quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:20 schreef Hansieworst het volgende:
Gewoon je P halen en snel opzouten daar. Waardeloze school idd.
Mijn vriend begint op 1 september en tijdens de opendag hebben de mensen daar mij verteld dat het op 1 september begint :S niet op 30 augustus...dus ik begrijp niet precies waar je heen wilt met jouw opmerking.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:19 schreef HSG-BOMBER het volgende:
No offence: maar je zou met enig nadenken er toch wel vanuit kunnen gaan dat de meeste opleidingen/studies rond 30 augustus/1 september beginnen?
Alsof er op 1 van die vele grafscholen in een week oid ook maar iets noemenswaardigs wordt gebezigd.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:21 schreef Supersoep het volgende:
Zo erg is het toch niet dat je een paar dagen mist?
Ja, want op universiteiten is het allemaal tot in de puntjes geregeld.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:20 schreef Hansieworst het volgende:
Gewoon je P halen en snel opzouten daar. Waardeloze school idd.
Ditquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:21 schreef Supersoep het volgende:
Zo erg is het toch niet dat je een paar dagen mist?
Waar ik :S heen wil :S met :S mijn opmerking :S :S is dat je rond die tijd gewoon weer thuis moet zijn :S :S :S zodat je op tijd bent met alles regelen, het is maar een gedachte hoor :S :Squote:Op maandag 30 augustus 2010 16:22 schreef seiramu het volgende:
[..]
Mijn vriend begint op 1 september en tijdens de opendag hebben de mensen daar mij verteld dat het op 1 september begint :S niet op 30 augustus...dus ik begrijp niet precies waar je heen wilt met jouw opmerking.
Een maand of twee geleden. Ik zit er al zo lang achteraan, ik sta op het punt in huilen uit te barsten. Zo gefrustreerd ben ik!quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:22 schreef Desunoto het volgende:
Beste, Beste (hihi)
Het is algemeen bekend dat de administratie op veel scholen een zooitje is en dat je er zelf vroeg achteraan moet gaan. Mag ik vragen wanneer je je hebt ingeschreven? En het is inderdaad vervelend om het begin te missen, maar zeker in de eerste weken van een opleiding is iedereen nog aan het "opstarten", dus er is wel tijd om het één en ander in te halen lijkt me.
Dat is wel een tijdje geleden inderdaad. Slordig van de school hoor maar ik denk dat je er gewoon mee door moet gaan. Het is geen ramp.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:24 schreef seiramu het volgende:
[..]
Een maand of twee geleden. Ik zit er al zo lang achteraan, ik sta op het punt in huilen uit te barsten. Zo gefrustreerd ben ik!
Ja maar ik ben weer in paniek geraaktquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:25 schreef Desunoto het volgende:
Over de introdagen maakte ze zich al zorgen in een ander topic maar ik dacht dat ze daaruit wel kon opmaken dat die niet heel belangrijk zijn? Het zijn slechts enkele dagen in een heel schooljaar. Niemand die er een probleem van maakt verder.
Doe normaal joh.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:24 schreef seiramu het volgende:
[..]
Een maand of twee geleden. Ik zit er al zo lang achteraan, ik sta op het punt in huilen uit te barsten. Zo gefrustreerd ben ik!![]()
Dat dusquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:29 schreef Desunoto het volgende:
Je boeken nog niet hebben in de eerste week is eerder slimheid dan domheid ben ik achter gekomen. De helft van de boeken die op de lijst staan zal je toch niet of amper gebruiken en dan is het goedkoper om die te lenen/huren/overkopen van een andere student.
Ik hoor iedereen dat zeggen. Ik kan me dat echt niet voorstellen. Mijn broertje zit op de Hanze (Bedrijfseconomie) en heeft gewoon alle boeken nodig die voorgeschreven staan.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:29 schreef Desunoto het volgende:
Je boeken nog niet hebben in de eerste week is eerder slimheid dan domheid ben ik achter gekomen. De helft van de boeken die op de lijst staan zal je toch niet of amper gebruiken en dan is het goedkoper om die te lenen/huren/overkopen van een andere student.
Inderdaad op de docenten wachten! Dat is het beste.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:30 schreef Swietje het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Ik wacht de eerste week af wat docenten zeggen over de boeken. De helft op je boekenlijst is onzin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |