Op maandag 8 november 2010 09:54 schreef photolex het volgende:
Tjonge, ik moest weer even bijlezen, zoveel foto's als er weer bijgekomen zijn![]()
Met zwarte Lola is het nog steeds lastig om een goeie foto te schieten, maar gisteren was er dan eindelijk genoeg licht om een beetje meer te kunnen zien dan een zwarte vlek.
Wie zegt dat katten niet kunnen opzitten?![]()
[ afbeelding ]
Hee, Freshy, heb je er een katje bijgenomen voor Koemba? Dat wist ik helemaal niet, wat leuk! Heb je al foto's geplaatst?quote:Op maandag 8 november 2010 09:14 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Dat heb ik met Toeter ook. Koemba ligt gewoon tegen mij aan te slapen, en blijft dat net zo lang doen tot ik uit bed ga. Of ging. Want door Toeter wil je wel het bed uit om eten te geven enzo, zodat je weer naar bed kan, en kan slapen.....
Ohhh, Lola lijkt zo op mijn vorige oude perzische dames, Eto en Dewi, soms lastig inderdaad om die zwarte katten goed op de foto te krijgen. De persjes die ik nu heb die zitten ook wel eens zo rechtop inderdaadquote:Op maandag 8 november 2010 09:54 schreef photolex het volgende:
Tjonge, ik moest weer even bijlezen, zoveel foto's als er weer bijgekomen zijn![]()
Met zwarte Lola is het nog steeds lastig om een goeie foto te schieten, maar gisteren was er dan eindelijk genoeg licht om een beetje meer te kunnen zien dan een zwarte vlek.
Wie zegt dat katten niet kunnen opzitten?![]()
[ afbeelding ]
ahhh nog meer mooie foto's!quote:Op maandag 8 november 2010 20:49 schreef photolex het volgende:
@Murmeli: Dank je! Het is een zwarte Maine Coon. Beetje verkleurd, omdat ze altijd buiten is. De kortere haartjes bij snoet en poten is nog wel diepzwart en daardoor zelden goed te fotograferen.
@bl0em: Niet verder vertellen: ze is een deeltje Pers...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:19 schreef heaven7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:38 schreef Zo-is-dat het volgende:
[ afbeelding ]
Henk
[ afbeelding ]
Frans
Op www.ikzoekbaas.nl staat een hele handleiding voor als je een kat wilt nemen, wellicht heb je daar nog wat aan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:25 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Hoi iedereen! Ik ben sinds zaterdag een trotse eigenaar van een heerlijk lieve kitten: Yuffie. Ze is ongeveer 9 weekjes uit en erg lief, aanhankelijk en spint? de hele tijd van gezelligheid.
Het is mijn eerste huisdier dus als jullie nog bruikbare tips hebben, altijd welkom.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OMGquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:25 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Hoi iedereen! Ik ben sinds zaterdag een trotse eigenaar van een heerlijk lieve kitten: Yuffie. Ze is ongeveer 9 weekjes uit en erg lief, aanhankelijk en spint? de hele tijd van gezelligheid.
Het is mijn eerste huisdier dus als jullie nog bruikbare tips hebben, altijd welkom.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cool! Ik ben sowieso al wat aan het "studeren" maar ik moet toegeven: Ze is echt heel erg makkelijk tot nu toe. Ze is niet bang of schuw, vanaf het moment dat ik haar in mijn woonkamer neerzette ging ze vrolijk op ontdekking. Als er mensen langskomen, en dat gebeurd bij mij vrij veel, dan komt ze vrolijk erbij zitten en springt het liefst boven op iemand om daar lekker in slaap te sussen, gecombineerd met veel gesnorrrr. Zindelijk, gaat helemaal goed en komt naast me gekropen op bed en slaapt net zo lang tot ik besluit eruit te gaan. Spelen vind ze ook heel leuk en daarna is ze weer lekker rustigquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Op www.ikzoekbaas.nl staat een hele handleiding voor als je een kat wilt nemen, wellicht heb je daar nog wat aan?Staan ook dingen in over gedrag, voeding, al dat soort zaken
![]()
Goed zo!quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:34 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Cool! Ik ben sowieso al wat aan het "studeren" maar ik moet toegeven: Ze is echt heel erg makkelijk tot nu toe. Ze is niet bang of schuw, vanaf het moment dat ik haar in mijn woonkamer neerzette ging ze vrolijk op ontdekking. Als er mensen langskomen, en dat gebeurd bij mij vrij veel, dan komt ze vrolijk erbij zitten en springt het liefst boven op iemand om daar lekker in slaap te sussen, gecombineerd met veel gesnorrrr. Zindelijk, gaat helemaal goed en komt naast me gekropen op bed en slaapt net zo lang tot ik besluit eruit te gaan. Spelen vind ze ook heel leuk en daarna is ze weer lekker rustig
Enige is dat ze wel eens in de plantenbak wilt klauteren maar daarvoor heb ik nu een plantensproeier als wapenIk ben echt super blij tot dusverre, ik zal jullie wel op de hoogte houden van de ontwikkeling en probleempjes die ik vast tegenkom. Oh en wat foto's later
Waar komt ze vandaan? het is net onze Zorro.quote:Op maandag 8 november 2010 20:49 schreef photolex het volgende:
@Murmeli: Dank je! Het is een zwarte Maine Coon. Beetje verkleurd, omdat ze altijd buiten is. De kortere haartjes bij snoet en poten is nog wel diepzwart en daardoor zelden goed te fotograferen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hihi, ze heeft inderdaad de wollige ondervacht van een pers zo te zien, lekker zachtquote:Op maandag 8 november 2010 20:49 schreef photolex het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 november 2010 15:50 schreef senesta het volgende:
Hier ook maar even voor diegene die overwegen een maine coon aan te schaffen![]()
Ik was rustig bezig in huis, afwassen, plantjes water geven, de was, etc
Tot ik dacht:.....Wat hoor ik nou?
Ik ging dus kijken, ..wat ik aantrof? Nou dit:
[ afbeelding ]
In mijn ooghoek zag ik iets achter het gordijn bewegen, wat dat was? Nou dit:
Wat? Wat is er?
[ afbeelding ]
Oh, oh dat.....
[ afbeelding ]
Nee, geen idee hoe dat daar komt![]()
[ afbeelding ]
Ja, ik ken dat hier ook hahahaquote:Op woensdag 10 november 2010 19:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Leuk he coons senes. Die van ons hebben menigmaal de kiwiplant uitgegraven. Nu is de zeester uit de kaarsenvaas de pineut.
Rossi had gisteren een glow in the dark staafje gevonden. Hij rende zo snel weg dat ik al door had dat hij iets had wat niet de bedoeling was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |