Oh dankjequote:Op zondag 9 januari 2011 21:31 schreef ihatefastcars het volgende:
Chemiu - heb net echt zitten genieten van jouw blog. Wat een geweldige foto's zeg, en een leuke stijl van schrijven ook!
Wat een leuk idee om na een jaar een overzichtje te maken! Sorry, maar ik ga dit idee van je jatten want ik vind het te leuk om niet ook te doen.quote:
Geen probleem hoor!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:31 schreef Chemiu het volgende:
Wat een leuk idee om na een jaar een overzichtje te maken! Sorry, maar ik ga dit idee van je jatten want ik vind het te leuk om niet ook te doen.
quote:The Life Calendar comes with 365 blank emoticons so that you can draw how each day was.
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:29 schreef pumpkinsoup het volgende:
Jaaaaa, ik heb net per toeval een kopie van mijn lijst teruggevonden ergens in een verstopt mapje op mijn externe harde disk. Nu kan ik weer aan de slag!
Nee nog steeds niet. Ben van plan hoe lang het nog gaat duren aangezien die aan het backpacken is door India, dus dat zou nog wel even kunnen duren denk ik ..quote:Op maandag 17 januari 2011 22:35 schreef caroline88 het volgende:
[..]
fijn voor je!
Is die site nu nog niet terug online? Duurt wel lang.
Yayquote:Op maandag 17 januari 2011 22:29 schreef pumpkinsoup het volgende:
Jaaaaa, ik heb net per toeval een kopie van mijn lijst teruggevonden ergens in een verstopt mapje op mijn externe harde disk. Nu kan ik weer aan de slag!
Pumpkin en Mutsefluts hebben hun lijst op dayzeroproject.com staan, wat de site is waar ze het steeds over hebben, die uit de lucht isquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:35 schreef _Bunny_ het volgende:
Hey wat leuk chemiu ik heb nu een volger
Trouwens Pumpkin, kan het kloppen dat je blog uit te lucht is? Als ik op je link in de OP klik, kan ie m niet vinden! Jammer!
Edit: Ik zie net dat die van Mutsefluts het ook niet doet
Ah zo! Ik wist dat die site het niet deed, omdat ie aan het backpakken was, maar wist dus niet dat je daar ook een blog kon bijhouden. Weer wat geleerd!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:47 schreef Chemiu het volgende:
[..]
Pumpkin en Mutsefluts hebben hun lijst op dayzeroproject.com staan, wat de site is waar ze het steeds over hebben, die uit de lucht isterwijl de eigenaar in India aan het backpacken is.
Ik vind volgen makkelijk, hoef ik niet steeds zelf te kijken of er wat gebeurt op de blogs.
Ik geloof dat je er alleen je lijst bij kan houden. Maar dat kunnen mensen die de site daadwerkelijk gebruiken beter vertellen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:48 schreef _Bunny_ het volgende:
[..]
Ah zo! Ik wist dat die site het niet deed, omdat ie aan het backpakken was, maar wist dus niet dat je daar ook een blog kon bijhouden. Weer wat geleerd!
Je kan er inderdaad alleen een lijst op bij houden! Ik heb geen blog omdat ik mezelf ken: Ik vergeet dat bij te houden en daar voel ik me dan weer slecht doorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:54 schreef Chemiu het volgende:
[..]
Ik geloof dat je er alleen je lijst bij kan houden. Maar dat kunnen mensen die de site daadwerkelijk gebruiken beter vertellen.
Euhm, betaal je voor de hosting? Want dan zou ik toch wel op mijn strepen gaan staan. En anders zou ik overwegen om over te stappen hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:01 schreef morgane het volgende:
Nee de site doet het nog niet. Hij heeft wel pas getweet dat er binnenkort meer nieuws komt, dus dat wacht ik nog even af . En als het nog lang duurt begin ik maar vast overnieuw ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |