Dat doe ik al jaren.quote:
Misschien wil AP het wel voor je doen volgend jaar. Op voorwaarde dat jij zijn verjaardagstopic opent .quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:04 schreef ViezeFreddiey het volgende:
ga het lekker vieren op Runescape
Zou ik nu gelijk naar de kroeg rennen?quote:
Nee, dus 15.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:07 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Zou ik nu gelijk naar de kroeg rennen?
Dat is je antwoord.
Waar wacht je opquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:07 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Zou ik nu gelijk naar de kroeg rennen?
Dat is je antwoord.
quote:
Zonde manquote:
Ik had ergens stille hoop!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:10 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Hij maakt posts op fok, hij zal wel overleden zijn.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:11 schreef MaartenVanRossem het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAA, PORSCHE1 IS JARIG, GEFELICIFLAPSTAART. OOK VAN JOHAN xx
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:12 schreef FL_Freak het volgende:
Gefeliciteerd! Ik stuur je een zak drop in een pakketje
Zo oud ben ik niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:12 schreef RitseB het volgende:
Gefeliciteerd met je 17de verjaardag porsche
Nee, moet alleen lopen als broer niet kan. En die krantenwijk is een middag krant.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:13 schreef stevenmac26 het volgende:
Moet je morgen niet vroeg op voor je krantenwijk?
Hij is net 16. Hij gaat zichzelf eerst bezatten in de lokale kroeg, en daarna drinkt hij alle whisky van z'n pa op. Wel oppassen, 1 deel whisky en minstens 9 delen cola, anders wordt het alcoholpercentage onverantwoord.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:13 schreef stevenmac26 het volgende:
Moet je morgen niet vroeg op voor je krantenwijk?
quote:
Is hier een filmpje vanquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:11 schreef MaartenVanRossem het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAA, PORSCHE1 IS JARIG, GEFELICIFLAPSTAART. OOK VAN JOHAN xx
[ afbeelding ]
Ik ben ook bijna jarig, maak je er dan ook eentje voor mijquote:
quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:29 schreef stevenmac26 het volgende:
Porsche, hopelijk is dit je laatste verjaardag!
Jij ook hoor mattie. <3quote:
O god.quote:
Een streep door je naam kan wel, in de nieuwe layoutquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:42 schreef porsche1 het volgende:
[..]
O god.Remlof in mijn topic.
Een echte FA felicitatie.
Waarom krijgen mensen die jarig zijn geen kleurtje? Roze ofzo.
Maar ik heb nog geen nieuwe layout.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Een streep door je naam kan wel, in de nieuwe layout
Dat doen ze alleen niet als ze een seksuele stoornis hebben.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:45 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Maar ik heb nog geen nieuwe layout.
Rukken 16 jarige nog, of is dat totaal niet meer stoer? Want dan doe ik het nooit meer.![]()
O. Oké.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat doen ze alleen niet als ze een seksuele stoornis hebben.
Maar ik ga niet naar hardstyle feesten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:48 schreef Monopoly het volgende:
Gefeliciteerd van baas monopoly!
Als ik je tegen kom op een hardstylefeest krijg je bier van me! Beloofd!
Omdat ik jarig ben.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:49 schreef cerror het volgende:
Waarom kreeg ik godensnaam een PM van je porsche?
Ook daar ben ik te vindenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:48 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Maar ik ga niet naar hardstyle feesten.Hardcore.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:52 schreef JanPiraat het volgende:
gefeliciteerd koning porsche !
[ afbeelding ]
Ik geef nog meer om wat ik doortrek na het schijten dan om jou.quote:
Verdomme, weer zoeen meesterlijke quote van jou.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:57 schreef LudoSanders het volgende:
TS is gewoon een met overgewicht behepte kutpuber met Gilles de la Tourette die blij mag zijn komend jaar zijn verjaardag nogmaals te mogen vieren omdat de kans groot is dat hij tegen die tijd al dichtgeslibd is.
Daarom noemde ik mijzelf ook jouw "favoriete kanker patient".quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik geef nog meer om wat ik doortrek na het schijten dan om jou.
Mijn favoriete kankerpatiënt heeft waarschijnlijk ook echt kanker en ik ken diegene nog niet eens.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:59 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Daarom noemde ik mijzelf ook jouw "favoriete kanker patient".
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 01:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Mijn favoriete kankerpatiënt heeft waarschijnlijk ook echt kanker en ik ken diegene nog niet eens.
Bwehehe.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik geef nog meer om wat ik doortrek na het schijten dan om jou.
Je wilt waarschijnlijk niet weten hoe treurig dat is.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 01:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Mijn favoriete kankerpatiënt heeft waarschijnlijk ook echt kanker en ik ken diegene nog niet eens.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 02:06 schreef FoolWithMokey het volgende:
Porshe mag ik een Pic van je zien?
Ik wil kijken hoe knap je bent.
Je dacht zeker dat mijn computer moeite zou hebben met het laden van de pica, maar je had het mis swa. Mijn pc is zo snel dat hij sneller gaat dan de aarde om de zon draait niggah.quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:47 schreef porsche1 het volgende:
[..]
O. Oké.
Krijg ik nu toegang tot KPD? Want ik zag net dat er heel veel haar bij mijn penis is gegroeid. Dus ik ben een man nu.
Doe niet eens zo lief.quote:
xD hallon henk, breor wsa nit naar cofee, slaap bij vriendinnn.. xD nou greotjensquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:13 schreef Patje1987 het volgende:
Hallo Rico, is je broer van café? Zoja heb je een presentje gehad?
zes10.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:36 schreef zuivelyoghurt het volgende:
Nou van harte gefeliciteerd met je verjaardag en dat je nog heel oud en heel lang mag Fok!-en!
Hou oud ben je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:10 schreef Archibaltus het volgende:
Gefeliciteerd!
Ik hoop dat je honderd mag worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DOE NIET STOM AMTTIEJ ANDERS KRIJG JE PROBLEMUH.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |