Nee.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:48 schreef Oosten het volgende:
Vraagje... mijn ouders vliegen vandaag van AMS naar SXM en maken geen gebruik van een Frequent Flyer program. Kan ik toch nog die miles die ze vliegen op mijn "kaart" laten bijschrijven?
Per keer, ja! Maar dat zijn gewoon de Europese regels hoor voor een intercontinentale vlucht, die 600 euro's dan. Wat de exacte regels voor onderkomen zijn weet ik niet maar het zal wel Air France policy zijn om gestrande passagiers in dat 5* hotel onder te brengen.quote:
Ja, is (bijna) altijd gratis. Als je veel reist krijg je een "status", meestal inderdaad silver/gold, maar het wordt soms anders genoemd. Je moet meestal echter wel behoorlijk veel reizen om daar te komen, of reizen in business class, dan gaat het sneller. De meeste mensen die enkel prive reizen, doen het dus voor de punten, waarmee ze uiteindelijk een keer goedkoper kunnen vliegen ofzo. De mensen die veel voor werk reizen, doen het voor de silver/gold status, waarmee je toegang tot lounges krijgt, nog meer punten kunt sparen en eerder upgrades krijgt.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga dit maar eens volgen. Is het aanmelden van frequent flyer programma's gratis? En dan aan de hand van je vluchten wordt je op een gegeven moment silver/gold? Of heb ik dat verkeerd begrepen.
Oke, bedankt voor de info. Ik denk dat ik dan niet genoeg reis om er wat aan te hebben (4 keer per jaar waarvan minimaal 1 keer buiten europa; binnenlandse vluchten niet meegeteld).quote:Op maandag 10 januari 2011 12:45 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Ja, is (bijna) altijd gratis. Als je veel reist krijg je een "status", meestal inderdaad silver/gold, maar het wordt soms anders genoemd. Je moet meestal echter wel behoorlijk veel reizen om daar te komen, of reizen in business class, dan gaat het sneller. De meeste mensen die enkel prive reizen, doen het dus voor de punten, waarmee ze uiteindelijk een keer goedkoper kunnen vliegen ofzo. De mensen die veel voor werk reizen, doen het voor de silver/gold status, waarmee je toegang tot lounges krijgt, nog meer punten kunt sparen en eerder upgrades krijgt.
Als je 4x per jaar met overstap reist, heb je al 16 "legs" te pakken, wat bij KLM al voldoende is om silver te behalen.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oke, bedankt voor de info. Ik denk dat ik dan niet genoeg reis om er wat aan te hebben (4 keer per jaar waarvan minimaal 1 keer buiten europa; binnenlandse vluchten niet meegeteld).
Retroclaim: http://www.britishairways.com/travel/retro/execclub/en_gbquote:Op maandag 10 januari 2011 13:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand die weet hoe je een lan vlucht kan adden bij je BA kaart?
Huh? Is dat minder geworden? Dacht dat het 25 was.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je 4x per jaar met overstap reist, heb je al 16 "legs" te pakken, wat bij KLM al voldoende is om silver te behalen.
Nee, is nu 15. Geen idee sinds wanneer trouwens.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:26 schreef static het volgende:
[..]
Huh? Is dat minder geworden? Dacht dat het 25 was.
In ieder geval sinds 2005 al.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:57 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Nee, is nu 15. Geen idee sinds wanneer trouwens.
Dank je, dat moet hem zijnquote:Op maandag 10 januari 2011 13:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Retroclaim: http://www.britishairways.com/travel/retro/execclub/en_gb
Vraag het bij BMI, die doen er minder moeilijk over een zijn ook Staralliance?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:25 schreef Fogel het volgende:
Ik een status match aangevraagd bij eurobonus. Kreeg antwoord dat ze me geen gold card kunnen geven, maar dat ik wel silver als head start kan krijgen. Moet er nog even over nadenken of ik dat wil.
LAX-LHR bleek in een andere boekingsclasse waardoor ik geen Star Alliance miles kreegquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:51 schreef 1-800-cop-shot het volgende:
*wacht nog steeds op z'n LAX-LHR miles..*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |