*gooit topic ver weg*quote:
Beerenburg kan je hebbenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:59 schreef -moppie- het volgende:
eigenlijk heb ik meer zin in een glaasje rose
ga je dan ook spuiten als je bukt?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:01 schreef amaranta het volgende:
ik heb zin in een shandy, bier voor mietjes of voor borstvoedende vrouwen zoals ikzelf
(ga vandaag 1 voeding afbouwen dus deze week dikke tieten)
Het is maar goed dat Colt zaterdag niet thuis is anders gebruikte hij waarschijnlijk weer melk in z'n koffie.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ga je dan ook spuiten als je bukt?
volgens mij schift datquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Het is maar goed dat Colt zaterdag niet thuis is anders gebruikte hij waarschijnlijk weer melk in z'n koffie.
Dat vind je vet. Echt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:58 schreef Levitation het volgende:
oeh, vet, heb werkoverleg en ik mag notuleren!
Ja heel hard. Een zaadlozing is er nks bij.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ga je dan ook spuiten als je bukt?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja heel hard. Een zaadlozing is er nks bij.
Ik feliciteer je nietquote:
geil! Komen jij en eva en moppie een keer nagels lakken? Ik heb vette nieuwe stempelsquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja heel hard. Een zaadlozing is er nks bij.
ja, roept u maar 26 sept kan ik nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geil! Komen jij en eva en moppie een keer nagels lakken? Ik heb vette nieuwe stempels
ik kan de 12e, de 18e en de 19e nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja, roept u maar 26 sept kan ik niet
en de 19de liever ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |