ik kon hem nog niet vindenquote:Op woensdag 1 september 2010 23:14 schreef NoNickOne het volgende:
Aflevering 3 is al uit hoor. Heb m vanmiddag al bekeken!
Inderdaad! Tot nu toe zelfs stukken beter dan de UK versie!quote:Op donderdag 2 september 2010 23:46 schreef Knipoogje het volgende:
Wow, wat een hoog niveau hebben ze dit jaar
Die Rodrigo die zomaar even in de buurt van Freddie Mercury komt zeg...wat een bereik heeft die gast
Ik begrijp het uiteraardquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze staan ook online
Als je begrijpt wat ik bedoel
Ja. 21 miljoen inwoners vs 16 miljoen, maar ze zingen daar relatief beter dan je op basis van deze cijfers zou mogen verwachten. Misschien dat ze daar ook veel meer een kerkkoor-cultuur hebben. Of dat in Nederland alle goede zangers/zangeressen niet aan dat soort programma's meedoen omdat ze zich te goed voelen en liever in de marge met hun bandje willen blijven aankloten ipv instant faam (heel NL kent je immers dan).quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:15 schreef rubje het volgende:
zit er nu veel verschil in de kwaliteiten van de kandidaten in AUS ivg met NL?
Watermeloenen op de grond gooien doen ze bij Australia got Talent, niet bij X-factor Australiaquote:Op woensdag 8 september 2010 17:49 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
![]()
![]()
Toen hij de tweede meloen zo lafjes op de grond kwakte, kwam ik niet meer bij.
Sorry, maar het was wel grappig.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:03 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Watermeloenen op de grond gooien doen ze bij Australia got Talent, niet bij X-factor Australia
Tja.... Ik ben op vakantiequote:Op woensdag 29 september 2010 10:53 schreef D. het volgende:
Stormlooptopic
We hebben inmiddels aflevering 12 gehad, en ik vind het overall maar tegenvallen
Ah, daarom is het zo rustig op Fokquote:Op woensdag 29 september 2010 14:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tja.... Ik ben op vakantie
Nieuwsgroepen.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:01 schreef iBenny het volgende:
Als ik weet waar ik kan kijken wil ik het best kijken/volgen. Nja volgen voor zolang het nog duurt dan
Ik versta er geen kloot van.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:37 schreef NoNickOne het volgende:
Daniel Conway!![]()
Bekijk deze YouTube-video
En Karl Dimachki was ook erg mooi..![]()
Zit zij er nog in?quote:
Kharizma ligt eruit. Onterecht imo, ik vond er veel slechtere optredens tussen zitten.quote:
Van mij mogen die 2 jochies er als eerste uitquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Kharizma ligt eruit. Onterecht imo, ik vond er veel slechtere optredens tussen zitten.
http://au.tv.yahoo.com/x-(...)-factor-episode-11a/
Die zitten er dus nog steeds in.. Zaten niet eens bij de bottom two.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:57 schreef D. het volgende:
[..]
Van mij mogen die 2 jochies er als eerste uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |