abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101420116
Vierde jaar gaat nu in. Alleen maar stage en afstuderen. Tijden op verheugd omdat ik die lessen zat was, maar nu ga ik het missen. Ik wil nog geen groot mens worden ;(
pi_101436489
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 18:43 schreef Beady3 het volgende:

[..]

Haha hoera!
Blegh ik wil mijn propedeuse echt met een 8 gemiddeld halen, want ik wil de studie ook versneld doen en daar heb je ook goede cijfers voor nodig. Is het, met name door die groepsopdrachten, eigenlijk wel mogelijk om een 8 gemiddeld te halen? :')
Moeilijker.
Flaming hot
pi_101447082
quote:
2s.gif Op donderdag 1 september 2011 00:51 schreef Breezerslet17 het volgende:

[..]

Moeilijker.
Ja je bent natuurlijk afhankelijk van anderen.
Oh en de panizza's zijn echt lekker :9
Dus zeg maar lekker niks, ik luister toch niet!
pi_101622282
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:51 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:

[..]

Ja je bent natuurlijk afhankelijk van anderen.
Oh en de panizza's zijn echt lekker :9
Die tosti's *O*
Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sooph is echt zo'n meisje die je wilt knuffelen. Niet schenken, geven of raken.
http://magnificenttttt.tumblr.com
pi_101716146
Nou het gaat wel lekker snel allemaal! Net anderhalve week bezig en we zijn al op zowat eenderde van Grondslagen van de Marketing. Pfoee. :P
Het maakte haar niets uit dat het regende. "Het meeste valt er toch naast" zei ze. ~
  zaterdag 10 september 2011 @ 13:52:47 #281
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_101782922
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 17:53 schreef Beady3 het volgende:
Nou het gaat wel lekker snel allemaal! Net anderhalve week bezig en we zijn al op zowat eenderde van Grondslagen van de Marketing. Pfoee. :P
Goed bewaren dat boek, zeker als je een marketingkant kiest.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_101782987
Die nieuwe serie van de VARA, Overspel, is gedeeltelijk opgenomen in het SGG.

[ Bericht 1% gewijzigd door Toad op 10-09-2011 14:05:46 ]
pi_101788590
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 september 2011 13:52 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Goed bewaren dat boek, zeker als je een marketingkant kiest.
Bij werkcollege van Marketing vroeg die docent "wie weet al dat ie niets met marketing gaat doen?", alleen ik en een ander meisje staken hun hand op. :'(
Het maakte haar niets uit dat het regende. "Het meeste valt er toch naast" zei ze. ~
  zaterdag 10 september 2011 @ 17:56:06 #284
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_101788672
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 september 2011 13:55 schreef Toad het volgende:
Nice. Even kijken.
pi_101792664
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 september 2011 13:55 schreef Toad het volgende:
Haha ze hebben een briefje over de tekst 'Zelf studie ->' geplakt. :')
  zondag 11 september 2011 @ 21:51:38 #286
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_101835700
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 19:52 schreef KapiteinT het volgende:

[..]

Haha ze hebben een briefje over de tekst 'Zelf studie ->' geplakt. :')
Ik kon de stukjes niet vinden. :') Waar in de aflevering is het SGG dan te zien? :)
pi_101837708
Meerdere keren, onder andere vanaf 28.50.
pi_102220938
Heeft iemand een voorbeeld van een project voor mij? :'(
Ik kom niet uit de externe analyse en zou graag een voorbeeld willen hebben van hoe het wel moet.
pi_102397984
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 15:34 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
Heeft iemand een voorbeeld van een project voor mij? :'(
Ik kom niet uit de externe analyse en zou graag een voorbeeld willen hebben van hoe het wel moet.
Je kunt naar marketingplannen zoeken via google!
pi_102755987
Hallo mensen. Op het moment ben ik op zoek naar een studie voor volgend jaar. Ik zou graag wat in de media willen doen maar heb geen idee wat het beste is. Veel dingen in de media vind ik interessant. Van apps tot webdesign tot reclame, commercials en marketing. Ook ict vind ik erg interessant zolang het maar niet uitsluitend ict is zoals informatica. Binnen deze interesses wil ik graag wat doen. Een eigen project waaruit een initiatief voor een eigen bedrijf zal ontstaan lijkt mij het allerbest, zoals hyves bv, vandaar dat hbo mij erg aanspreekt qua praktische dingen enzo. Ik zit op het vwo en zou dus naar de universiteit kunnen. Op de universiteit zijn alleen veel minder media opleidingen te vinden dan op het hbo. Nu heb ik zelf drie opleidingen voorgesteld: Allereerst media en cultuur aan de universiteit van Amsterdam. Ik heb alleen geen idee of dit ook echt een goede studie is. Ten tweede twijfel ik aan Informatiekunde op de universiteit Utrecht. Dit is weinig gericht op de media en veel op ict maar ik dacht meer: Dan heb ik een goede basis en kan ik later een universitaire master richting media doen. Tot slot dacht ik aan deze studie, media informatie en communicatie. Maar hoe groot zijn de toekomstperspectieven enzo? Help! Kan iemand mij advies geven? Enorm bedankt in ieder geval!!!
pi_102756632
Media & Cultuur raad ik je niet aan, tenminste zoals het 2 jaar geleden was en dat was al het vernieuwde programma. Dat is een studie waar weinig praktijk aan bod komt, eigenlijk veel theorie over het ontstaan en hele set journalistieke theorieën erbij die maar toegepast moeten worden op de media. Voor mij gevoel is dat meer een samenraapsel van verschillende studies (communicatie wetenschappen en journalistiek o.a.) en dan het thema Media.

Een beetje uit het stukje te lezen raad ik je ook geen informatiekunde aan. Van oriënterende dagen die ik daarvan heb bezocht 3 jaar geleden voelde ik niet de klik. En het is heel algemeen, weinig over de media. Als je in de mediabranche terecht wil komen, kun je beter een specifiekere studie gaan zoeken. (Maar alles is mogelijk.)

MIC is inderdaad praktischer ingericht, met verschillende projecten wat alle disciplines die jij schetste behandelt. En zo ontdek je wel wat je niet ligt en een beetje wat wel.

Het beste, dat weet ik niet. Dat is per individu anders. Ik raad je aan om vooral goed te bedenken wat je leuk lijkt om later te gaan doen, en of de studie die daar het meest geschikt voor lijkt ook echt een leuke studie is. Ga niet een mediaopleiding doen omdat het interessant is, interesses vervagen en nieuwe komen er voor in de plaats. Als je een kans wil maken op een leuke toekomst moet je er ook voor willen werken.
Flaming hot
pi_102763750
Ok bedankt. Als er nog meer mensen ideeen hebben hoor ik dat graag;-)

Nog even over informatiekunde, kan een goede basis en aansluitende master over media op de universiteit niet betere beroepsperspectieven geven? Ik vind MIC leuker maar misschien is iets anders verstandiger? Ik snap dat ik het zelf moet beslissen maar hulp vind ik erg fijn;-)
pi_102764677
Leuk > verstandig.
Flaming hot
pi_102943161
Heeee heeft iemand hier het boek "Zo studeer je" van Grit?
Ik moet activiteit 6-4 maken over uitstelgedrag. Had de opdracht al overgenomen van een klasgenootje, maar nu wordt me gevraagd bij vraag c wat voor type uitsteller ik ben. Ik heb geen flauw benul wat voor typen er zijn! Kan iemand dit voor mij opzoeken in het boek?
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 01:04:17 #295
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_102943201
quote:
2s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 10:41 schreef Breezerslet17 het volgende:
Leuk > verstandig.
Waarheid. RMC is tof, tot nu toe. Onderzoekrapport teruggekregen, 6.2. Telt voor 40% v/h eindcijfer. Hoe gaat ie met cosmo?
pi_102943270
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 01:04 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Waarheid. RMC is tof, tot nu toe. Onderzoekrapport teruggekregen, 6.2. Telt voor 40% v/h eindcijfer. Hoe gaat ie met cosmo?
Goede beoordeling voor het maken van de televisieuitzending, en voor de rest nog niks gemaakt. Wat huiswerkopdrachten her en der, maar dat gaat zijn gangetje. ;). Begin nu wel weer een beetje moed er in te krijgen dat ik het nog vol ga houden een paar jaar. :P.
Flaming hot
pi_102943561
Jullie twee hebben vast dat boek wel!!!!!!
pi_102943585
Nou nee, dat boek stond niet op de boekenlijst van vorig jaar. :+.
Flaming hot
pi_102947104
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 02:17 schreef Breezerslet17 het volgende:
Nou nee, dat boek stond niet op de boekenlijst van vorig jaar. :+.
Ohh wat heb ik dan weer een geluk dat ik het wel mag kopen!!! Love it <3<3<3
pi_103068707
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 01:00 schreef Beady3 het volgende:
Heeee heeft iemand hier het boek "Zo studeer je" van Grit?
Ik moet activiteit 6-4 maken over uitstelgedrag. Had de opdracht al overgenomen van een klasgenootje, maar nu wordt me gevraagd bij vraag c wat voor type uitsteller ik ben. Ik heb geen flauw benul wat voor typen er zijn! Kan iemand dit voor mij opzoeken in het boek?
Ik heb het boek. de grootste flauwekul die er is.
Uitsteltypen:
- Perfectionist
- Overwerker
- Dromer
- Uitdager
- Adrenalinezoeker
- Piekeraar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')