*gooit topic ver weg*quote:
Beerenburg kan je hebbenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:59 schreef -moppie- het volgende:
eigenlijk heb ik meer zin in een glaasje rose
ga je dan ook spuiten als je bukt?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:01 schreef amaranta het volgende:
ik heb zin in een shandy, bier voor mietjes of voor borstvoedende vrouwen zoals ikzelf
(ga vandaag 1 voeding afbouwen dus deze week dikke tieten)
Het is maar goed dat Colt zaterdag niet thuis is anders gebruikte hij waarschijnlijk weer melk in z'n koffie.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ga je dan ook spuiten als je bukt?
volgens mij schift datquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Het is maar goed dat Colt zaterdag niet thuis is anders gebruikte hij waarschijnlijk weer melk in z'n koffie.
Dat vind je vet. Echt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:58 schreef Levitation het volgende:
oeh, vet, heb werkoverleg en ik mag notuleren!
Ja heel hard. Een zaadlozing is er nks bij.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ga je dan ook spuiten als je bukt?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja heel hard. Een zaadlozing is er nks bij.
Ik feliciteer je nietquote:
geil! Komen jij en eva en moppie een keer nagels lakken? Ik heb vette nieuwe stempelsquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja heel hard. Een zaadlozing is er nks bij.
ja, roept u maar 26 sept kan ik nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geil! Komen jij en eva en moppie een keer nagels lakken? Ik heb vette nieuwe stempels
ik kan de 12e, de 18e en de 19e nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja, roept u maar 26 sept kan ik niet
en de 19de liever ook niet
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:55 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ben net terug van wkc woensel. Ik heb gewoon een boete gekregen omdat ik fietste op een stukje waar dat niet mag.Het was terecht maar ergens had ik zoiets van 'jongens, ga boeven vangen'. D'r loopt een oplichter rond, die al een maand de hele dag niks doet dan mensen geld aftroggelen en mij geven ze wel n boete.
Sacrasme is u vreemd?quote:
nee, ik zet wat krabbels op papier en werk dat daarna uit. Ga daar geen hele verhalen zitten typen. Zie het sowieso niet zitten om mijn laptop mee te sjouwen naar het overleg.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:11 schreef amaranta het volgende:
je hebt toch wel meegetypt en niet op papier genotuleerd?
je hoeft geen hele verhalen uit te typen, maar wat steekwoorden + zinnen op de toppie is super handigquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
nee, ik zet wat krabbels op papier en werk dat daarna uit. Ga daar geen hele verhalen zitten typen. Zie het sowieso niet zitten om mijn laptop mee te sjouwen naar het overleg.
ouderwetsquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
nee, ik zet wat krabbels op papier en werk dat daarna uit. Ga daar geen hele verhalen zitten typen. Zie het sowieso niet zitten om mijn laptop mee te sjouwen naar het overleg.
onderwerkenquote:
Wat is dat wkc Woensel? Ik ken wel WCW Woensel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:55 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ben net terug van wkc woensel. Ik heb gewoon een boete gekregen omdat ik fietste op een stukje waar dat niet mag.Het was terecht maar ergens had ik zoiets van 'jongens, ga boeven vangen'. D'r loopt een oplichter rond, die al een maand de hele dag niks doet dan mensen geld aftroggelen en mij geven ze wel n boete.
Ja zeg nou niet gaan kommaneuken he!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat is dat wkc Woensel? Ik ken wel WCW Woensel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |