Ziet er super uitquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:30 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Niet op het Vrijthof, maar wel enorm lekkere chocolademelk! The Chocolate Company op het OLV
[ link | afbeelding ]
Nou ik vanochtend met een sjaal om mn nekquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:10 schreef oh-oh het volgende:Ja, ik liep vanmiddag om 16.00 op de slippers zonder mouwen in het veld
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:42 schreef Memento-Mori het volgende:
Afgelopen weekend in Maastricht geweest, Master open dag, en besloten dat ik een master ga volgen daar per februari, dus nu druk op zoek naar een kamer/studio of andere woonruimte![]()
Best spannend weer allemaal, maar ook wel erg leuk, tis n mooie en fijne stad daar houd ik t wel n jaar uiten wie weet blijf ik wel plakken
hahaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb een piepklein kamertje over, hoe lang moet je blijven?
Nou ja mocht je een slaapplek nodig hebben en geen hekel hebben aan veel honden, ik heb een logeerkamerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hahavind t wel spannend allemaal weer, Friesland (geboren en getogen- Bachelor Utrecht- Master Maastricht
Maar ga me er prima vermaken gok ik zo (en een lush![]()
)
thanksquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja mocht je een slaapplek nodig hebben en geen hekel hebben aan veel honden, ik heb een logeerkamer
Laat maar weten , mijn aanbod staatquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
thanksmisschien dat t n keer nodig is ivm kamers kijken ofzo. Limbug blijf n end reizen
Thanksquote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Thanksik ken nml echt niemand daar nog
vandaar dat ik maar even in dit topic mee ga doen haha
Dat zou ik best es willen proberen ja!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:19 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik weet niet of ik MM ooit op een fot meet heb ontmoet. Kan best zijn. Een tip, op maandagavond is het lekker, gezellig en goedkoop eten in het Landbouwbelang.
het was geen fokquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:19 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik weet niet of ik MM ooit op een fot meet heb ontmoet. Kan best zijn. Een tip, op maandagavond is het lekker, gezellig en goedkoop eten in het Landbouwbelang.
gewoon ff naar hun site gaan en je opgeven. Op de bonnefooi is wat riskant, de wachtlijst is altijd overvol. Of mij een week van tevoren een seintje geven, dan reserveer ik ff in het boek.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat zou ik best es willen proberen ja!
ik heb jou dan ook nooit gemeetquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:25 schreef ultra_ivo het volgende:
Nee, VBL meets was ik nooit, wel FOT en TRV.
ok, ik wist alleen dat je af en toe op de foto ging bij FOT-ers, dus de kans zat erin.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb jou dan ook nooit gemeet
ik ben 1 x naar n fotomeet geweestquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:33 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
ok, ik wist alleen dat je af en toe op de foto ging bij FOT-ers, dus de kans zat erin.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
5jaar VBL (van fok) meet was t toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:52 schreef numero_uno het volgende:
[..]
jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |