Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Ik maakte de laatste post, wat doe ik nu?quote:Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Assiej | Astrid | 30 maart
bambino | Sjoerd | 20 april
Daywalk3r | Jeffrey | 8 mei
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
Fems | Femke |
haaKon | Machiel | 8 november
Incolumis | Frank | 16 december
Intelligence | Patrick | 13 september
Kreator | Maarten | 28 december
Lamzak_ | Timo | 3 juli
LilDutchPrincess | Andrea | 9 mei
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
Oldenzaal | Daniël | 1 augustus
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
Robinhoo | Robin | 13 juni
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
Samzz | San | 8 februari
sjoemie1985 | Ivo |
STTSJT | Steven | 11 december
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Chr1st1aan | Christiaan | 27 september
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
ik zoek (minimaal) GPS, WiFi, camera minimaal 5MP, FM-radio, video's opnemen en een goede flitsquote:
htc hd2quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zoek (minimaal) GPS, WiFi, camera minimaal 5MP, FM-radio, video's opnemen en een goede flits
afgezien van de accuduur nog steeds een tevreden gebruiker jah?quote:
houd ons op de hoogte...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:13 schreef Robinhoo het volgende:
vandaag eerste dag weer naar school, ben benieuwd of er nog wat chicks in de klas zitten.
Desire is vergelijkbaar met HD2, enige verschil is OS; Desire draait op Android, HD2 op WindowsMobile...quote:
http://www.gsmarena.com/nokia_n8-3252.phpquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nokia N8
http://www.letsgodigital.org/nl/26002/nokia-n8/
en dan nog maar afwachten of hij, als ik begin oktober mag verlengen, beschikbaar en betaalbaar isquote:Status: Coming soon. Exp. release 2010, October
Een bult onzinquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, nou begin ik weer een beetje tijd te krijgen voor Fok!.
Wat heb ik allemaal gemist?
Alle lieve ToF users?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, nou begin ik weer een beetje tijd te krijgen voor Fok!.
Wat heb ik allemaal gemist?
Haha, okee!quote:
goed, goed... zin in het weekendquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoe is het hier met iedereen dan?
Nee, heb nu stagejaarquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 02:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
david jij bent nu helemaal klaar met school he.?
Vast nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Maar we hebben jou het meest gemist hoor
Ja, goed!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
goed, goed... zin in het weekenden met jou?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik ben nu ook richting school...laatste jaar
En dan? Verder studeren of aan het werk?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik ben nu ook richting school...laatste jaar
ik print alles van school gewoon op het werk uitquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, goed!
Druk bezig met school. Moet mn hele studiehandleiding uitprinten. 500 pagina's..
Eerste keer dit jaar dat school het niet meer uitdeelt maar dat we het zelf uit moeten printen. Belachelijke kutzooi
vetquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:31 schreef Intelligence het volgende:
Om verder te gaan waar ik gister gebleven was:
Darude - Feel The Beat
Hmhm. ROC is kut inderdaadquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
dan ga ik werken, ik ben er klaar mee, vooral met de ict opleiding op het roc. wat een waardeloze kut school en opleiding.
K3 is veul en veul beter .......quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:31 schreef Intelligence het volgende:
Assiej
Om verder te gaan waar ik gister gebleven was:
Darude - Feel The Beat
Ik heb geen werk waar ik dat zo even kan uitprinten, dus zal het toch echt thuis moeten doen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik print alles van school gewoon op het werk uit
dat is dan wel naadje, kost gewoon bakken met papier en inktquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb geen werk waar ik dat zo even kan uitprinten, dus zal het toch echt thuis moeten doen.
Alleen net was het papier op. Nu is de inkt op. Verdorie. Kan ik weer heen en weer
kan ik niet zien, geen Spotify op het werkquote:
Ja, ook goed! Alleen druk met die stomme studiehandleiding dus..quote:
Yeah, inderdaad.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is dan wel naadje, kost gewoon bakken met papier en inkt
ik moet er echt niet aan denken dat ik 500 pagina's thuis moet printenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Yeah, inderdaad.
Die nieuwe inkt ga ik nu even halen
Tot zo!
ik heb hier een vaste PC, geen laptop; en daar zit geen geluidskaart in, dus radio is de enige optiequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:50 schreef Intelligence het volgende:
Ik heb serieus een Spotify Premium abonnement juist voor op het werkAnders is t ook zon dooie boel
Ik moet welquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik moet er echt niet aan denken dat ik 500 pagina's thuis moet printen
Dan druk je die er toch in? Juist voordeel van Spotify is dat je overal je muziek tot je beschikking hebt, en niks geen gezeur met MP3's hebt enzo en het sorteren van muziek en die meukquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:52 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb hier een vaste PC, geen laptop; en daar zit geen geluidskaart in, dus radio is de enige optie
Ik zweer het van niet, ik zou me toch even afvragen wat voor een muziek je vriendin thuis draaitquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:59 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Jij met je K3 ... dat was kats een ander lied!
Die werkt veel met kinderen, ook bij ons thuis ... dus zo gek is het niet dat ik K3 kenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:59 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik zweer het van niet, ik zou me toch even afvragen wat voor een muziek je vriendin thuis draait
tot nu toe is het dus niet echt jouw dag vandaagquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, fijn. Fiets weg, autosleutels weg. Kan dus geen kant op, want lopen is te ver
Moet ik wachten tot mn moeder weer terug komt..
dan moet ik OF de ICT-afdeling hier om een geluidskaart vragen, OF er zelf 1 meenemen en erin drukken, al kan ik dan de drivers niet zelf installerenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:55 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Dan druk je die er toch in? Juist voordeel van Spotify is dat je overal je muziek tot je beschikking hebt, en niks geen gezeur met MP3's hebt enzo en het sorteren van muziek en die meuk
Als ik op mn werk een leuk nr vind, zet ik m erin, en dan heb ik m thuis ook gelijk![]()
Kun je dat niet of mag je dat niet? Is het zon groot bedrijf dat er een heuse ICT afdeling is?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
tot nu toe is het dus niet echt jouw dag vandaag
[..]
dan moet ik OF de ICT-afdeling hier om een geluidskaart vragen, OF er zelf 1 meenemen en erin drukken, al kan ik dan de drivers niet zelf installeren
nee, ik ben geen local adminquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:05 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Kun je dat niet of mag je dat niet? Is het zon groot bedrijf dat er een heuse ICT afdeling is?
Hier zitten alleen maar nerd-types dus iedereen is local admin
ah, zij is dus een vrouw die vieze dingetjes met de kindjes doetquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:00 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Die werkt veel met kinderen, ook bij ons thuis ... dus zo gek is het niet dat ik K3 ken
heb een PC met XP Professional en ga met een Remote Desktop Connectio naar een Windows Server 2003-omgeving...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:09 schreef Intelligence het volgende:
Ah, soort van Citrix omgeving ... i hate it!
quote:
quote:
quote:
yoyoquote:
jan-keeswarequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb een PC met XP Professional en ga met een Remote Desktop Connectio naar een Windows Server 2003-omgeving...
[..]
[..]
[..]
[..]
yoyo
oh, dat scheelt!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je bedoelt Caseware?dat gebruiken wij niet
nieuw album van disturbed!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godver, waarom komt spam van ene Ryan Tynan altijd dwars door mn spam- en junkfilter in m'n inbox?
Hij staat niet op mn veilige lijst en is geen contactpersoon
anders zwaai even naar mekaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
anders zwaai even naar mekaarJongeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
heuquote:
die padoem tsjjj erbijquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:22 schreef Assiej het volgende:
Kijk wat ik tegen kom
Justin's milfje
[ afbeelding ]
Gaan we nu schijnheilig doen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:23 schreef Intelligence het volgende:
Assiej, waar kom jij dat soort dingen tegen?
graag antwoordquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:23 schreef Intelligence het volgende:
Assiej, waar kom jij dat soort dingen tegen?
owquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:25 schreef Assiej het volgende:
[..]
Gaan we nu schijnheilig doen?
Eerst het me doorsturen en vragen of ik het op Tof zet
doe ik dat en dan mij vragen hoe ik er aan kom ?
lekker bijdehand weer..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:12 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Idd, wagens horen in een museum!![]()
Jij wil dus geen 911 rijden?
wil je voor mij ff 2 bamischijven, 1 frikandel speciaal en een pikanto meenemen? thanks.quote:
Dit kan niet van mij afkomstig zijn, mijn Paint skills zijn niet zo hoog, dit is duidelijk door iemand met een DTP achtergrond gemaakt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:25 schreef Assiej het volgende:
[..]
Gaan we nu schijnheilig doen?
Eerst het me doorsturen en vragen of ik het op Tof zet
doe ik dat en dan mij vragen hoe ik er aan kom ?
Die lelijke opa golfjes zijn waarschijnlijk meer waard dan de auto van de gemiddelde nederlander...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:27 schreef haakon het volgende:
[..]
lekker bijdehand weer..
Die lelijk verlaagde opa golfjes.
Machiel he, ik wist hetquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:35 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Dit kan niet van mij afkomstig zijn, mijn Paint skills zijn niet zo hoog, dit is duidelijk door iemand met een DTP achtergrond gemaakt.
[..]
Die lelijke opa golfjes zijn waarschijnlijk meer waard dan de auto van de gemiddelde nederlander...
zit er toevallig een lange Patrick in jouw klas?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
dan ga ik werken, ik ben er klaar mee, vooral met de ict opleiding op het roc. wat een waardeloze kut school en opleiding.
hebben wij ook op het werkquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:09 schreef Intelligence het volgende:
Ah, soort van Citrix omgeving ... i hate it!
De golf die ik had was geen fuck waard, en marktplaats is geen barometer van wat een auto waard is héquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:35 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Dit kan niet van mij afkomstig zijn, mijn Paint skills zijn niet zo hoog, dit is duidelijk door iemand met een DTP achtergrond gemaakt.
[..]
Die lelijke opa golfjes zijn waarschijnlijk meer waard dan de auto van de gemiddelde nederlander...
Thanks dude. I owe you.quote:
Kan niet weg ... @ workquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:41 schreef Assiej het volgende:Subway meet ?
Honger
Wie heeft welke voorkeur van subway ?
hehequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:40 schreef Intelligence het volgende:
ICT op het Roc in HengeloBeen there haha, wat een waardeloze tyfuszooi ... menig leraar herinnert me nog wel denk ik
waarom ga je naar die in Hengelo als je in Almelo woont?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
hehe
maar het schijnt vanaf komend schooljaar beter te worden, alleen daar heb ik niks meer aan
Ik heb op niveau 2 de bakkers opleiding gedaan, daar was ik in Januari mee klaar. In Hengelo kon ik gelijk instromen en in Almelo moest ik wachten tot na de zomervakantie.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:02 schreef omearos het volgende:
[..]
waarom ga je naar die in Hengelo als je in Almelo woont?
quote:
Dat was mijn eigen keuze?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:06 schreef Intelligence het volgende:
Van Bakker naar ICT... dat zegt genoeg over het niveau van het ROC
Grapjequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat was mijn eigen keuze?
Ik wou verder kijken. Ik ben nu inmiddels bijna klaar met ict, nog 8 maanden
Magoed, het stelde niet veel voor
Inderdaadquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
tot nu toe is het dus niet echt jouw dag vandaag
dat wordt de komende 3 weken bruine bonen etenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Inderdaad
Moest ook vandaag mn huur en alles betalen. Dus ben nu ook bankrupt
Nee, tupperware bakjes (schrijf je dat zo?) met eten erin wat mn ouders over hadden. Dat stop ik dan in de magnetron..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:15 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
dat wordt de komende 3 weken bruine bonen eten
oeiquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Inderdaad
Moest ook vandaag mn huur en alles betalen. Dus ben nu ook bankrupt
ja, dat schrijf je zoquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, tupperware bakjes (schrijf je dat zo?) met eten erin wat mn ouders over hadden. Dat stop ik dan in de magnetron..
Ja, oei inderdaadquote:
Ik heb ook altijd een loon dat korter is dan mijn maandquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, oei inderdaadIk haat het om geen geld te hebben
Hahaquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:28 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd een loon dat korter is dan mijn maand![]()
Mijn loon komt de 26e altijd binnen, en dan gaan ook gelijk alle vaste lasten er afquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha
Mijn loon komt de 5e binnen.. + de snipperuren, dus dan kan ik weer even verder.
Maar nu zit ik wel eerst een maand zonder
heb ik gelukkig nooit last van (gehad)quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, oei inderdaadIk haat het om geen geld te hebben
ik krijg elke maand op/rond de 26e m'n salaris...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha
Mijn loon komt de 5e binnen.. + de snipperuren, dus dan kan ik weer even verder.
Maar nu zit ik wel eerst een maand zonder
Ik bedoelde met een maand eigenlijk een week..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb ik gelukkig nooit last van (gehad)
[..]
ik krijg elke maand op/rond de 26e m'n salaris...
ik heb nu erg weinig vaste lasten, maar dat verandert dus binnenkortquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:33 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Mijn loon komt de 26e altijd binnen, en dan gaan ook gelijk alle vaste lasten er afHelaas momenteel beetje hoge vaste lasten, maar dat lost zichzelf op
ga je dat volhouden, een week zonder knaken?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik bedoelde met een maand eigenlijk een week..
Mooi duidelijk geschreven ookquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:23 schreef Intelligence het volgende:
Alleen in Vriezenveen
Op 30 augustus rond 12.15 uur zag een politieman dat een 50-jarige Vriezenvener zijn geslachtsdeel uit de broek haalde toen hij voor een woning aan de Westerweilandweg. De man werd aangehouden en naar het politiebureau gebracht. Na verhoor werd hij heengezonden.
Dat zijn er aardig wat!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:40 schreef ReMcOrE het volgende:
heb m'n overzicht ook klaar; 27 woningen in Haaksbergen die binnen budget vallenmaar dat is dus puur op basis van prijs, nu kijken naar de buurt, wat voor huis het is, inrichting/indeling etc.
heb er ook een paar boven budget bijzitten, waar ik misschien wel op af kan dingenquote:
Wat is je budget ongeveer dan? Zijn namelijk best veel huizenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb er ook een paar boven budget bijzitten, waar ik misschien wel op af kan dingenmaar ik wil het liefst niet m'n hele budget gebruiken, maar iets minder; scheelt in de maandlasten... en ook voor iets minder dan maximaal zijn leuke huizen te vinden
zonder de kosten koper gerekend kan ik met hypotheek + starterslening een huis van rond ¤ 160.000 kopen...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:47 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Wat is je budget ongeveer dan? Zijn namelijk best veel huizen
Bestaat de koopsubsidie nog?, volgens mij kon je daar ook iets mee!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zonder de kosten koper gerekend kan ik met hypotheek + starterslening een huis van rond ¤ 160.000 kopen...
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:52 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Bestaat de koopsubsidie nog?, volgens mij kon je daar ook iets mee!
https://www.senternovem.nl/KOOPSUBSIDIE/index.aspquote:Het budget voor de eigenwoningbijdrage is op 29 maart 2010 overschreden. Aanvragen die na 29 maart 2010 zijn ontvangen worden niet gehonoreerd. Aanvragers ontvangen schriftelijk bericht.
dat valt nog wel mee hoor, er staat best wat te koop; maar gelukkig aardig wat in mijn prijs-rangequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Remco kan dus half haaksbergen uitzoeken?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:22 schreef Assiej het volgende:
Kijk wat ik tegen kom
Justin's milfje
[ afbeelding ]
zal vanavond eens even wat plaatjes postenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:25 schreef rulerofdeath het volgende:
zou je eens wat huizen willen laten zien, Remco?
Zegt iemand die in Nijverdal gaat wonen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Remco kan dus half haaksbergen uitzoeken?
Jaquote:
oeh, wil ik ook wel zienquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zal vanavond eens even wat plaatjes postenmaar je moet denken aan rijtjeshuizen/ééngezinswoningen...
in welke plaats wil je misschien wat gaan kopen dan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:49 schreef omearos het volgende:
[..]
oeh, wil ik ook wel zien
mss volgend jaar ook eens gaan kijken naar een huisje om te kopen
* ReMcOrE wil ook wel eens wat zienquote:
nog geen ideequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
in welke plaats wil je misschien wat gaan kopen dan?
[..]
* ReMcOrE wil ook wel eens wat zien
nog geen vast contract dus? en ik woon in Haaksbergen, werk in Eibergen; dus ik kan gelukkig in Haaksbergen blijven wonen, wat ik ook heel graag wilquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:55 schreef omearos het volgende:
[..]
nog geen idee
woon nu in Enschede en werk in Almelo, dus ergens hier in de regiomaar wordt pas volgend jaar, als ik weet of ik bij het bedrijf kan blijven
Precies zelfde situatie hier, alleen ik woon in Hengelo en werk in Enschedequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:55 schreef omearos het volgende:
[..]
nog geen idee
woon nu in Enschede en werk in Almelo, dus ergens hier in de regiomaar wordt pas volgend jaar, als ik weet of ik bij het bedrijf kan blijven
Parmesan Oregano brood (ofzoietsquote:
Oh kwijlbakje graagquote:
Neem kauwgom, het helptquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik krijg honger van al dat gepraat over eten
Ik heb geen idee. Ik hoop hetquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb nu erg weinig vaste lasten, maar dat verandert dus binnenkortal denk ik niet dat ik dan in de 'problemen' kom, want zo'n big spender ben ik niet
[..]
ga je dat volhouden, een week zonder knaken?
Haha, ja ik zit dan in Spakenburgquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Justin, vanavond ben ik in Amersfoort! Heb je tijd? Ben er wel tegen 10 uur pas ofzo.. maar dat maakt niet uit, toch?
Nee, eten doe ik nog hierquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Whehe ze gaat al bij justin om eten vragen
Morgen heb ik eerst school, maar daarna ben ik wel beschikbaarquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Haha, ja ik zit dan in Spakenburg
Heb morgen vrij, dus kom maar langs
edit: mocht het nodig zijn dan wil ik je best ophalen, maar ik breng je niet naar huis want ik ga bier drinken
Okequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
We hebben het er zo nog wel over, NathIk ga afsluiten hier
dikke vette rip-off van Alors On Dancequote:
Ik had vandaag proefles bij een andere rijschool gewoon in Almelo. Gewoon simpel heen en weer rijden. As vrijdag mn laatste proefles en dan al de weg opquote:
weg op met motor? dan moet je eerst voertuigbeheersing halenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik had vandaag proefles bij een andere rijschool gewoon in Almelo. Gewoon simpel heen en weer rijden. As vrijdag mn laatste proefles en dan al de weg op
Nee, als je het rijbewijs voor de auto al hebt hoeft dat nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:52 schreef omearos het volgende:
[..]
weg op met motor? dan moet je eerst voertuigbeheersing halen
ik had ook al auto, maar moest toch echt eerst voertuigbeheersing halen voor ik de weg op mochtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nee, als je het rijbewijs voor de auto al hebt hoeft dat niet
Bij TOP LES in Enschede is dat ook zo, maar hij is van mening dat je de motor echt leert beheersen als je gewoon rijdt. En dat dan de oefeningen ook beter gaat. Daar kan ik mij wel in vinden...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:05 schreef omearos het volgende:
[..]
ik had ook al auto, maar moest toch echt eerst voertuigbeheersing halen voor ik de weg op mocht
kan wel zijn, mar volgens mij kunnen ze dan met verzekering enzo in de problemen komen. Naja, je leert het dan idd wel sneller. Veel plezier! Motorrijden is leukquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Bij TOP LES in Enschede is dat ook zo, maar hij is van mening dat je de motor echt leert beheersen als je gewoon rijdt. En dat dan de oefeningen ook beter gaat. Daar kan ik mij wel in vinden...
vertel!quote:
op een woning heb ik het dan overquote:
heb echt een gruwelijk toffe woning gezienquote:
quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
Justin doe eens niet zo onaardig en harteloos.
Hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2010 22:36:10 ]
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Speciaal voor steven dan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Me.. me.. me.. Me too
Whatsup?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:55 schreef Assiej het volgende:
[nevermind]
&@$)*%#@)(@$&@_%@#)@*!1*^)@$@^)@*^&%#)*^%&1!!!!&*$*@
ZUCHT. gotver.
Dat moest er even uit.
[/nevermind]
Nah is te gecompliceerd, iemand speelt al jaren met mijn gevoelens.quote:
Okeequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:07 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nah is te gecompliceerd, iemand speelt al jaren met mijn gevoelens.
thanks for asking maar rest kan ik beter voor mezelf houden
ik speel ook elke dag met m'n gevoelensquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:07 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dan is het dus niet iets abnormaals schijnbaarquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik speel ook elke dag met m'n gevoelens
godver, met een d ...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:55 schreef Assiej het volgende:
[nevermind]
&@$)*%#@)(@$&@_%@#)@*!1*^)@$@^)@*^&%#)*^%&1!!!!&*$*@
ZUCHT. gotver.
Dat moest er even uit.
[/nevermind]
Ik weet dat het met een D is maar ik vind met god spotten om bepaalde redenen not done dus doe ik maar met een Tquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:49 schreef Intelligence het volgende:
[..]
godver, met een d ...
dit was geen serieuze post, het is wel serieus met een d
nu weet ik niet of ik met een 'quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:55 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik weet dat het met een D is maar ik vind met god spotten om bepaalde redenen not done dus doe ik maar met een T![]()
gezien iemand die ik ken veel waarde hecht aan god met een d![]()
Ik heb niks met god hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nu weet ik niet of ik met een '' of '
' moet reageren.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:07 schreef Assiej het volgende:
[..]
Voelt goed hequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik speel ook elke dag met m'n gevoelens
Autoquote:Op woensdag 1 september 2010 09:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
auto/motor/brommer/vrachtwagen?in ieder geval veel succes
Jaquote:Op woensdag 1 september 2010 09:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mag je nog steeds 6 fouten maken?
beterschap!quote:Op woensdag 1 september 2010 10:42 schreef omearos het volgende:
mogguh
nog een dagje thuis op de bankziek zijn is stom
Remcoquote:
Beterschapquote:Op woensdag 1 september 2010 10:42 schreef omearos het volgende:
mogguh
nog een dagje thuis op de bankziek zijn is stom
hier ook werken...quote:Op woensdag 1 september 2010 11:20 schreef Intelligence het volgende:
Iemand nog wat doen vandaag? Ik werken ... geen zin/moe/brak![]()
Nee.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:20 schreef Intelligence het volgende:
Iemand nog wat doen vandaag? Ik werken ... geen zin/moe/brak![]()
balen!quote:
breek me de bek niet openquote:Op woensdag 1 september 2010 11:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hai RemcoHoe is het met de woningliefde?
Vertel!quote:Op woensdag 1 september 2010 11:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
balen!wanneer weer een poging?
[..]
breek me de bek niet open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |