Moeilijker.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:43 schreef Beady3 het volgende:
[..]
Haha hoera!
Blegh ik wil mijn propedeuse echt met een 8 gemiddeld halen, want ik wil de studie ook versneld doen en daar heb je ook goede cijfers voor nodig. Is het, met name door die groepsopdrachten, eigenlijk wel mogelijk om een 8 gemiddeld te halen?
Ja je bent natuurlijk afhankelijk van anderen.quote:
Die tosti'squote:Op donderdag 1 september 2011 13:51 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Ja je bent natuurlijk afhankelijk van anderen.
Oh en de panizza's zijn echt lekker
Goed bewaren dat boek, zeker als je een marketingkant kiest.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:53 schreef Beady3 het volgende:
Nou het gaat wel lekker snel allemaal! Net anderhalve week bezig en we zijn al op zowat eenderde van Grondslagen van de Marketing. Pfoee.
Bij werkcollege van Marketing vroeg die docent "wie weet al dat ie niets met marketing gaat doen?", alleen ik en een ander meisje staken hun hand op.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Goed bewaren dat boek, zeker als je een marketingkant kiest.
Nice. Even kijken.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:55 schreef Toad het volgende:
Die nieuwe serie van de VARA, Overspel, is gedeeltelijk opgenomen in het SGG.
Haha ze hebben een briefje over de tekst 'Zelf studie ->' geplakt.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:55 schreef Toad het volgende:
Die nieuwe serie van de VARA, Overspel, is gedeeltelijk opgenomen in het SGG.
Ik kon de stukjes niet vinden.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:52 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Haha ze hebben een briefje over de tekst 'Zelf studie ->' geplakt.
Je kunt naar marketingplannen zoeken via google!quote:Op woensdag 21 september 2011 15:34 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
Heeft iemand een voorbeeld van een project voor mij?
Ik kom niet uit de externe analyse en zou graag een voorbeeld willen hebben van hoe het wel moet.
Waarheid. RMC is tof, tot nu toe. Onderzoekrapport teruggekregen, 6.2. Telt voor 40% v/h eindcijfer. Hoe gaat ie met cosmo?quote:
Goede beoordeling voor het maken van de televisieuitzending, en voor de rest nog niks gemaakt. Wat huiswerkopdrachten her en der, maar dat gaat zijn gangetje.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 01:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waarheid. RMC is tof, tot nu toe. Onderzoekrapport teruggekregen, 6.2. Telt voor 40% v/h eindcijfer. Hoe gaat ie met cosmo?
Ohh wat heb ik dan weer een geluk dat ik het wel mag kopen!!! Love it <3<3<3quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 02:17 schreef Breezerslet17 het volgende:
Nou nee, dat boek stond niet op de boekenlijst van vorig jaar..
Ik heb het boek. de grootste flauwekul die er is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 01:00 schreef Beady3 het volgende:
Heeee heeft iemand hier het boek "Zo studeer je" van Grit?
Ik moet activiteit 6-4 maken over uitstelgedrag. Had de opdracht al overgenomen van een klasgenootje, maar nu wordt me gevraagd bij vraag c wat voor type uitsteller ik ben. Ik heb geen flauw benul wat voor typen er zijn! Kan iemand dit voor mij opzoeken in het boek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |