Ik geloof dat alle vrouwen er ook met hun echt naam in staan. Uiteraard erg opvallend.quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:54 schreef dwerg het volgende:
[..]
Bij mij staan de mannelijke Fok!ers er met hun nick in, en de vrouwen met hun echte naam.
Merkwaardig.
Jerre en Bluezz staan bij mij ook onder hun echte naam.quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:56 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik geloof dat alle vrouwen er ook met hun echt naam in staan. Uiteraard erg opvallend.
Hoe heb jij Pridemeid er in staan? Onder ' Liegende kuthoer' of onder 'snol' ?quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:19 schreef ArmaniMania het volgende:
een paar, waarvan maar 1 ik eigenlijk maar sms
Volgens mij heb ik jou ouwe nummer nogquote:
Mensen met 2 mobieles: Pats hier met je GSMquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:35 schreef RemCOW het volgende:
Nu ik een lijstje wil tikken kom ik er achter dat een aantal nummers nog op mijn andere mobiel staan!
Jah totaal geen sociaal fok!leven hebben, dat schijnt de rage van 2005 te worden geloof ikquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:29 schreef Fulcrum_X het volgende:
volgens mij niet één
(voor zover ik weet..)
Ik heb er zelfs 3... 1 nieuwe, 2 oude die ik niet gebruik (en nauwelijks nog te gebruiken zijnquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mensen met 2 mobieles: Pats hier met je GSM
Het zijn nog steeds diezelfde vijf, en ik gebruik ze nooit, en de helft zal ook wel niet meer werkenquote:Op vrijdag 29 november 2002 19:50 schreef Fogerty het volgende:
Het worden er steeds meer
Het zijn er nog steeds maar vijf ofzo, en ik gebruik die nummers nooit, maar toch vraag ik mij bezorgd af of dit wel een goede ontwikkeling is
Oh ja, die heb ik ook nogquote:Op vrijdag 10 december 2004 12:23 schreef PeuRac het volgende:
ff een kickje, want dit vroeg ik mezelf af vanochtend.
MutZ
BazzoS
LoverGirl
Xtreem
t0n
BoJo
Hugster
Ultimora
Jozef444
Soulshaker
| Forum Opties | |
|---|---|