De toets doe ik dan moet doen is de 'difficiëntietoets'. De syllabus heet Technische Economisch Rekenen, die je kan aanschaffen bij Scheltema/Selexyz.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:04 schreef Together-Alone het volgende:
Weet je hoe de syllabus heet die je moet kennen? Of hoe de toets heet? Het lijkt mij dat je de vaktoets moet doen die hoort bij de 21+ toelating, of iets wat daar heel erg op lijkt. Daar zit namelijk ook bedrijfs/economisch rekenen bij. En die toets was erg goed te doen.
Haha, ooooh dat valt dan hopelijk wel mee, vind economie zelf niet zo moeilijk, gewoon verkeerde keuze gemaakt (scheikundequote:Op zaterdag 6 november 2010 22:29 schreef Together-Alone het volgende:
Haha dat is dan exact dezelfde syllabus die ik toen heb gebruikt voor de toelatingstoets. Ik had al zo'n 7 jaar niets meer technisch economisch rekenen gedaan en ik had een 8 voor die toets.
Ja, ik! Gister kick-off gehad, ik vind het concept echt heel leuk. Wat ik wel jammer vind, is dat ik bij de redactie Zuid-Oost zit. Die is zo uitgekauwd.. maar goed, wel extra motivatie om er niet iets clichématigs van te maken. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:04 schreef Toad het volgende:
Wie doen er allemaal mee met de Nieuwe Amsterdammer? Wel grappig project. Wij maakten destijds allemaal een aparte weblog voor 'spek en bonen' (de site was alleen voor docenten te zien).
Alweer een nieuw vak joh? Welke is dat dan?quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:56 schreef Together-Alone het volgende:
Eerste twee NM-tentamens gehaald.Eentje maar met een 6,4, maar dat was ook echt een (nieuw) rotvak..
Cultuur en Lifestyle.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:30 schreef Liefste het volgende:
Alweer een nieuw vak joh? Welke is dat dan?
Bij mij ging m'n marketing supergoed! Bedankt nog!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:18 schreef bloem12 het volgende:
Yeah, al mijn tentamens gehaald!
Deze periode is het al erg druk met allerlei opdrachten. Papers en samenvattingen voor media&maatschappij en presentatie voor fondsvorming.
Bij jullie ook al lekker druk?
Valt toch wel mee? Op m'n vorige opleiding was het heel wat minder.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:10 schreef Lindgren. het volgende:
Wat heb je óngelofelijk weinig les zeg, in je propedeusejaar.
Veel tussenurenquote:Op zondag 16 januari 2011 22:22 schreef KapiteinT het volgende:
![]()
Ik kom mij als eerstejaars MIC student ook maar even hier melden. Weet vrijwel zeker dat ik volgend jaar Nieuws & Media wil gaan doen. Ben eigenlijk speciaal voor NM MIC gaan doen.
[..]
Valt toch wel mee? Op m'n vorige opleiding was het heel wat minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |