quote:Op woensdag 29 september 2010 15:49 schreef Lonaa het volgende:
Onze Abby doet graag:
Mauwen naar de vogeltjes..
[ afbeelding ]
En daarna slapen natuurlijk...
[ afbeelding ]
Kijken naar dat interessante apparaat...
[ afbeelding ]
waarschijnlijk wilde ze gewoon dat hij verder ging en omdat hij dat niet deed, strafte ze hemquote:Op donderdag 30 september 2010 15:44 schreef Bengeltje het volgende:leuk die katten weer.
Bo is ook een beetje raar. Mijn zoon kroelde haar, ging haar bekje telkens open.
Als hij stopte beet ze even.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn katten vonden dat alleen als kitten interessant;quote:Op woensdag 29 september 2010 15:49 schreef Lonaa het volgende:
Onze Abby doet graag:
Kijken naar dat interessante apparaat...
Hihi, leuke fotoquote:Op donderdag 30 september 2010 17:41 schreef taxibabe het volgende:
Haha, wat een leuke eigenaardigheden hebben katten soms ook. Bounty wil altijd hoog zitten, al is iets maar 5 cm hoger dan iets anders dan moet zij er bovenop zitten.
Hier is Stevie Bounty aan het pesten:
Zo zo, Dodge is een flinke Coon aan het wordenquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:38 schreef senesta het volgende:
Oh wat lief! Bij mij slapen ze ook meestal samen, heel lief en knus.
Vandaag in de tuin waren ze verbaast en geïntrigeerd door de hibiscus in bloei, het zijn dan ook flinke bloemen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En omdat ze zo mooi zijn![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hihi leuke fotoquote:Op donderdag 30 september 2010 17:41 schreef taxibabe het volgende:
Haha, wat een leuke eigenaardigheden hebben katten soms ook. Bounty wil altijd hoog zitten, al is iets maar 5 cm hoger dan iets anders dan moet zij er bovenop zitten.
Hier is Stevie Bounty aan het pesten:
[ afbeelding ]
Wat een mooitjes heb je daarquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:38 schreef senesta het volgende:
Oh wat lief! Bij mij slapen ze ook meestal samen, heel lief en knus.
Vandaag in de tuin waren ze verbaast en geïntrigeerd door de hibiscus in bloei, het zijn dan ook flinke bloemen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En omdat ze zo mooi zijn![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat ontzettend liefquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:43 schreef CHEVHB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke fotoquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hihi leuke foto![]()
[..]
Wat een mooitjes heb je daar![]()
[..]
Wat ontzettend lief
Ik probeer al een hele tijd een foto te maken van Dikkie die iedere keer in het achterzitje op de fiets gaat liggen, maar steeds als ik naar buiten stapte ging hij er vandoor. Vandaag is het eindelijk gelukt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een coon?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:52 schreef femsss het volgende:
Mijn 2 katjes Ichi en Dottie:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |