Pad? Kikker bedoel je?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 03:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Pad en haan die gewoon vriendelijk met elkander omgaan, dat kon toen nog.
En sinds wanneer is een eend een haanquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 03:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Pad en haan die gewoon vriendelijk met elkander omgaan, dat kon toen nog.
Ik ben van mening dat de kunstenaar dat bewust in het midden heeft gelaten om de kijker te prikkelen en zelf zijn fantasie te laten gebruiken. Ik ben dus duidelijk een paddenmens, jij een kikkermens. 8o|quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 03:18 schreef Sok. het volgende:
[..]
Pad? Kikker bedoel je?
Of probeer je nu te discrimineren. [ afbeelding ]
Ach man je bent zelf een dikke pad.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 03:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat de kunstenaar dat bewust in het midden heeft gelaten om de kijker te prikkelen en zelf zijn fantasie te laten gebruiken. Ik ben dus duidelijk een paddenmens, jij een kikkermens. 8o| [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jonge agter je beeltscherm denk je dat je kanekrstoer bent he kankerkaaskop je kankermoeder.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 03:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
kk boeler kk bezem a zemmel kk flikekrtje w8 maar
kom maar naar bemre hopi-boys staan klaar of durf je niet kk mietjequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 03:26 schreef Sok. het volgende:
[..]
jonge agter je beeltscherm denk je dat je kanekrstoer bent he kankerkaaskop je kankermoeder.
kom naar t willemspleintje dan jonge dan zul je zien kklijertje
ga weg amn julli wielen stemmen m dat julie niet nar jullie zandland willlen gaan waar jullie ng p kamelen reiden dus lol vlgens mij eten jullie niet eens normaal dan schappie schappie kk marokk markk zij 1 van de grotdte moglen die ik in mn leven hebt gezien vieze vuile schapen neukers met hun zandirige land dat van huizen met str wat ik al vor 5 nederlandse centjes daar kan kopen LOLquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 03:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
kom maar naar bemre hopi-boys staan klaar of durf je niet kk mietje
Dit haal je van Youtube of wat?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 03:29 schreef Sok. het volgende:
[..]
ga weg amn julli wielen stemmen m dat julie niet nar jullie zandland willlen gaan waar jullie ng p kamelen reiden dus lol vlgens mij eten jullie niet eens normaal dan schappie schappie kk marokk markk zij 1 van de grotdte moglen die ik in mn leven hebt gezien vieze vuile schapen neukers met hun zandirige land dat van huizen met str wat ik al vor 5 nederlandse centjes daar kan kopen LOL
Hoe weet je dat.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 03:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dit haal je van Youtube of wat?
NOU DAN ZET IK HET GEWOON IN MN SIG HOOR HAHAHAHAAH!!!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 03:30 schreef Penisbaard het volgende:
Ik was vroeger trouwens verliefd op dat Aziatische meisje met die blauwe lippen aan het begin van dat filmpjon.Dit is geheime informatie die ik normaal nooit vertel, de een of twee mensen die stiekem meelezen hebben dus mazzel.
Ik zou haar trouwens nog steeds kenserhard geven.
FILMPJON XD XD DAT GA IK OOK GEBRUIKON XDquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 03:30 schreef Penisbaard het volgende:
Ik was vroeger trouwens verliefd op dat Aziatische meisje met die blauwe lippen aan het begin van dat filmpjon.Dit is geheime informatie die ik normaal nooit vertel, de een of twee mensen die stiekem meelezen hebben dus mazzel.
Ik zou haar trouwens nog steeds kenserhard geven.
Daar is het bericht te lang voor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 03:32 schreef Sok. het volgende:
[..]
NOU DAN ZET IK HET GEWOON IN MN SIG HOOR HAHAHAHAAH!!!!
KANKEROPquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 03:34 schreef Henkie94 het volgende:
Wil niemand Henkie even chocodippen?
Het was tijd voor een plan. Ik ging hem vermoorden, zou zijn identiteit stelen. Ik en de blonde god zouden dan voor eeuwig samenleven.Het was tijd voor een plan. Ik ging hem vermoorden, zou zijn identiteit stelen. Ik en de blonde god zouden dan voor eeuwig samenleven.Het was tijd voor een plan. Ik ging hem vermoorden, zou zijn identiteit stelen. Ik en de blonde god zouden dan voor eeuwig samenleven.WATHet was tijd voor een plan. Ik ging hem vermoorden, zou zijn identiteit stelen. Ik en de blonde god zouden dan voor eeuwig samenleven.Het was tijd voor een plan. Ik ging hem vermoorden, zou zijn identiteit stelen. Ik en de blonde god zouden dan voor eeuwig samenleven.Het was tijd voor een plan. Ik ging hem vermoorden, zou zijn identiteit stelen. Ik en de blonde god zouden dan voor eeuwig samenleven.WAAROMHet was tijd voor een plan. Ik ging hem vermoorden, zou zijn identiteit stelen. Ik en de blonde god zouden dan voor eeuwig samenleven.Het was tijd voor een plan. Ik ging hem vermoorden, zou zijn identiteit stelen. Ik en de blonde god zouden dan voor eeuwig samenleven.Het was tijd voor een plan. Ik ging hem vermoorden, zou zijn identiteit stelen. Ik en de blonde god zouden dan voor eeuwig samenleven.Het was tijd voor een plan. Ik ging hem vermoorden, zou zijn identiteit stelen. Ik en de blonde god zouden dan voor eeuwig samenleven.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 03:32 schreef porsche1 het volgende:
[..]
FILMPJON XD XD DAT GA IK OOK GEBRUIKON XD
@penisbaard gaan w zien je gaat kanker veel spijt krijgen allah gaat je straffen arabieren zijn gewoon anders gewend met je kut volk moet je kijken naar je eigen volkquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 03:32 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Alleen op Youtube zijn dat soort literaire hoogstandjens te vindon.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 03:36 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Het was tijd voor een plan. Ik ging hem vermoorden, zou zijn identiteit stelen. Ik en de blonde god zouden dan voor eeuwig samenleven.Het was tijd voor een plan. Ik ging hem vermoorden, zou zijn identiteit stelen. Ik en de blonde god zouden dan voor eeuwig samenleven.Het was tijd voor een plan. Ik ging hem vermoorden, zou zijn identiteit stelen. Ik en de blonde god zouden dan voor eeuwig samenleven.WATHet was tijd voor een plan. Ik ging hem vermoorden, zou zijn identiteit stelen. Ik en de blonde god zouden dan voor eeuwig samenleven.Het was tijd voor een plan. Ik ging hem vermoorden, zou zijn identiteit stelen. Ik en de blonde god zouden dan voor eeuwig samenleven.Het was tijd voor een plan. Ik ging hem vermoorden, zou zijn identiteit stelen. Ik en de blonde god zouden dan voor eeuwig samenleven.WAAROMHet was tijd voor een plan. Ik ging hem vermoorden, zou zijn identiteit stelen. Ik en de blonde god zouden dan voor eeuwig samenleven.Het was tijd voor een plan. Ik ging hem vermoorden, zou zijn identiteit stelen. Ik en de blonde god zouden dan voor eeuwig samenleven.Het was tijd voor een plan. Ik ging hem vermoorden, zou zijn identiteit stelen. Ik en de blonde god zouden dan voor eeuwig samenleven.Het was tijd voor een plan. Ik ging hem vermoorden, zou zijn identiteit stelen. Ik en de blonde god zouden dan voor eeuwig samenleven.
Signatures is voor de Henk en Ingrid.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 03:34 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Daar is het bericht te lang voor.
Ik heb aan alles gedacht.
Alles.
alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |