Met die naam .. op de reservelijst!quote:Op donderdag 2 september 2010 15:30 schreef Scarface2004 het volgende:
Nee, is een tweeluik...dat is Lucy Pinder
Noem mij maar een eikel, maar ik zou voor die drie GND´s gaan een pagina terug! Ik zet haar op de regenachtige zondag lijst!quote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 15:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Noem mij maar een eikel, maar ik zou voor die drie GND´s gaan een pagina terug! Ik zet haar op de regenachtige zondag lijst!
Ik moest lachenquote:Op donderdag 2 september 2010 15:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hahahahaha
Hup, op de reservelijst... iedereen bezet? Pak de reservelijst er bij!
Hahahahaha,... maar dat vind ik vaak wel de leukste meiden. Echte GND´s.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:36 schreef Bastard het volgende:
GND.. zag laatst een nieuw kenteken met GND erop ... zat een oude oma in![]()
,... ...quote:Op donderdag 2 september 2010 15:40 schreef Scarface2004 het volgende:
http://petiteteenager.com
leef je uit
Ja wel tof hoor, alvast wat van de Dead Rising 2 mechanieken (wapens bij elkaar binden enz). Geinig verhaaltje en uniek gebied wat je niet in DR2 ziet. Voor 400 punten zeg ik doen.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:55 schreef Scarface2004 het volgende:
Wessiej, is Dead Rising Zero wat?
Hippe straat heb je danquote:Op donderdag 2 september 2010 16:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee dat soort meisjes spelen bij mij in de straat met de hoelahoep...
quote:Op donderdag 2 september 2010 16:47 schreef Scarface2004 het volgende:
Geile verpakking zeg, van de Galaxy S
Jammer, dan hoop ik dat mn oude casing pastquote:Op donderdag 2 september 2010 18:09 schreef Scarface2004 het volgende:
Niet speciaal voor mij hoor, gewoon pakketdienst
Geen case, screenprotector...niets...beetje jammer.
quote:Op donderdag 2 september 2010 18:45 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
Zin in ook, wordt zo slecht. Vanavond 22.00 rtl 5
Gijs de G20 heeft toch geen last meer van het bekende blacklevel verlies probleem toch?quote:Op donderdag 2 september 2010 18:53 schreef kepler het volgende:
[..]Een Nederlandse Jersey Shore
Die gast die steeds omhoog kijkt
Geen idee, volgens mij niet. Volgens Panasonic zou het opgelost zijn. Het is nog te vroeg om er echt iets over te zeggen heb ik begrepenquote:Op donderdag 2 september 2010 19:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs de G20 heeft toch geen last meer van het bekende blacklevel verlies probleem toch?
Volgens mij zijn de 2010 modellen aangepast, maar als ik alles zo lees valt het allemaal wel mee. In ieder geval na 1 jaar continue aanstaan nog niet met het blote oog te zien. Camera's meten wel een daling in zwart, maar Christus,... waar gaat het over.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:04 schreef kepler het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij niet. Volgens Panasonic zou het opgelost zijn. Het is nog te vroeg om er echt iets over te zeggen heb ik begrepen
Die ken ik ook nog eensquote:Op donderdag 2 september 2010 18:53 schreef kepler het volgende:
Het was dus eigenlijk een retorische vraag?quote:Op donderdag 2 september 2010 19:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de 2010 modellen aangepast, maar als ik alles zo lees valt het allemaal wel mee. In ieder geval na 1 jaar continue aanstaan nog niet met het blote oog te zien. Camera's meten wel een daling in zwart, maar Christus,... waar gaat het over.
Waar de tijd stil staat he, meisjes met hoelahoep, jongens met een vetkuif op hun stoere fiets, word geknikkerd en gehinkeldquote:
Robert aka Jokertjuhquote:Op donderdag 2 september 2010 18:53 schreef kepler het volgende:
Ow god, wat is dit voor kansloze TV.quote:Op donderdag 2 september 2010 18:45 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
Zin in ook, wordt zo slecht. Vanavond 22.00 rtl 5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |