OK, hadden we even spraakverwarring.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ie dof maakt, maar een topcoat als seche vite of David laat de lak veel meer glanzen, en die druppels laten de lak echt alleen maar sneller drogen, geen extra glans ofzo.
Bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag en je hebt mij overtuigd!quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:19 schreef trovey het volgende:
[..]
OK, hadden we even spraakverwarring.Ik gebruik gewoon een glanzende beschermende topcoat (ook wel diegenen die beweren de lak sneller te laten drogen) met daarbij nu die droogdruppels. Twee keer voordeel want ik haat dat wachten tot het droog is en krijg bijna altijd schade tijdens het wachten.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:41 schreef Lindytje het volgende:
Stashpics, want ik heb opgeruimd en er wat lakken uit gegooid
[ afbeelding ]
China Glaze en OPI en Orly baby's langs de rand
[ afbeelding ]
OPI, Nfu Oh, Models Own, Diamond Cosmetics, Barry M, Herome, P2, Color Club, Orly
[ afbeelding ]
Essence, Catrice, Primark, Sleek, Pieces, ELF, Gosh, Art de l'autrec, Professional Cosmetics
[ afbeelding ]
Top- en basecoat en een zooi lakjes waarvan ik er maar 2 of 3 heb, maar die niet weg mogen...
Kom ik aan met mijn houten kistje.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:41 schreef Lindytje het volgende:
Stashpics, want ik heb opgeruimd en er wat lakken uit gegooid
[ afbeelding ]
China Glaze en OPI en Orly baby's langs de rand
[ afbeelding ]
OPI, Nfu Oh, Models Own, Diamond Cosmetics, Barry M, Herome, P2, Color Club, Orly
[ afbeelding ]
Essence, Catrice, Primark, Sleek, Pieces, ELF, Gosh, Art de l'autrec, Professional Cosmetics
[ afbeelding ]
Top- en basecoat en een zooi lakjes waarvan ik er maar 2 of 3 heb, maar die niet weg mogen...
Die druppels die doe je dan op je nagel zodra deze iets aan de lucht is gedroogd?quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:19 schreef trovey het volgende:
[..]
OK, hadden we even spraakverwarring.Ik gebruik gewoon een glanzende beschermende topcoat (ook wel diegenen die beweren de lak sneller te laten drogen) met daarbij nu die droogdruppels. Twee keer voordeel want ik haat dat wachten tot het droog is en krijg bijna altijd schade tijdens het wachten.
Ik zie nu pas de tipwear op de grote PC. Foto is met foon genomen en met foon geuploadquote:Op zondag 5 september 2010 10:01 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn mani van de afgeloPen dagen.
Nu ff lekker terug plaatjes kijken
Aah jaah, dat zijn goede alternatievenquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die dingen kosten helaas echt zo veel. Ook in de groothandels. Goedkoper gaat het niet worden. Ik ben ook aan de zelfmaak gegaan (althans mijn vriend) en voor de rest staat het nu in een transparant ladenkastje.
Wat misschien een leuk alternatief kan zijn:
[ afbeelding ]
De Ribba schilderijenplank. In 55 cm en 115 cm, in een van 55 cm zou je zo'n 15 potjes moeten kunnen zetten en die kost 5 euro. Je moet dan wel veel gaten boren
oh, of dit ding:
[ afbeelding ]
voor 10 euro, kunnen er denk ik rond de 25 in.
Wil je hem persee aan de muur?quote:Op zondag 5 september 2010 15:51 schreef Joell het volgende:
[..]
Aah jaah, dat zijn goede alternatievenIk ga zeker even kijken, en anders wordt het toch zelf maken
Wat een ontzettend gave blauwquote:
de foto doet de sparklies totááál geen recht aan!quote:
3quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:43 schreef AmyGrace het volgende:
@Miezziej, mooi lakje is dat! Hoeveel laagjes?
Ik doe ze er meteen op zodra ik klaar ben met lakken. 1 druppel op de nagel, laten uitvloeien over de nagel en dan gewoon laten "drogen". Ik heb ook het idee dat de nagellak er wat sterker van gaat worden....na een dag nog geen schade hier met 2 laagjes matte lak over de gewone nagellakquote:Op zondag 5 september 2010 10:51 schreef Lips het volgende:
[..]
Die druppels die doe je dan op je nagel zodra deze iets aan de lucht is gedroogd?
quote:
Nicequote:Op zondag 5 september 2010 13:25 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiine
Me likey!quote:Op zondag 5 september 2010 13:25 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |