abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85876642
Voor een krat bier gekocht via [TK] JVC televisie 82 cm 100Hz.
Ik ga verhuizen en deze tv is nu te groot. :')
Voor een krat Grolsch kan hij worden afgehaald in Leiden.
Brengen doe ik niet aan, wil hem wel mee naar beneden helpen tillen (met lift).
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_85881182
En hij mag weer op slot. :')
pi_85899372
Slotje!
Powered by JanetjeŽ
pi_86241052
Katsjing
Juin uit Eigen Tuin!
pi_86307035
Hoppatee! Niemand een mooie tv? Hij doet het perfect, je moet er alleen wel de plek voor hebben. :')
pi_86325629
Hey, ik heb op zich wel interesse. Ik dacht dat hij al weg was, maar blijkbaar niet dus?
Alleen even serieus.. je hebt hem nog maar net, en nu moet hij alweer weg?
Er zijn geen verborgen gebreken ofzo?

De vorige tv die ik via Fok heb gekregen bleek namelijk helemaal geen signaal te kunnen ontvangen, daar was iets met de antenne ofzo.. Kon er alleen dvd's op afspelen :')
pi_86338501
Even een korte uitleg, ik heb deze tv een paar weken geleden op FOK! voor een krat bier geregeld, omdat ik van plan was om binnen korte tijd te gaan verhuizen en dacht dat een grote tv wel tof zou zijn. Vervolgens vond ik een leuk appartement, maar daar was deze tv toch te groot voor. :')

Ik dacht toen dat mijn voormalige huisgenoten deze tv wel wilde hebben, en dat ze de oude uit de gezamenlijke ruimte weg zouden doen. Maar zij dachten dat ik die oude mee zou nemen. Misverstand dus, en toen was de tv er nog.

Hij doet het echt prima, ik heb er die paar weken toch prima tv op kunnen kijken, en als hij had gepast had ik hem zeker gehouden.
pi_86339762
Ik heb ook interesse! verhoog het bod naar 2 kratten grolsch!
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, i gain strength. Through strength, i gain power. Through power, i gain victory. Through victory, my chains are broken. The force shall set me free.
pi_86340457
quote:
Op zondag 12 september 2010 13:00 schreef SebastiaanG het volgende:
Ik heb ook interesse! verhoog het bod naar 2 kratten grolsch!
Vind ik goed genoeg. Wanneer kan je langskomen?
pi_86342304
Hmmz, ok.. Veel plezier ermee.
Ik ga niet mee in een biedwedstrijd.
pi_86345695
Mocht Sebastiaan voor morgenmiddag 12:00 uur niks mee van zich laten horen kan jij hem komen afhalen.
pi_86347441
Ik kan morgenavond in Leiden zijn. Ik PM je wel even mijn emailadres en telefoonnummer!
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, i gain strength. Through strength, i gain power. Through power, i gain victory. Through victory, my chains are broken. The force shall set me free.
pi_86350202
Prima, maar ik kan morgen wel pas vanaf 21/21.30 uur.
pi_86354943
pm gestuurd!
pi_86356511
pm en mail terug!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')