Verdomme, aan jou kun je ook al geen lol meer belevenquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:22 schreef Gert het volgende:
Tja, Teun... ook jij weet best wel wat er gisteren gebeurd is en wie er fout zat
En verder laat ik me niet uit de tent lokken.
Ik zit er nu naar te kijken en geloof me heks, dit wil jij niet zienquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh das nou lullig, ik wil ook een pm van gert in lingerie
hahaha nu ben ik helemaal nieuwschierigquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zit er nu naar te kijken en geloof me heks, dit wil jij niet zien![]()
... hoe krijg je je geval in hemelsnaam in zo'n kleine thong
Kijk je uit dat je je inbox niet "per ongeluk" gaat delen?quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha nu ben ik helemaal nieuwschierigGert kom er maar in
Ja schiet me net te binnen dak nog een foto voor jou moet maken en dat ik nog Greys moet PMmen.quote:
huh gaat delen, dat snap ik niet wat je ermee bedoelt.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je je inbox niet "per ongeluk" gaat delen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drie-en-twintig. Laag, laag.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:31 schreef Toverheks het volgende:
ondertussen zit team Caro/Noek in codetaal te posten
Als je op het verkeerde knopje drukt in PM kan het zijn dat je je inbox deelt met een ander.... in het verleden is het nog wel eens mis gegaan, juist met zulke foto's.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh gaat delen, dat snap ik niet wat je ermee bedoelt.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Zijn er echt mensen die de lingerie foto van Gert nog niet kennen!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alsof je een IRL foto hebt overgetekend!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
What happens in the Stairways bathroom, stays in the Stairways bathroomquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:35 schreef Gert het volgende:
[..]
alsof je een IRL foto hebt overgetekend!
oke, dat wist ik niet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je op het verkeerde knopje drukt in PM kan het zijn dat je je inbox deelt met een ander.... in het verleden is het nog wel eens mis gegaan, juist met zulke foto's.
Nou, eigenlijk niet want dan ben ik het zelf ook even kwijt maar ook dat zal me jeuken.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:31 schreef Toverheks het volgende:
ondertussen zit team Caro/Noek in codetaal te posten
Wat? Geld? Sperma? Maizena?quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:38 schreef Laysa het volgende:
Met bakken!!!! komt het hier uit de lucht!!!
Oi...
Koffie?quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:38 schreef Laysa het volgende:
Met bakken!!!! komt het hier uit de lucht!!!
Oi...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |