SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote]Op zaterdag 7 augustus 2010 21:39 schreef retorbrapi het volgende:
Windows is het beste besturingssysteem ter wereld.
[/quote]
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:50 schreef zuivelyoghurt het volgende:
Even voor de informatie: 9 oktober ben ik jarig. Geweldig, is het niet?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Compenseer me uiterlijk met me inkomen
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:50 schreef zuivelyoghurt het volgende:
Even voor de informatie: 9 oktober ben ik jarig. Geweldig, is het niet?!oeh ik de 20eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
cool he 20-10-2010 :p
dan kom ik op de leeftijd... dat ik het huis uit moet?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:51 schreef I_Need_Money het volgende:
[..]Tja, ik heb toch niks te zoeken op deze wereld. Vrienden heb ik niet en ik wordt op straat en school uitgescholden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[quote]Op zaterdag 7 augustus 2010 21:39 schreef retorbrapi het volgende:
Windows is het beste besturingssysteem ter wereld.
[/quote]
Open er een topic overquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:54 schreef zuivelyoghurt het volgende:
[..]
Tja, ik heb toch niks te zoeken op deze wereld. Vrienden heb ik niet en ik wordt op straat en school uitgescholden.
Beter. Ik wordt helemaal gek hier. M'n vader zeurt alleen maar op mij. Als iemand iets heeft gebruikt, roept hij mij erbij waarom ik het niet opruim. Als ik vervolgens vertel dat het niet van mij is, dringt hem dat niet door waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:51 schreef Muizenbeest het volgende:
[..]
oeh ik de 20e
cool he 20-10-2010 :p
dan kom ik op de leeftijd... dat ik het huis uit moet?
En dan?quote:
Krijg je aandacht en verneuk je dit topic niet met je slowchat.quote:
stiekem ben je hier nu ook onderdeel van gewordenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:59 schreef I_Need_Money het volgende:
[..]
Krijg je aandacht en verneuk je dit topic niet met je slowchat.
Heb je al een dagboek gekocht?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:57 schreef zuivelyoghurt het volgende:
[..]
Beter. Ik wordt helemaal gek hier. M'n vader zeurt alleen maar op mij. Als iemand iets heeft gebruikt, roept hij mij erbij waarom ik het niet opruim. Als ik vervolgens vertel dat het niet van mij is, dringt hem dat niet door waarschijnlijk.
Nee.quote:
Geldt ook voor mijquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:00 schreef porsche1 het volgende:
Ik ben nu jarig.Gefeliciteerd porshje.
![]()
Maar, er is 1 bochel onder het gras...
[ afbeelding ]Had ik maar vrienden.
Maar, ik ga wel in mijn eetje hard feesten! Gewoon omdat het kan, ik ben een party hard!
[ afbeelding ]
Mag ik voor 20 minuten nog een kleurtje?quote:
Werd ook wel eens tijdquote:
Juup.quote:
SPUIT DER VOL! SPUIT DER VOL!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
InsgelijksEn over 18 minuten is mijn vrouw jarig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |