*gooit topic ver weg*quote:
Beerenburg kan je hebbenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:59 schreef -moppie- het volgende:
eigenlijk heb ik meer zin in een glaasje rose
ga je dan ook spuiten als je bukt?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:01 schreef amaranta het volgende:
ik heb zin in een shandy, bier voor mietjes of voor borstvoedende vrouwen zoals ikzelf
(ga vandaag 1 voeding afbouwen dus deze week dikke tieten)
Het is maar goed dat Colt zaterdag niet thuis is anders gebruikte hij waarschijnlijk weer melk in z'n koffie.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ga je dan ook spuiten als je bukt?
volgens mij schift datquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Het is maar goed dat Colt zaterdag niet thuis is anders gebruikte hij waarschijnlijk weer melk in z'n koffie.
Dat vind je vet. Echt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:58 schreef Levitation het volgende:
oeh, vet, heb werkoverleg en ik mag notuleren!
Ja heel hard. Een zaadlozing is er nks bij.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ga je dan ook spuiten als je bukt?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja heel hard. Een zaadlozing is er nks bij.
Ik feliciteer je nietquote:
geil! Komen jij en eva en moppie een keer nagels lakken? Ik heb vette nieuwe stempelsquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja heel hard. Een zaadlozing is er nks bij.
ja, roept u maar 26 sept kan ik nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geil! Komen jij en eva en moppie een keer nagels lakken? Ik heb vette nieuwe stempels
ik kan de 12e, de 18e en de 19e nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja, roept u maar 26 sept kan ik niet
en de 19de liever ook niet
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:55 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ben net terug van wkc woensel. Ik heb gewoon een boete gekregen omdat ik fietste op een stukje waar dat niet mag.Het was terecht maar ergens had ik zoiets van 'jongens, ga boeven vangen'. D'r loopt een oplichter rond, die al een maand de hele dag niks doet dan mensen geld aftroggelen en mij geven ze wel n boete.
Sacrasme is u vreemd?quote:
nee, ik zet wat krabbels op papier en werk dat daarna uit. Ga daar geen hele verhalen zitten typen. Zie het sowieso niet zitten om mijn laptop mee te sjouwen naar het overleg.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:11 schreef amaranta het volgende:
je hebt toch wel meegetypt en niet op papier genotuleerd?
je hoeft geen hele verhalen uit te typen, maar wat steekwoorden + zinnen op de toppie is super handigquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
nee, ik zet wat krabbels op papier en werk dat daarna uit. Ga daar geen hele verhalen zitten typen. Zie het sowieso niet zitten om mijn laptop mee te sjouwen naar het overleg.
ouderwetsquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
nee, ik zet wat krabbels op papier en werk dat daarna uit. Ga daar geen hele verhalen zitten typen. Zie het sowieso niet zitten om mijn laptop mee te sjouwen naar het overleg.
onderwerkenquote:
Wat is dat wkc Woensel? Ik ken wel WCW Woensel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:55 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ben net terug van wkc woensel. Ik heb gewoon een boete gekregen omdat ik fietste op een stukje waar dat niet mag.Het was terecht maar ergens had ik zoiets van 'jongens, ga boeven vangen'. D'r loopt een oplichter rond, die al een maand de hele dag niks doet dan mensen geld aftroggelen en mij geven ze wel n boete.
Ja zeg nou niet gaan kommaneuken he!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat is dat wkc Woensel? Ik ken wel WCW Woensel.
Er staat helemaal geen komma inquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:44 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ja zeg nou niet gaan kommaneuken he!
Bijna. Icetea light en piri piri reepjes + rijst + pitabroodjes.quote:
To h klopt het niet helemaal wat je zegt. Je zei WCW Woensel...oftewel WinkelCentrum Woensel Woensel.quote:
apk keuringquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
To h klopt het niet helemaal wat je zegt. Je zei WCW Woensel...oftewel WinkelCentrum Woensel Woensel.
Idd.dat soort dingen moet je goed uitsprekenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
apk keuring
algemene periodieke keuring keuring
vsb bank
verenigde spaarbank bank
Knijp dan ook niet!quote:
mijn auto moet ap gekeurd wordenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Idd.dat soort dingen moet je goed uitspreken
Je zegt dus dat je auto naar de apk gaat.
Correct opgemerktquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
To h klopt het niet helemaal wat je zegt. Je zei WCW Woensel...oftewel WinkelCentrum Woensel Woensel.
Juist.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
apk keuring
algemene periodieke keuring keuring
vsb bank
verenigde spaarbank bank
Hij is pas acht maanden hoor. Is mijn schuld niet dat hij al bijna de vierdaagse kan wandelen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jasses marie, wat worden ze snel groot!
Jawel, je geeft te goei krachtvoeierquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij is pas acht maanden hoor. Is mijn schuld niet dat hij al bijna de vierdaagse kan wandelen.
Zelfde als aan zn zus, en die luie donder liep pas ruim na 1 jaar, een maand of 15.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jawel, je geeft te goei krachtvoeier
Eva's kop was gewoon te zwaarquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zelfde als aan zn zus, en die luie donder liep pas ruim na 1 jaar, een maand of 15.
En ik verwacht dat Fabi binnenkort al gaat lopen. Langs de tafel ofzo, maar goed.
Vertel.............quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:17 schreef amaranta het volgende:
Ik wil jullie iets grappigs vertellen.
Ah, de clou!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:22 schreef amaranta het volgende:
Paar dagen later, liepen rob en ik ergens... en toen hoorden we de vrouw weer zingen....
Leek wel een notenbalk die ze opzong..
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:23 schreef amaranta het volgende:
blijkt het een muilezel te zijn
Ik had het willen filmen maar het is me niet gelukt
Kun jij nu nog wel slapen van de spanning?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:31 schreef Inu het volgende:
We hebben geswapt met het haaktopic, maak ik net mn pakje open is het een hele deken! Vet veel werk!
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:31 schreef Inu het volgende:
We hebben geswapt met het haaktopic, maak ik net mn pakje open is het een hele deken! Vet veel werk!
Met twee zakjes eraan met een reep chocola en een zakje chips erinquote:
*bied een winegum (of 2 als je wil) aan*quote:
Ik heb nog wel een oud bed en een kast in de kelder staan die naar de sloop moeten. Leef je uit!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:40 schreef ArTiC het volgende:
ik heb zin om iets kapot te rossen/gooien
Vind ik leuk voor de aankledingquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:44 schreef amaranta het volgende:
Waarom wil je een deken in je auto? Voor als je ooit op de snelweg strandt in een fil in de winter?
Te weinig, heb trek in shoarma o.i.d..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*bied een winegum (of 2 als je wil) aan*
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Te weinig, heb trek in shoarma o.i.d..
Aha.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:54 schreef ArTiC het volgende:
ik heb ook geen idee hoor...ik doe maar gewoon mee
ik ookquote:
Je zal maar in zoiets gaan slapenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:58 schreef Inu het volgende:
http://www2.jumpinjammerz.com/famous+jammerz/category-2-pajamas/
Mijn tandglazuur!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:58 schreef Inu het volgende:
omdat het kan!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:57 schreef ArTiC het volgende:
ben misselijk van de winegums...en waarom eet ik ze? ik zit bomvol van het avondeten
ik wilde ergens anders over zeikenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
[..]
Als jullie toch willen zeiken doe het dan gewoon
uitzendinggemist.nl?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:57 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Bleh, ik wil het nieuws kijken.
d'r zitten niet eens handige gaten inquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:58 schreef Inu het volgende:
ik vind het allemaal bestquote:
ik ken mensen die dat dragenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:58 schreef Inu het volgende:
Die hebben ze ookquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
d'r zitten niet eens handige gaten in
quote:
nu kan ik bb nooit meer aankijken zonder te lachenquote:
collectief zelfmoord plegen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:05 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Das oud nieuws. Ik wil eigenlijk weten wat de cda-fractie gaat doen.
Dat verbaasd mij dan weer niets.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:05 schreef Inu het volgende:
[..]Ik had er vroeger eentje die ik ook echt geweldig vond
eh, ik had het over duffe vriendinnenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:05 schreef Inu het volgende:
[..]
Die hebben ze ook
[..]Ik had er vroeger eentje die ik ook echt geweldig vond
Opstappen hoop ik, of idd collectief zelfmoord plegen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:05 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Das oud nieuws. Ik wil eigenlijk weten wat de cda-fractie gaat doen.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nu kan ik bb nooit meer aankijken zonder te lachen
tis idd iets voor dutsels, streuven, dozen en mutsen jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eh, ik had het over duffe vriendinnen
Mja, ik hoop dat Verhagen eindelijk snapt dat t niet gaat werken zo. Maargoed, das niet echt iets voor hier.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Opstappen hoop ik, of idd collectief zelfmoord plegen.
Nee, wij zijn domme boeren die alleen maar praten over zuipen en neukenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:12 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Mja, ik hoop dat Verhagen eindelijk snapt dat t niet gaat werken zo. Maargoed, das niet echt iets voor hier.
Ja verschrikkelijk, jullie kunnen dat toch helemaal niet aan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, wij zijn domme boeren die alleen maar praten over zuipen en neuken
klopt, alleen feb laat nog wel eens iets polipolitiekies vallen...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, wij zijn domme boeren die alleen maar praten over zuipen en neuken
Daarom... dus zo maar eens richting bedjetoe gaan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt, alleen feb laat nog wel eens iets polipolitiekies vallen...
Ik hoop dat de partij alle zetels kwijtraakt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:20 schreef febster het volgende:
Ik heb de sleutels van mijn nieuwe kamer. En idd, ik hoop dat het CDA nu eindelijk eens iets verstandigs gaat doen, maar acht de kans klein. Dan komen ze namelijk echt op 15 zetels uit
.
dat wordt flink zuipen dan...dan kunnen ze op de lege kratjes zitten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik hoop dat de partij alle zetels kwijtraakt.
Paars+quote:
nee dat hoeft ook weer niet, maar die huichelaars van het CDA hebben wat mij betreft ook hun langste tijd in de politiek gehad. Geldt overigens ook voor de andere partijen die een geloof als basis voor normen en waarden hebben.quote:
Als we maar weer legaal mogen roken in de kroegquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:25 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik denk eigenlijk dat t een splitsing wordt en het er nu om gaat of Verhagen of Klink zijn carrière gedag kan zeggen.
Zou niet gek zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als we maar weer legaal mogen roken in de kroeg
Ja, dat hopen er wel meerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik hoop dat de partij alle zetels kwijtraakt.
Idd, eens per maand is voldoende. En VVD is ook bagger.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
Zolang het maar geen rode ellende wordt. Vvd ftw!
idd...dit is slecht voor mijn gezondheid...ik moet nu steeds buiten bij de gezelligeheid gaan staan...krijg ik weer griep, kan ik weer niet werken...dit kost handelvol geld.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:26 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Zou niet gek zijn inderdaad.
ga dan zelf in de politiek!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Idd, eens per maand is voldoende. En VVD is ook bagger.
De editninja partijquote:
quote:
Dat kan niet he? Nee, rookverbod maar weer terugdraaien.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd...dit is slecht voor mijn gezondheid...ik moet nu steeds buiten bij de gezelligeheid gaan staan...krijg ik weer griep, kan ik weer niet werken...dit kost handelvol geld.
ja, als de fractie 300 dagen per jaar in de ziektewet zit welquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan wordt het helemaal een puinhoop.
heul snel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:30 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Dat kan niet he? Nee, rookverbod maar weer terugdraaien.
de partij die bij ieder debat nog snel de standpunten aanpastquote:
P A N I E K ! ! !quote:
sigaretje rokenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:32 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
hm, Klink moest naar het toilet.
Hm, ik moet weer eens gaan stappen. Kan me niet herinneren wanneer de laatste keer was.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:33 schreef Stormqueen het volgende:
Net alsof er nog kroegen zijn waar het gehandhaafd wordt
nee, dat geeft veel te veel prikkelsquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
de partij die bij ieder debat nog snel de standpunten aanpast
bij ons zit op alle asbakken een stickertje: verboden te rokenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:33 schreef Stormqueen het volgende:
Net alsof er nog kroegen zijn waar het gehandhaafd wordt
r8!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:33 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Hm, ik moet weer eens gaan stappen. Kan me niet herinneren wanneer de laatste keer was.
je bent nu toch singlequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:33 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Hm, ik moet weer eens gaan stappen. Kan me niet herinneren wanneer de laatste keer was.
Maar wel 1 week van te voren de planning rond heeft en daar niet van afwijktquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
de partij die bij ieder debat nog snel de standpunten aanpast
zijn er al pics van mevrouw?quote:
ze kan niet lachenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
Mevrouw, waarom gebruik jij nooit smilies?
Omdat ik een noob ben met die dingen en ik eerst moet zoeken en dan klikken en dan nouja, ik doe t af en toe wel hoor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
Mevrouw, waarom gebruik jij nooit smilies?
posten!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:37 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik heb een mooie tekening voor jullie gemaakt
niks voor mij dusquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze vindt smilies al lastig, een plaatje posten is misschien wat veel gevraagd![]()
en dat lukt dan weer wel, maar dan ga ik er ook helemaal voor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze vindt smilies al lastig, een plaatje posten is misschien wat veel gevraagd![]()
lijkt me idd een verschrikking.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:45 schreef r8ality het volgende:
Auto moeders moet APK. Mijn auto naar moeders. Moeders auto naar vaders. Vaders auto naar mij. Gezeur over elkaar. Fijn, gescheiden ouders.
Ik vind m zelf erg goed lijken. Alleen mijn haar is wat veranderd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:44 schreef ArTiC het volgende:
tekening gezien...je komt me bekend voor.
Speciaal voor SQ:quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:53 schreef ArTiC het volgende:
is het een trend om tegenwoordig op de snelweg gewoon je richtingaanwijzer naar links aan te slingeren ook al kom ik aanrijden met 40km/u verschil?
vandaag 3x op de rem gemoeten omdat je niet weet of ze ook echt naar links gaan of niet
ach...nog ff en dan ben je alweer 44quote:
Nu is DuchessX jarigquote:Op woensdag 1 september 2010 00:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ach...nog ff en dan ben je alweer 44
quote:Op woensdag 1 september 2010 00:01 schreef ArTiC het volgende:
Gefeliciteerd Duchess
links![]()
rechts![]()
vol op jetieten
nu nog?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:02 schreef ArTiC het volgende:
nou ja ff...al een paar uur ondertussen
moet ik een paar pilletjes op de post doen?quote:Op woensdag 1 september 2010 08:45 schreef ArTiC het volgende:
Ja, nu nog.
Het zal wel weer een paar dagen duren...
quote:Op woensdag 1 september 2010 08:45 schreef ArTiC het volgende:
Ja, nu nog.
Het zal wel weer een paar dagen duren...
Of ze moet z'n tong in d'r mond hebben gehadquote:Op woensdag 1 september 2010 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
Eh Inu, een ontsteking is niet besmettelijk he
Wel als het een virale infectie is.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, het was van een bacterie, dat is toch wel besmettelijk? Meegenomen uit Chersonissosquote:Op woensdag 1 september 2010 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
Chersoquote:Op woensdag 1 september 2010 09:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, het was van een bacterie, dat is toch wel besmettelijk? Meegenomen uit Chersonissos
Ja maar dan is het virus besmettelijk, niet de ontsteking an sichquote:Op woensdag 1 september 2010 09:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wel als het een virale infectie is.
Nee, bacteriën ook al niet, maar virussen idd welquote:Op woensdag 1 september 2010 09:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, het was van een bacterie, dat is toch wel besmettelijk? Meegenomen uit Chersonissos
quote:Op woensdag 1 september 2010 09:21 schreef ArTiC het volgende:
Ik heb nog 2 doosjes happy pills liggen stelletje dealers
Ik hoop het niet voor hemquote:Op woensdag 1 september 2010 09:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
ChersoDan heb tie nu vast ook chlamydia?
is niet alleen j. gezwicht voor de charmes van de vrouw? Wat een nep christenenquote:Op woensdag 1 september 2010 09:23 schreef Inu het volgende:
Hmz, hij zei iig dat ie besmettelijk was geweest, maar nu niet meer... en ik vind het opvallend dat er gisteren nog niks aan de hand was met Job en vanochtend ineens wel
[..]
Ik hoop het niet voor hemIk wilde hem nog wel een pakje condooms meegeven eigenlijk
die krijgen elke maand 1 gratis treinkaartje, die kunnen vandaag weer losquote:Op woensdag 1 september 2010 09:35 schreef bleiblei het volgende:
Zo. Het lijkt wel alsof heel eindhoven om half 10 naar rotterdam wil. Het stikt ook van de bejaarden in de trein.
En alle stinkstudenten voor 9 uur vanuit Brabant naar Rotterdam. Hele trein zat vol met 18-jarigen onderweg naar hun nieuwe schoolquote:Op woensdag 1 september 2010 09:35 schreef bleiblei het volgende:
Zo. Het lijkt wel alsof heel eindhoven om half 10 naar rotterdam wil. Het stikt ook van de bejaarden in de trein.
Wat zijn het wel?quote:
Baptisten?quote:Op woensdag 1 september 2010 09:45 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed hoe het heethet is zo'n gymzaalkerk, dus wel protestants
Ze zullen wel Nederlands Hervormd zijn, of Luthersquote:Op woensdag 1 september 2010 09:45 schreef Inu het volgende:
[..]
Evangelisch? Volle evangelisch? Pinksteren? Baptisten? 7de dagsadventisten? Er zijn er nogal wat.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:45 schreef Inu het volgende:
[..]
Da's meestal met dit soort kerkjes, daar ben je niet officieel lid van.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:01 schreef Inu het volgende:
Job is sowieso niks specifieks trouwens, die is niet lid van een kerk
Pinksteren en baptisten sowieso niet iigquote:Op woensdag 1 september 2010 10:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
Evangelisch? Volle evangelisch? Pinksteren? Baptisten? 7de dagsadventisten? Er zijn er nogal wat.
Oh, hij heeft zich iig uit laten schrijven bij de gereformeerde gemeentequote:Op woensdag 1 september 2010 10:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
Da's meestal met dit soort kerkjes, daar ben je niet officieel lid van.
*wacht op de eerste "heb een lid" opmerking.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben alleen lid van mijn familie
Ik kom uit die kringen, mijn vader is voorganger (nep dominee) van zo'n kerkje.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, hij heeft zich iig uit laten schrijven bij de gereformeerde gemeente
Weet ikquote:Op woensdag 1 september 2010 10:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik kom uit die kringen, mijn vader is voorganger (nep dominee) van zo'n kerkje.
rly?quote:
ya rly. De inflammatie is nog niet weg. Dus hij kan niets doen.quote:
kan bb gewoon niet die kies uit je bek swaffelen?quote:Op woensdag 1 september 2010 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ya rly. De inflammatie is nog niet weg. Dus hij kan niets doen.
Dus dan maar weer terug, 14 september, inclusief nijptang
quote:Op woensdag 1 september 2010 12:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kan bb gewoon niet die kies uit je bek swaffelen?
Blijf van de pilletjes af.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb fata morgana voor mijn ogen, alles beweegt
Dat heb ik de laatste tijd elke dag, en dan vooral 's morgens vroegquote:Op woensdag 1 september 2010 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb fata morgana voor mijn ogen, alles beweegt
Als ik nu van de een op de andere dag stop? Zonder medische begeleiding? Da's een soort milde variant van een heroin addict die cold turkey afkicktquote:Op woensdag 1 september 2010 13:00 schreef febster het volgende:
En als je daar nu mee zou stoppen, wat gebeurt er dan?
Ikkequote:
Dan ook, maar minder heftigquote:Op woensdag 1 september 2010 13:13 schreef febster het volgende:
Aah oke en stel je stopt rustig aan wat dan?
ja...jij bent het toonbeeld van gezond hierquote:
Dat viel bij mij best mee toen ik ineens stopte.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als ik nu van de een op de andere dag stop? Zonder medische begeleiding? Da's een soort milde variant van een heroin addict die cold turkey afkickt
quote:Op woensdag 1 september 2010 13:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...jij bent het toonbeeld van gezond hier
En hoeveel jaar had jij ze ook al weer gehad en op welke dosis?quote:Op woensdag 1 september 2010 13:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat viel bij mij best mee toen ik ineens stopte.
dosis 20mg...hoe lang weet ik niet...geen jaar iigquote:Op woensdag 1 september 2010 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En hoeveel jaar had jij ze ook al weer gehad en op welke dosis?
Joost past beterquote:Op woensdag 1 september 2010 13:21 schreef ArTiC het volgende:
Als ik ooit een vis neem noem ik die SQ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |