quote:Acda en De Munnik is een Nederlands cabaret- en muziekduo bestaande uit Thomas Acda en Paul de Munnik. Hun Nederlandstalige liedjes worden over het algemeen beschouwd als eenvoudig en kundig in elkaar gezet, waardoor de aandacht van de luisteraar als automatisch naar de teksten toe wordt getrokken. De teksten gaan voornamelijk over de liefde, de jeugd en het leven. De groep heeft de harmonische zang tussen beide artiesten tot handelsmerk verheven. Naast Thomas Acda en Paul de Munnik maakt David Middelhoff al vanaf het eerste album in 1997 vast deel uit van de band. Drummer Kasper van Kooten en toetsenist Diederik van Vleuten speelden mee op de eerste 4 albums. Sinds 2002 zijn zij vervangen door gitarist/toetsenist JB Meijers en drummer Dave van Beek. Samen met Van Dik Hout vormden Acda en De Munnik de formatie De Poema's.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:22 schreef ilona-scuderia het volgende:
Gewoon, omdat ie zichzelf niet of nooit is geweest...
hihihiquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:22 schreef ilona-scuderia het volgende:
Gewoon, omdat ie zichzelf niet of nooit is geweest...
WIE WAT WAAR KAARTEN HOE ?!quote:Op donderdag 23 september 2010 15:00 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ga jij ook aardappel, eind maart in Tilburg?
Your welcome! Ik zit rij 4 precies in het middenquote:Op donderdag 23 september 2010 16:10 schreef aardappel het volgende:
yessssssss, ik heb nog 2 kaartjes kunnen bemachtigen! Helaas helemaal achterin, maar dat was de enige mogelijkheid.
Stuurloos, je bent mijn held
quote:Thomas Acda vader van dochter
Uitgegeven: 5 december 2010 18:18
Laatst gewijzigd: 5 december 2010 18:13
AMSTERDAM - Thomas Acda is vader geworden van een dochter. Het meisje heeft de naam Lucia Maria gekregen.
De acteur en zanger maakte het nieuws wereldkundig op Twitter. "Goede Sint Nicolaas, ze is geboren, met alle mooie toebehoren", schrijft hij. "En dan ook nog op uw dag, die u voortaan met Lucia Maria (Lucy) delen mag."
Het is het eerste kindje voor Thomas en zijn vriendin Esmee. Hij kreeg tijdens zijn huwelijk met jeugdliefde Joanneke al een zoon.
Daar vroegen ze bij Boulevard nog naar of dat ermee te maken had, maar Thomas zei dat ze dat gewoon een leuke naam vinden.quote:
Dat feestje gaat niet door, Paul mag het stadion niet in !quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:46 schreef Paul het volgende:
Acda en De Munnik geven fancommentaar Ajax-Fey
![]()
![]()
quote:thomasacda Ik ga even rusten, dan lees ik t nog een keer. Paul heeft, als feyenoordfan, een stadionverbod. Ik kan t niet geloven. #ajafey
Alsof dat echt isquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:06 schreef massy het volgende:
[..]
Dat feestje gaat niet door, Paul mag het stadion niet in !
[..]
Geloof me, dit is echtquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Alsof dat echt is
Gewoon weer geouwehoer van Thomas
En waarom zou hij dat hebben dan?quote:
http://www.telegraaf.nl/p(...)nteren__.html?p=21,2quote:Thomas Acda gaat Dit Was Het Nieuws presenteren van onze redactie
AMSTERDAM - Thomas Acda gaat zeer waarschijnlijk Jan-Jaap van der Wal vervangen in het programma Dit Was Het Nieuws.
In de Madiwodovrijdagshow vroeg Paul de Leeuw aan Thomas of het klopt dat hij het satirische RTL-programma Dit Was Het Nieuws gaat presenteren. Thomas reageerde geschrokken en zei dat het de eerste keer was dat hij niet wist wat hij moest antwoorden in een interview.
Paul vroeg: "Dus het is waar?" Waarop Thomas antwoordde: "Als het waar is, dan heb ik er heel veel zin in." De cabaretier, acteur én zanger liet weten dat hij 'er op een gegeven moment aan dacht weer terug te gaan'.
Thomas zal waarschijnlijk Jan-Jaap van der Wal gaan vervangen. Thomas is geen onbekende van het programma; van 1996 tot 2000 was hij vast panellid maar ook daarna was hij regelmatig in het programma te zien.
Ik vond het ook niet om aan te horen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:38 schreef SonicVolcano het volgende:
Lag het aan mij of zong Leonie zo vals? Ik vond het een slechte versie iig...
Leuk liedje, maar het blijft bij mij niet echt hangen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:08 schreef Sonja27 het volgende:
Dit nummer blijft zo hangen in mijn hoofd de hele dag
Klopt, daar is dat nieuwe nummer ook uit. Die aflevering was erg informatief, overigens. Ik kan het iedereen aanraden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:43 schreef Paul het volgende:
AEDM waren van het weekend ook in die serie over zang ofzo
Die is echt geweldig ja!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:00 schreef LukaLaban het volgende:
Zooo wat een mooie versie van dit nummer, wat zijn ze weer goed hier. En leuk ook om Laura Jansen in het Nederlands te horen zingen
Staan op 1quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:46 schreef Jappe90 het volgende:
Nieuwe nummer verkoopt goed als ik die hitlijst in de iTunes store moet geloven!
Refrein blijft lekker in je hoofd hangen
Weinig beenruimte indeed, teringquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:02 schreef Stuurloos het volgende:
Ode, Tilburg 2010: Thomas ziek
gister Ode II, Tilburg 2011: Thomas door rug gegaan en verkouden
Het wordt een tijd dat ie wat meer vitamines gaat eten.
Buiten dat was het een aardige voorstelling, maar niet zo goed als vorig jaar.
Tevens de laatste keer dat ik in Tilburg ben geweest (kleine krappe stoelen, akoustiek valt tegen, weinig beenruimte en dus een stijve nek aan t eind van avond). Volgende keer maar naar Chassé in Breda.
cool, thxquote:Op maandag 18 april 2011 21:34 schreef massy het volgende:
Thomas is vanavond te gast bij Pauw en Witteman.
http://pauwenwitteman.vara.nl/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |