Ik vind die namen juist weer prachtig.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
nooit van gehoord. Siewosie vind ik bands raar die een volzin als naam kiezen. Frankie goes to HollywoodDrive like Maria
dat hoort gewoon niet, dat is raar.
Had je midden in de vakantie moeten bieden, toen was het rustig. Mijn ouders gaan samen een week op vakantie voor 50 euroquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:52 schreef PatriQue89 het volgende:
OMG , echt he die mensen die dom bieden op vakantieveilingen![]()
![]()
![]()
Ik wil Goffer nu eens goedkoop naar marietje.,.
Als het 120 kost en je kunt voor een bod van 95 gaan dan snap ik het wel weer als je direct hoog inzet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:52 schreef PatriQue89 het volgende:
OMG , echt he die mensen die dom bieden op vakantieveilingen![]()
![]()
![]()
Ik wil Goffer nu eens goedkoop naar marietje.,.
je kan toch beter de hele tijd laag blijven bieden? dan scheelt het jezelf ook geld... en 2 kaarten zijn normaal 160.. dan is 95 wel goedkoop opzich.. maar toch... echt mensen die van 1 naar 40 euro gaan... mijn inziens niet nodig, aangezien er elke 6 minuten 2 nieuwe kaarten komen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als het 120 kost en je kunt voor een bod van 95 gaan dan snap ik het wel weer als je direct hoog inzet.
Dan kun je haar morgen knoeperthard gaan uitlachenquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
EN DIE ENE VROUW KOM T WEL EENS BIJ MIJ AAN DE KASSAA
HAHHHAHAHAHAHAHAAHAHAHA
I will, namens heel FOK!quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:03 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dan kun je haar morgen knoeperthard gaan uitlachen!
Als je daar op de grond gaat liggen rol je vanzelf naar het eind van de wereld en pleur je erafquote:
Ik vind José ook wel een Paul Groot-typetjequote:Op maandag 30 augustus 2010 22:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Lijkt wel Draadstaal. Vooral die vrolijke blonde.
Sneuneusquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar heb de helft gemist nu. Blijf morgen ziek thuis, dus kijk morgen wel terug
Waarom blijf je ziek thuis morgen?quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar heb de helft gemist nu. Blijf morgen ziek thuis, dus kijk morgen wel terug
Ik had toch oorpijn?quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom blijf je ziek thuis morgen?
Ohw, das vervelendquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had toch oorpijn?
Dat is dus oorontsteking
Net bij huisartsenpost geweest, antibioticakuur gehad
quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, sorry! Ik dacht dat je thuis zou blijven ziek om fans te kijken!
Beterschap schatje!
Beter nu, dan in me vakantiequote:Op maandag 30 augustus 2010 22:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, das vervelend
Doe rustig aan
Ja, preciesquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Beter nu, dan in me vakantie
Thomas Berge fan is m'n favoriet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:34 schreef PatriQue89 het volgende:
ik ga nu wat afleveringen van vorig seizoen terugkijken!
Luisteren naar BZNquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe kom je eigenlijk aan oorontsteking
quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:44 schreef iBenny het volgende:
Leuke liedjes over je stoornis.
Ge-wel-dig![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:44 schreef iBenny het volgende:
Leuke liedjes over je stoornis.
Ge-wel-dig![]()
ikquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:49 schreef Rauzer het volgende:
Wie denken jullie dat er morgen doodgaat?
Johnny Kraaykamp sr.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:49 schreef Rauzer het volgende:
Gerrit Zalmquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:49 schreef Rauzer het volgende:
Tja moeilijk, moet het een bekende Nederlander zijnquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:49 schreef Rauzer het volgende:
Nee, je mag ook "Iemand met honger in Afrika" zeggen. En dan win je.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tja moeilijk, moet het een bekende Nederlander zijn
zo nee, dan suarez ofzo
'denken' Niet hopenquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tja moeilijk, moet het een bekende Nederlander zijn
zo nee, dan suarez ofzo
lulquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:50 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik denk dit keer een wat jonger iemand, ik ga voor Irene Moors.
Ok dan doe ik datquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, je mag ook "Iemand met honger in Afrika" zeggen. En dan win je.
quote:
Die heeft hoogstpersoonlijk nog de billetjes van al die Ghanese voetballertjes getalkpoedert en kijk eens waar ze nu zijn.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Piet de Visser denk ik ook nog aan. Die 'meesterscout' van Abramovich.
Ja precies.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Die heeft hoogstpersoonlijk nog de billetjes van al die Ghanese voetballertjes getalkpoedert en kijk eens waar ze nu zijn.
Ze stond bij 3fm in april toen ik daar was, met d'r dochter. Zat de hele tijd op een muurtje. Bewoog niet. Gezicht was zo:quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:58 schreef PatriQue89 het volgende:
ohja, ik weet nu weer wie die vrouw was van fans-thomas berge..
wat een mokkel
mja dan wordt het wel erg veel sport, eerst die zaakwaarnemer, daarna Geesink. Dan hebben zij er teveelquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Piet de Visser denk ik ook nog aan. Die 'meesterscout' van Abramovich.
Het is domino.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:00 schreef Rauzer het volgende:
[..]
mja dan wordt het wel erg veel sport, eerst die zaakwaarnemer, daarna Geesink. Dan hebben zij er teveel.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Die heeft hoogstpersoonlijk nog de billetjes van al die Ghanese voetballertjes getalkpoedert en kijk eens waar ze nu zijn.
wat deed jij daar dan?quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze stond bij 3fm in april toen ik daar was, met d'r dochter. Zat de hele tijd op een muurtje. Bewoog niet. Gezicht was zo:
mag ik je aanraken?quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Prijsvraag gewonnen om bij een minigig van Adam Lambert te zijn.
likken mag ook?quote:
hmmmmquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, daar is mijn rechterkleineteen voor.
80 alweer... zou best kunnen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
List is al lijk. Mies is kanshebber.
Ja of d'r tv-man, John Leddy.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
80 alweer... zou best kunnen.
Ik voeg Carry Tefsen aan het lijstje toe
Dit zou wel epic zijnquote:
quote:Trivia
Als bakkersknecht betrapte De Gooyer de toen 12 jaar oude Anton Geesink op het stelen van een broodje, waarop De Gooyer hem een flink pak rammel gaf.
Vindt niemand erg hoorquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:30 schreef Patje1987 het volgende:
Sorry ik post hier even wat minder op het moment, heb het druk met UI's maken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Jij kijkt ze wel van veel landen hequote:Op maandag 30 augustus 2010 23:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Benny als je tijd heb , XFA Australia kijken
Okequote:Op maandag 30 augustus 2010 23:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Benny als je tijd heb , XFA Australia kijken
Uk en Australiëquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:40 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Jij kijkt ze wel van veel landen he?
is popstars weer bezig in Duitsland ? Wanneer zijn ze begonnen?quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke
Hoe ze Popstars in Duitsland doen, moeten ze hier ook doen
Nja, alleen zoals dit seizoen
Nu 2 wekenquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is popstars weer bezig in Duitsland ? Wanneer zijn ze begonnen?
Vraag hier je Patje1987 UI aan.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:43 schreef DeZwabber het volgende:
wth is dat overal met dat rare mannetje in die UI's ?
Waar gaat dit overquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:44 schreef Rauzer het volgende:
Gerard Cox kan ook nog! Of Joke Bruijs.
oh godquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nu 2 weken
[..]
Vraag hier je Patje1987 UI aan.
Hahaha is wel origineel die UIs. Komen er nog andere damesquote:
Ach mag vandaag niet klagenquote:
FOK!servers zijn geen mensen, dus die vinden nergens iets van.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:51 schreef Koen66 het volgende:
Vinden de FOK servers dat wel leuk al die animated UIs ?
quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach mag vandaag niet klagen
Morgen misschien weer wel
Misschien ga ik wel dood
Oww dacht dat de servers menselijk warenquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
FOK!servers zijn geen mensen, dus die vinden nergens iets van.
Nee alleen bekende mensen tellen meequote:Op maandag 30 augustus 2010 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach mag vandaag niet klagen
Morgen misschien weer wel
Misschien ga ik wel dood
Niemand kent me echt, wie weet wat voor BN-ner ik benquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee alleen bekende mensen tellen mee!
Mja, dit is niet het enige geval. Op de school waar mijn moeder werkt is het volgens mij ook wel eens voorgekomen dat een jongetje met een stokje in meisjes roerde.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:52 schreef Koen66 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ksueel-misbruik.html
Het moet toch ook niet veel gekker worden
dat zijn ze ook, het is een team van 250 chinezen op water en brood die iedere keer als jij F5't de pagina voor je uittypenquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oww dacht dat de servers menselijk waren
Ja... je kan zelfs doodgaan van de hikquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:54 schreef charmed_angel het volgende:
Kan je dood gaan aan oorontsteking
Komt bloed uitstop maar even watje in me oor
Gelukkig ben ik geen BN-erquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja... je kan zelfs doodgaan van de hik
Brrrrr ontstekingen zijn nooit fijnquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:54 schreef charmed_angel het volgende:
Kan je dood gaan aan oorontsteking
Komt bloed uitstop maar even watje in me oor
Er zit nu een watje inquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Brrrrr ontstekingen zijn nooit fijn
Niet leegbloeden hoor !!!!!
BN-ner zijn, brrrrrrquote:
Ik wil ook veel geld hebbenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
BN-ner zijn, brrrrrr
ik wil best veel geld hebben, graag zelfs, maar laat mij dan maar een unknown millionaire zijn
Niet :quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zegt Rauzer helemaal niet
Dat maak jij ervan
quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee alleen bekende mensen tellen mee!
Truste Angelquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga proberen te slapen
Weltrusten allemaal
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga proberen te slapen
Weltrusten allemaal
quote:Proberen te slapen @ in bed
25 minutes ago via Hyves
Je hebt dan ook erg diepzinnige teksten, kost tijdquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Niemand reageert er op iets wat ik zeg zonder dat ik er op moet aandringen!
Zoals?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou best graag een beetje een BN'er zijn. Als in een gevierd literair schrijver ofzo. Bekend bij een select publiek.
Zoals wat? Het selecte publiek? Mensen die mijn boeken dan lezenquote:
Nja, dat bedoelde ik dusquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zoals wat? Het selecte publiek? Mensen die mijn boeken dan lezen. Andere literaire grootheden
. Ik hoef niet zonodig bekend te zijn bij de tokkies en de sjappies enzo. Die mogen lekker de telegraaf blijven lezen en boeken van andere tokkies en tjappies (prentenboeken) doorbladeren.
is dat mogelijk?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Het zou mij dan leuk lijken om bij alle lagen van de bevolking fans te hebben. Van Telegraaf volk tot NRC volk. Dat je op de een of andere manier een snaar bij een divers publiek raakt.
Neem een Marco Borsato. Of Máxima.quote:
Ik denk dat je niet origineel genoeg bent om schrijver te wordenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Doodgaan is ook wel passend bij een schrijverimago. Maar dan wel pas nadat ik successen gekend heb en nog een manuscript klaar wat dan post mortum uitgegeven kan worden.
Ik denk het wel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:23 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet origineel genoeg bent om schrijver te worden![]()
!
Nou ja je hebt je uiteinde al schaamteloos gekopieerd van Appie Baantjer, hoe moet het dan met de rest?quote:
ik heb er een paar tussen gezetquote:
Tofquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb er een paar tussen gezet
misschien eens een keertje nieuwe maken ofzo, als ik een nieuwe laptop heb
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn uiteinde? Is het heel gek als ik niet weet waar je het over hebt?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Doodgaan is ook wel passend bij een schrijverimago. Maar dan wel pas nadat ik successen gekend heb en nog een manuscript klaar wat dan post mortum uitgegeven kan worden.
Hoogstwaarschijnlijk niet. Ik bedoel, jij bent het maar.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:45 schreef Rauzer het volgende:
Nou moe zo moeilijk is het toch niet wat ik zeg![]()
Ik begin hevig te twijfelen aan mijn capaciteiten om dingen begrijpelijk over te brengenquote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 06:42 schreef Crazy-M het volgende:
nee die rijdt hier niet. Hier rijdt de NS langs en nog 1 of andere treinmaatschappij
Oh wacht het is vroeg ik snap 'm nu pas.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 06:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Antwoord op een vraag die niemand kent.
sorry, was vroeg wakkerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 06:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh wacht het is vroeg ik snap 'm nu pas.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 06:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Antwoord op een vraag die niemand kent.
Alloa senoritaquote:
quote:
hier nu strak blauwe luchtquote:
oh daar deed ik het niet voor hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 07:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hier nu strak blauwe lucht
nu jij weer
quote:
kan wel maken maar nu niet postequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 07:27 schreef crv het volgende:
[..]
oh daar deed ik het niet voor hoorvond gewoon de zonsopkomst mooi en die wilde ik delen
Maar uh Pics to prove ??
In de stank van Arnhemquote:
Bitchquote:
Goedemorgen Aquote:
Oh ja das waar met russen he?quote:
Russen, Indieers, Dubainezen, Nederlanders en Brazilianenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 07:33 schreef crv het volgende:
[..]
Oh ja das waar met russen he?
Dacht aan wat anders.
Apedorpquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 07:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Russen, Indieers, Dubainezen, Nederlanders en Brazilianen
Wat dacht jij dan ?
pfff, vroeg erbij haha, hoelang moet ze reizen ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 07:36 schreef MissBitchy het volgende:
Zo, nu eerst maar even een paar litertjes koffie in de mik gieten, heb een dochter hier die aan het stressen is. Vandaag eerste dag voortgezet onderwijs, ze hoeft pas om negen uur te beginnen maar had haar wekker om half zes staan, stel je voor dat je niet genoeg tijd hebt voor je make-up en haar enzo
nee, daar woon ikquote:
gaat u weer ?quote:
Tien minutenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 07:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pfff, vroeg erbij haha, hoelang moet ze reizen ?
en dan om 5:30 ...quote:
laat haar maar op fok inloggen dan zeg ik het welquote:
Die site werkt weerquote:
No way dat mijn meissie op Fok komt, daar is ze nog veel te onschuldig voorquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 07:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
laat haar maar op fok inloggen dan zeg ik het wel
haha komt helemaal goedquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 07:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Nu alleen nog loeiende sirenes.
Nou ja, ik ga zo weer de deur uit dus wie weet.
Dan laat haar maar mijn reactie op jou lezenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 07:52 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
No way dat mijn meissie op Fok komt, daar is ze nog veel te onschuldig voor
Werk zequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 07:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Nu alleen nog loeiende sirenes.
Nou ja, ik ga zo weer de deur uit dus wie weet.
Zal ik doenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 07:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dan laat haar maar mijn reactie op jou lezenheb ik het ook gezegd
Vandaag voor alles een oplossingquote:
Nou, dat zou fijn zijnquote:
Das ook fijnquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 07:58 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Nou, dat zou fijn zijn
Dadelijk maar weer bellen met Fujifilm. Mijn fotocamera was stuk maar viel nog onder de garantietermijn, dus ik kon em opsturen. Zo gezegd zo gedaan, volgens de tnt track & trace is hij 16 augustus afgeleverd bij Fuji, maar niemand weet waar mijn camera nu is
Bellen met Fujifilm staat gelijk aan van het kastje naar de muur gestuurd worden, oftwel doorverbonden worden met minstens 10 afdelingen en niemand weet iets.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Das ook fijn
Niet bij de binnengekomen goederen ofzo bij hun ?
fijne administratie
hmm das ook vervelend jah. gewoon gelijk naar de afdelings ontvangst vragen ? of doen ze dat niet ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:21 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Bellen met Fujifilm staat gelijk aan van het kastje naar de muur gestuurd worden, oftwel doorverbonden worden met minstens 10 afdelingen en niemand weet iets.
Ook die afdeling heb ik al gehad, die weten alleen te vertellen dat de camera inderdaad binnen is gekomen, kom je ook niet echt verder meequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm das ook vervelend jah. gewoon gelijk naar de afdelings ontvangst vragen ? of doen ze dat niet ?
Dan is de erkenning binnen en dienen ze jou in elk geval een nieuwe te geven als ze hem kwijt zijnquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:27 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ook die afdeling heb ik al gehad, die weten alleen te vertellen dat de camera inderdaad binnen is gekomen, kom je ook niet echt verder mee
Wij kunnen ook wel bellen, maar denk niet dat ze het snappen als we zeggen: Charmed_Angel is ziekquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:33 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Even me werk bellenik haat het om me eigen ziek te melden
Goedemorgen c_aquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:33 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Even me werk bellenik haat het om me eigen ziek te melden
Kloptquote:
Klinkt bekendquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:43 schreef charmed_angel het volgende:
Pffff gebeldik heb altijd het gevoel dat ze me niet geloven
verbouwen en opknappen is ook leukquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:45 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Klopt![]()
Ben de laatste tijd bezig geweest met het verbouwen/opknappen van twee kinderkamers, dat gaat toch echt een stuk sneller als je niet de hele dag achter Fok hangt
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
verbouwen en opknappen is ook leukis het mooi geworden?
Goede morgen jonkiequote:
Van disneybaby naar de kleine zeemeermin behang ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:50 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
![]()
Moest ook wel, mijn zoon van elf had nog disneybaby's ()behang op de muur, maar ze zijn allebei dik tevreden over het resultaat
doet iedereen zich vandaag ziekmelden ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:53 schreef DeLuna het volgende:
Tjongejonge, dan moet je je afmelden voor je werk voor 09.00u. En dan zijn ze er niet tot 10.00u
gelukkig, je kan er mee lachenquote:
wieder daquote:
Verdikkie,quote:
Oh handig geregeld danquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:53 schreef DeLuna het volgende:
Tjongejonge, dan moet je je afmelden voor je werk voor 09.00u. En dan zijn ze er niet tot 10.00u
Ze zien me aankomen met dat soort behangquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Van disneybaby naar de kleine zeemeermin behang ?
of toch de teletubbies ?
Nee, ik moet vanavond om 21.00u naar school om mijn kledingpakket te passen en af te halen. Maar ik heb eerst gezocht naar vervanging, maar dat is niet gelukt. Dus ik probeer me nu af te melden, mja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
doet iedereen zich vandaag ziekmelden ?
Ja het is nationale ziekmelddagquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
doet iedereen zich vandaag ziekmelden ?
haha wel goedkoopquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:57 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ze zien me aankomen met dat soort behang![]()
Mijn dochter heeft in ieder geval een behangetje op de muur, daar heb je geen lsd voor nodig, daar trip je zo wel van
kledingpakket ? Welke opleiding ga je dan doen ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, ik moet vanavond om 21.00u naar school om mijn kledingpakket te passen en af te halen. Maar ik heb eerst gezocht naar vervanging, maar dat is niet gelukt. Dus ik probeer me nu af te melden, mja.
verdikkie, had dat dan om 4:45 gezegdquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja het is nationale ziekmelddag
Sport, Gezondheid en Management.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kledingpakket ? Welke opleiding ga je dan doen ?
o je hebt de keuze uit 3 vakken ?quote:
Middagquote:
toen sliep ik nogquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha wel goedkoop
[..]
kledingpakket ? Welke opleiding ga je dan doen ?
[..]
verdikkie, had dat dan om 4:45 gezegd
Nee, uit Sportgezondheid en Sportmanagement.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o je hebt de keuze uit 3 vakken ?
[..]
Middag
Lang slaperquote:
Mijn iPhone is langzaam aan het afstervenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:09 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen crv en Patje
Mijn iPhone maakt Pathé van patje
Ach sooooquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, uit Sportgezondheid en Sportmanagement.
en terechtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mijn iPhone is langzaam aan het afsterven
Tombooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |