Hier geen probleem. Installeer 'm ff opnieuw. Of opnieuw inloggen.quote:Op woensdag 8 december 2010 08:49 schreef Stansfield het volgende:
Sinds 2 dagen werkt mijn app van twitter niet meer. Hebben meer mensen hier last van? Echofon werkt nog wel, maar ik vind de app van twitter zelf wel iets beter werken.
Gisteren erop gezet, en even geprobeerd, werkt goed.quote:
Ja alleen nog geen kans gezien om deze te testen.quote:
Zo dacht ik ook. Maar als ik ooit zou gaan bellen naar iemand zou ik denk ik toch via Viber bellen als het kan.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:22 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Gisteren erop gezet, en even geprobeerd, werkt goed.
Voor mij persoonlijk heeft het niet zoveel nut, aangezien ik zoveel belminuten elke maand over heb, dat ik het niet kan opmaken.
Maar wellicht voor 1 van mijn contactpersonen die mij ermee gaat bellen heeft het wel nut.
Hij is alleen gratis als je de Halloween versie al gekocht had. 'Kerst' Angry Birds is gewoon een gratis update van de Halloween versie.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Gratis? Nou bij mij niet hoor.
[ afbeelding ]
Oh zo. Prima. Koop ik hem niet. Toen mijn iTunes laatst opeens alle apps met een update van mijn iPhone afhaalde zijn al mijn savegames verdwenen, inclusief die van Angry Birds. Dus toch nog genoeg levels te doen.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:24 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij is alleen gratis als je de Halloween versie al gekocht had. 'Kerst' Angry Birds is gewoon een gratis update van de Halloween versie.
Helemaal in de Christmas spirit.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:06 schreef JK het volgende:
Wel geinig dat ze bij Angry Birds seasons per dag 1 level vrijgeven... dus elke dag trouw nadat ik thuis uit m'n werk kom even een nieuw leveltje spelen.
Instellingen - Berichtgevingquote:Op zondag 12 december 2010 13:40 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb net viber gedownload maar nu krijg ik steeds de melding Push Notifications needed. Waar kan ik dit aanpassen??
Ja, iets van KPN. Kijk maar evenquote:Op zondag 4 december 2011 21:54 schreef Coos het volgende:
Bestaat er een app voor iPhone waarmee je zo ongeveer kan meten hoeveel MB je per maand gebruikt? Dit ivm binnenkort nieuw abo.
Helaas nu geen onbeperkt internet meer.![]()
Dus lijkt het mij handig om voor het afsluiten van nieuw contract een beetje te weten wat ik zo gemiddeld per maand aan MB opslorp.
ik heb een tijdje die app geinstalleerd maar er nog niks mee gedaan.. denk ook niet dat ik het gebruiken gaquote:Op zondag 25 december 2011 18:13 schreef andre347 het volgende:
Ik gebruik al een tijdje Flipboard. App is al sinds de lancering van de iPad beschikbaar. Nu dus ook voor de iPhone! Hele fijne RSS reader met een slick uiterlijk. http://flipboard.com/
Social chess:quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:25 schreef KNAK het volgende:
Een soort gelijk iets als wordfeud spel voor iphone? turn-based spel online met mensen? (hoeft niet per-se een bordspel)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |