Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik kan ook wel met muziek uit de buurt gaan gooienquote:
Ik denk van sommige soorten toch echt niet ga houdenquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Komt wel als je wat ouder bent
Nee, ik bedoel een dorpje in Belgiequote:Op maandag 30 augustus 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maastricht, ze zeggen het daar alleen net ietsje anders
Fuquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan ook wel met muziek uit de buurt gaan gooien![]()
[..]
Ik denk van sommige soorten toch echt niet ga houden
* wel.o.k maakt notitie, niet teveel gel in morgenquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij bent geen gladjakker met teveel gel in zijn haar
Geeft niet hoor, anders wassen we het er wel weer uitquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k maakt notitie, niet teveel gel in morgen
Als je het over Monschau hebt, dat ligt in Duitslandquote:
Voor jou, mooi lief suikertaartjequote:
D:quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je het over Monschau hebt, dat ligt in Duitsland![]()
Ik jou niet snapquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mn moeder en dr vriend komen woensdag en ik ben bang dat ze af gaan zeggen omdat Ado gaat werken...
Ik heb daar een knop voor. "open nieuw deel"quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:11 schreef Ferb het volgende:
Ik was helemaal voorbereid op de lapo
Had wiki open staan en de TT in een kladblok op mijn bureaublad
* wel.o.k smeert hele pot in zijn haarquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, anders wassen we het er wel weer uit
Niet alle meneren in pak zijn gladjakkers hoorquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:12 schreef MPG het volgende:
Voor jou, mooi lief suikertaartje.
En nou niet meer in quotes strepen en meneren in pak 'gladjakker' noemen. Oke?
Monceau kan ook, daar is een groot goederenstationquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je het over Monschau hebt, dat ligt in Duitsland![]()
Oh failquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb daar een knop voor. "open nieuw deel"
Ooow, dan is het goed.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet alle meneren in pak zijn gladjakkers hoor
yepquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:12 schreef Ferb het volgende:
[..]
D:
Dar bedoel ik, ik faal![]()
Zat nog te twijfelen.
Maar ben je daar geweest?
Dat dacht ik ook toen ik nog zo jong was *kuch*quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:09 schreef Trevland het volgende:
Ik denk van sommige soorten toch echt niet ga houden
quote:
Hij wil niet rijden want vindt t eigenlijk te ver, dus heeft al een keer of vijf oid afgezegd.quote:
Trustequote:Op maandag 30 augustus 2010 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik nog zo jong was *kuch*
[..]
Lieve mensen tot morgen ik hou het bijna niet meer bij
kusjes en slaap lekker voor straks
Lol, maar metal en meer van dat soort is gewoon niet mijn ding, ik kan al naar veel soorten luisteren hoor.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:12 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k smeert hele pot in zijn haar
zo ziet mijn buro in de zaak er ook uitquote:
Ik moet morgen mijn pak aan... maar zonder galgendoek, dat weiger ikquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet alle meneren in pak zijn gladjakkers hoor
Jahaaa. Dan moet je er ook maar geen onwaarheden in zettenquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ooow, dan is het goed.
Op dat gestreep na![]()
Nee, dat bedoelen ze nietquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Monceau kan ook, daar is een groot goederenstation
Trusten voor straksquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ik hou van alles behalve gabber en muziek zonder melodiequote:Op maandag 30 augustus 2010 22:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lol, maar metal en meer van dat soort is gewoon niet mijn ding, ik kan al naar veel soorten luisteren hoor.
Jij ook lekker slapen straks![]()
Slaap lekker ouwe taartquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ik vind een stropdas mooiquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet morgen mijn pak aan... maar zonder galgendoek, dat weiger ik.
Oh, dan kan ik misschien beter jou niet al mijn muziek later horenquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat bedoelen ze niet
[..]
Trusten voor straks
[..]
Ik hou van alles behalve gabber en muziek zonder melodie
quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Liever jij dan ik, iets met jeugdtraumaquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet neequote:Op maandag 30 augustus 2010 22:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh, dan kan ik misschien beter jou niet al mijn muziek later horenvooral het gene waar ik het meest naar luister
Ook frans bouwer, jan smid, etc?quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hou van alles behalve gabber en muziek zonder melodie
is het morgen nationale doe je pak aan dag?quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |