Val Thoransquote:Op woensdag 1 september 2010 20:35 schreef Monstarr het volgende:
what's next trouwens...
Oh oh Valtho ?!
lekker feesten en beesten in de sneeuw
Pista on dope
watquote:Op woensdag 1 september 2010 15:23 schreef RickoKun het volgende:
FOK!kers die denken dat dit de joker is die daar op tv
epic fail.
quote:
10 uurquote:
FOK!kers geven af op SBS 6 undso maar kijken er wel heel graag naar.quote:Op donderdag 2 september 2010 07:33 schreef 8108139dpths het volgende:
Un-fucking-believable. Al die FOK!-ers die continu afgeven op SBS6, maar niet inzien dat dit net zo'n pauperprogramma is...![]()
Waarom is dit zo populair? Leg me dat eens uit...
Het wordt niet op sbs uitgezondenquote:Op donderdag 2 september 2010 07:33 schreef 8108139dpths het volgende:
Un-fucking-believable. Al die FOK!-ers die continu afgeven op SBS6, maar niet inzien dat dit net zo'n pauperprogramma is...![]()
Waarom is dit zo populair? Leg me dat eens uit...
You're missing the point.quote:Op donderdag 2 september 2010 07:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het wordt niet op sbs uitgezonden
Denk dat jij die juist mistquote:
Ook dat jaquote:Op donderdag 2 september 2010 07:42 schreef Bellatrix het volgende:
En voor veel FOK!kers is dit ook een feest der herkenning.
Misschien. Ik kan om dat soort achterlijke figuren echter niet lachen, sorry.quote:Op donderdag 2 september 2010 07:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denk dat jij die juist mist![]()
Juist vanwege het hoge paupergehalte is het zo vermakelijk om te kijken. Want ook al zeikt iedereen op FOK! zo op sbs ze kijken het allemaal. Leedvermaak![]()
En dit is gewoon de NL versie van Jersey Shore.
Tjah dat kan he.quote:Op donderdag 2 september 2010 07:44 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Misschien. Ik kan om dat soort achterlijke figuren niet lachen, sorry.
Verwacht jij veel kwaliteit danquote:Op donderdag 2 september 2010 07:57 schreef Penisbaard het volgende:
Alsof deze kwaliteitstelevisie ook maar een beetje lijkt op die pauperzooi van Esberresses
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |