Oh dankjequote:Op zondag 9 januari 2011 21:31 schreef ihatefastcars het volgende:
Chemiu - heb net echt zitten genieten van jouw blog. Wat een geweldige foto's zeg, en een leuke stijl van schrijven ook!
Wat een leuk idee om na een jaar een overzichtje te maken! Sorry, maar ik ga dit idee van je jatten want ik vind het te leuk om niet ook te doen.quote:
Geen probleem hoor!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:31 schreef Chemiu het volgende:
Wat een leuk idee om na een jaar een overzichtje te maken! Sorry, maar ik ga dit idee van je jatten want ik vind het te leuk om niet ook te doen.
quote:The Life Calendar comes with 365 blank emoticons so that you can draw how each day was.
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:29 schreef pumpkinsoup het volgende:
Jaaaaa, ik heb net per toeval een kopie van mijn lijst teruggevonden ergens in een verstopt mapje op mijn externe harde disk. Nu kan ik weer aan de slag!
Nee nog steeds niet. Ben van plan hoe lang het nog gaat duren aangezien die aan het backpacken is door India, dus dat zou nog wel even kunnen duren denk ik ..quote:Op maandag 17 januari 2011 22:35 schreef caroline88 het volgende:
[..]
fijn voor je!
Is die site nu nog niet terug online? Duurt wel lang.
Yayquote:Op maandag 17 januari 2011 22:29 schreef pumpkinsoup het volgende:
Jaaaaa, ik heb net per toeval een kopie van mijn lijst teruggevonden ergens in een verstopt mapje op mijn externe harde disk. Nu kan ik weer aan de slag!
Pumpkin en Mutsefluts hebben hun lijst op dayzeroproject.com staan, wat de site is waar ze het steeds over hebben, die uit de lucht isquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:35 schreef _Bunny_ het volgende:
Hey wat leuk chemiu ik heb nu een volger
Trouwens Pumpkin, kan het kloppen dat je blog uit te lucht is? Als ik op je link in de OP klik, kan ie m niet vinden! Jammer!
Edit: Ik zie net dat die van Mutsefluts het ook niet doet
Ah zo! Ik wist dat die site het niet deed, omdat ie aan het backpakken was, maar wist dus niet dat je daar ook een blog kon bijhouden. Weer wat geleerd!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:47 schreef Chemiu het volgende:
[..]
Pumpkin en Mutsefluts hebben hun lijst op dayzeroproject.com staan, wat de site is waar ze het steeds over hebben, die uit de lucht isterwijl de eigenaar in India aan het backpacken is.
Ik vind volgen makkelijk, hoef ik niet steeds zelf te kijken of er wat gebeurt op de blogs.
Ik geloof dat je er alleen je lijst bij kan houden. Maar dat kunnen mensen die de site daadwerkelijk gebruiken beter vertellen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:48 schreef _Bunny_ het volgende:
[..]
Ah zo! Ik wist dat die site het niet deed, omdat ie aan het backpakken was, maar wist dus niet dat je daar ook een blog kon bijhouden. Weer wat geleerd!
Je kan er inderdaad alleen een lijst op bij houden! Ik heb geen blog omdat ik mezelf ken: Ik vergeet dat bij te houden en daar voel ik me dan weer slecht doorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:54 schreef Chemiu het volgende:
[..]
Ik geloof dat je er alleen je lijst bij kan houden. Maar dat kunnen mensen die de site daadwerkelijk gebruiken beter vertellen.
Euhm, betaal je voor de hosting? Want dan zou ik toch wel op mijn strepen gaan staan. En anders zou ik overwegen om over te stappen hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:01 schreef morgane het volgende:
Nee de site doet het nog niet. Hij heeft wel pas getweet dat er binnenkort meer nieuws komt, dus dat wacht ik nog even af . En als het nog lang duurt begin ik maar vast overnieuw ja.
Ik bedoel inderdaad dat ik overnieuw begin met het maken van een doelenlijstjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Euhm, betaal je voor de hosting? Want dan zou ik toch wel op mijn strepen gaan staan. En anders zou ik overwegen om over te stappen hoor
Goed bezigquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:34 schreef _Bunny_ het volgende:
Ik kan er ook weer afstrepen!
Vandaag eindelijk nieuwe werkbroeken aangeschaft (na ruim een jaar uitstellen!)
Ja, het gaat idd hard hierquote:Op maandag 31 januari 2011 11:57 schreef Sulley02 het volgende:
Jeetje Sylvana, wat ga je hard zeg!![]()
Hier nog geen doel behaald, wel bezig met verschillende doelen. Over 15 dagen kan ik mijn samenwoondoel afstrepen want dan krijgen we de sleutel van ons eerste appartement samen
quote:If you need an urgent copy of your list, I can provide this via email. Send your username to: michael@dayzeroproject.com
Fijn dat je je lijst weer terug hebt en al 10 doelen behaald in de tussentijd, goed bezig hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:40 schreef morgane het volgende:
Ennn mn lijstje zat in mijn mailbox. Sinds de site offline is heb ik alweer 10(!) doelen behaald:
Get a placement at a translation agency
read a story by oscar wilde
Develop a better skin care routine
Get my eyebrows threaded
Get a drink with Anne
Get another rabbit from the pet shelter
defrost the freezer
Stop interrupting people in a conversation
Reorganise my bookcollection
Make a cheesecake
Enn doel #1 van mijn lijstje is: Put away ¤10 for every goal completed
Duss nu heb ik gelijk 100 euro naar mijn spaarrekening overgemaakt
Leukquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:35 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ga ook meedoen!
Schaamteloze tvp..
Oh nee hoor, ik ben niet altijd even duidelijk. En ik ga het waarschijnlijk alsnog niet redden, school gooit roet in het eten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:59 schreef _Bunny_ het volgende:
Ooohhhh... 37 doelen in het totaal behaald hebben op 14 februari! Dat moet haalbaar zijn!
las ik het dan echt zo verkeerd?
Oh ja die was op TV laatstquote:Op zondag 13 februari 2011 14:09 schreef Sylvana het volgende:
Daar heb je helemaal gelijk in Sulley02!
Hier de laatste tijd eindelijk eens wat films gekeken, dat was een doel waar ik toch wat mee achterliep. Wil totaal 50 films kijken en zit nu op 16. Gisteren The Truman Show gekeken
Ik heb al een blog dus zal dat zeker gebruiken om straks m'n vorderingen bij te houden, en ondertussen zijn het alweer 35 doelenquote:Op maandag 21 februari 2011 08:20 schreef _Bunny_ het volgende:
Hi Debster!
Goed bezig, al 27 doelen verzonnen! Heb je ook al op andere blogs gekeken voor inspiratie? Wie weet wat je daar nog allemaal uit kan halen aan goede ideeen!
Ga je zelf ook nog een blog opzetten met je eigen 101?
Ik van het weekend ook weer wat tussenstapjes gezet: klik
Jup, gelukkig speel ik ze ook heel erg graag dus wil ik daar best tijd in investerenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:06 schreef Lijnloos het volgende:
Haha, debsterrr ik moest effe heel hard lachen om je laatste (38e) doel! Geweldig, maar houd je er rekening mee dat er steeds nieuwe komen? (Pirates of the caribean, nieuwe star wars)
Ik heb gister ook weer effe bijgewerkt en kwam erachter dat ik best lekker op schema zit nu. 7 doelen af, 30 in de werking! http://101.lijnloos.be
Mee eens! Alleen sla ik de starwars over, daar heb ik echt niks mee. Ik merk dat ik met Indiana Jones al moeite heb, omdat ik het verhaal niet goed ken. Maar Harry Potter en Batman waren inderdaad zo gedaan! Superleuk!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jup, gelukkig speel ik ze ook heel erg graag dus wil ik daar best tijd in investeren. Hoe meer nieuwe hoe beter
.
Wow al zo lang bezig en nu pas je lijst compleet. Jij moet komende 2 jaar dus extra hard aan de slagquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:06 schreef Lijnloos het volgende:
Haha, debsterrr ik moest effe heel hard lachen om je laatste (38e) doel! Geweldig, maar houd je er rekening mee dat er steeds nieuwe komen? (Pirates of the caribean, nieuwe star wars)
Ik heb gister ook weer effe bijgewerkt en kwam erachter dat ik best lekker op schema zit nu. 7 doelen af, 30 in de werking! http://101.lijnloos.be
Dat is wel balen zeg!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:26 schreef Chemiu het volgende:
[..]
Wow al zo lang bezig en nu pas je lijst compleet. Jij moet komende 2 jaar dus extra hard aan de slag. Zitten erg leuke tussen.
@Debbster: oh leuk jij gaat er ook mee beginnen.
Ik heb een van mn doelen gehaald, maar ben daardoor daarna zo ziek geworden dat ik 2 dagen op de bank heb gelegen en film heb gekeken. Wel handig, zo helpt het ene doel me met het halen van andere doelen. Alleen had ik toch liever film gekeken omdat ik daar zin in had, ipv omdat ik niets anders kon met mn zieke hoofd.
Nou dat valt toch wel mee? Ben op een derde met wat ik bezig ben (waarvan een deel al richting het einde gaat) en aardig wat projectjes die eigenlijk best snel gedaan zouden kunnen worden maar wat ik steeds een beetje uitstel (vandaar dat ze ook op de doelenlijst staan!)...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:26 schreef Chemiu het volgende:
[..]
Wow al zo lang bezig en nu pas je lijst compleet. Jij moet komende 2 jaar dus extra hard aan de slag. Zitten erg leuke tussen.
@Debbster: oh leuk jij gaat er ook mee beginnen.
Ik heb een van mn doelen gehaald, maar ben daardoor daarna zo ziek geworden dat ik 2 dagen op de bank heb gelegen en film heb gekeken. Wel handig, zo helpt het ene doel me met het halen van andere doelen. Alleen had ik toch liever film gekeken omdat ik daar zin in had, ipv omdat ik niets anders kon met mn zieke hoofd.
Very goodquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:33 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb weer een doel behaald
1 week lang elke dag 2 stuks fruit eten
En vanaf 21 maart begint mijn mindfullnesstraining
Leuk en lekkerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:06 schreef morgane het volgende:
Ik heb weer een doel behaald, vanmiddag een High Tea gehad!
Goed bezigquote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:07 schreef Sulley02 het volgende:
Jaaa, mijn half jaar doelen zijn afgerond!![]()
![]()
* Sulley02moet nooit meer zulke lange doelen verzinnen
Leuke lijst en veel succesquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:55 schreef Miriampje het volgende:
Mijn lijst is af http://dayzeroproject.com/user/Miriampje
Twijfelde wanneer ik wilde beginnen en het is toch gewoon vandaag geworden.
Zo kan ik de bioscoop-film van vandaag als de eerste van tien te kijken films afvinken.
Dus nog 1000 dagen te gaan.
Sylvana, waar ga je die mindfullness doen? Er staat nog niks van op je blog he?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:33 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb weer een doel behaald
1 week lang elke dag 2 stuks fruit eten
En vanaf 21 maart begint mijn mindfullnesstraining
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |