Nee dat is donderdag pasquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:42 schreef wonderer het volgende:
En die Cherso-boy is wel een instant hit he? Is de eerste aflevering al geweest?
I know. Ik ben er duizelig van. Maar dat kan ook door de goedkope zoete witte wijn komen (welke ik liever niet drink, maar ach, na ruim een liter maakt het allemaal niet zo uit).quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:42 schreef Steve het volgende:
Erik doe eens niet zo eng met een leven hebben enzo.
Dan heb ik al iets.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:44 schreef Steve het volgende:
Zullen we over een halfjaar ofzo maar een date plannen Erik?
Mja. Creepy.quote:
Hai Erikquote:
Gewoon een trekkend spiertje, toch?quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Creepy.
Ik zie gewoon echt m'n huid wiebelen.
Ik moet gelijk aan zo'n X-files aflevering denken,.
Ow ew, don;t think about that!!!
Denk 't. Maar het ziet er vies uitquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gewoon een trekkend spiertje, toch?
Ja, spieren zitten onder je huid!quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Denk 't. Maar het ziet er vies uit
Alsof er iets onder je huid zit!
Zal zo iets kijken maar als ik op gevoel af moet gaan zit het wel snor.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:45 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Hai Erik
Alles kids achter de rits?
quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zal zo iets kijken maar als ik op gevoel af moet gaan zit het wel snor.
Ja of Fringe...quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Creepy.
Ik zie gewoon echt m'n huid wiebelen.
Ik moet gelijk aan zo'n X-files aflevering denken,.
Ow ew, don;t think about that!!!
It's the decay setting in.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Denk 't. Maar het ziet er vies uit
Alsof er iets onder je huid zit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |