quote:
Nou, hij smeert wel heel goed, maar wat ik bedoel te zeggen... het is een kéíharde kleur en ieder bibberlijntje zie je. Hij droogt ook zo dun en mat, dat hij ook nog eens 3-4 laagjes nodig heeft waardoor het bibber-effect al snel groot wordt omdat je nooit ieder laagje exact hetzelfde lakt (tenzij je scrangie of snkr-xx heet). Dat maakt het voor mij wel tot een verschrikkelijk moeilijke lak, ook al smeert hij nog zo soepel.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:45 schreef mirannie het volgende:
Echt? Ik vond het juist heel lekker lakken. Structuur en alles juist super! Heb jij niet toevallig een mislukt potje gekregen?
Nou ja, smaken verschillen natuurlijk. De 1 vindt iets anders prettig lakken dan de ander.
En als je er nou een blauw lakje onder doet? En je bibberrandje daarna wegwerkt met een kwastje/wattenstokje met remover?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:39 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Nou, hij smeert wel heel goed, maar wat ik bedoel te zeggen... het is een kéíharde kleur en ieder bibberlijntje zie je. Hij droogt ook zo dun en mat, dat hij ook nog eens 3-4 laagjes nodig heeft waardoor het bibber-effect al snel groot wordt omdat je nooit ieder laagje exact hetzelfde lakt (tenzij je scrangie of snkr-xx heet). Dat maakt het voor mij wel tot een verschrikkelijk moeilijke lak, ook al smeert hij nog zo soepel.
Heb jij een andere lak ofzo? De mijne is echt 10 keer zo donker? En jelly is hij echt niet, OPI Dating a Royal is jelly, dit is gewoon dun.... Heeft Orly ook al fakerds?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:35 schreef Linnie20v het volgende:
Royal Navy is juist awesome vanwege de jellyness!!
Heb ook geen probs met lakken gehad, met weinig ORLY's trouwens...
Omdat deze lak zo te gek is , even op herhalingsorry
Twee laagjes en Diamont topcoat
[ afbeelding ]
Hoe kun je hier nu niet van houden??? *zwijmel
Nou ja, ik had daar geen last van eigenlijk, zelfs maar 2 laagjes gebruikt geloof ik. Maar ik had wel net ervoor gebuft enzo, denk dat dat ook al scheelt.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:39 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Nou, hij smeert wel heel goed, maar wat ik bedoel te zeggen... het is een kéíharde kleur en ieder bibberlijntje zie je. Hij droogt ook zo dun en mat, dat hij ook nog eens 3-4 laagjes nodig heeft waardoor het bibber-effect al snel groot wordt omdat je nooit ieder laagje exact hetzelfde lakt (tenzij je scrangie of snkr-xx heet). Dat maakt het voor mij wel tot een verschrikkelijk moeilijke lak, ook al smeert hij nog zo soepel.
quote:Op donderdag 2 september 2010 06:23 schreef Ainnir het volgende:
Even snel stashfoto's gemaakt met de iphone:
-knip, want heeeeel veeeel foto's-
Wat is er mis mee?quote:Op donderdag 2 september 2010 07:57 schreef zoeperzazke het volgende:
Even snel nagelfotootjes gemaakt dan. Moet zeggen dat hij door de juiste lichtval ook een stuk lichter kan tonen
En ja, ik smeer mn nagelriemen dagelijks in, maar het verbetert niet echtZodra lemonny flutter weer te bestellen is koop ik een potje...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo, op deze foto vind ik 'm echt vet!quote:Op donderdag 2 september 2010 08:44 schreef Ainnir het volgende:
Blauw blijft mooi![]()
Heb al een paar dagen China Glaze Blue Sparrow op de tenen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:43 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik heb gelijk even gecheckt en![]()
Ik vind 'm alleen veel te donker voor mezelf, vandaar dat ik er nog nooit mee heb gelakt...
@ Zoeper, jouw foto's vallen toch net zo uitquote:Op donderdag 2 september 2010 07:11 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Heb jij een andere lak ofzo? De mijne is echt 10 keer zo donker? En jelly is hij echt niet, OPI Dating a Royal is jelly, dit is gewoon dun.... Heeft Orly ook al fakerds?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |