Ik vind die namen juist weer prachtig.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
nooit van gehoord. Siewosie vind ik bands raar die een volzin als naam kiezen. Frankie goes to HollywoodDrive like Maria
dat hoort gewoon niet, dat is raar.
Had je midden in de vakantie moeten bieden, toen was het rustig. Mijn ouders gaan samen een week op vakantie voor 50 euroquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:52 schreef PatriQue89 het volgende:
OMG , echt he die mensen die dom bieden op vakantieveilingen![]()
![]()
![]()
Ik wil Goffer nu eens goedkoop naar marietje.,.
Als het 120 kost en je kunt voor een bod van 95 gaan dan snap ik het wel weer als je direct hoog inzet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:52 schreef PatriQue89 het volgende:
OMG , echt he die mensen die dom bieden op vakantieveilingen![]()
![]()
![]()
Ik wil Goffer nu eens goedkoop naar marietje.,.
je kan toch beter de hele tijd laag blijven bieden? dan scheelt het jezelf ook geld... en 2 kaarten zijn normaal 160.. dan is 95 wel goedkoop opzich.. maar toch... echt mensen die van 1 naar 40 euro gaan... mijn inziens niet nodig, aangezien er elke 6 minuten 2 nieuwe kaarten komen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als het 120 kost en je kunt voor een bod van 95 gaan dan snap ik het wel weer als je direct hoog inzet.
Dan kun je haar morgen knoeperthard gaan uitlachenquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
EN DIE ENE VROUW KOM T WEL EENS BIJ MIJ AAN DE KASSAA
HAHHHAHAHAHAHAHAAHAHAHA
I will, namens heel FOK!quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:03 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dan kun je haar morgen knoeperthard gaan uitlachen!
Als je daar op de grond gaat liggen rol je vanzelf naar het eind van de wereld en pleur je erafquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |