DAT KAN HEUL NIET!@#!@#quote:
Inderdaad. Je kan hooguit met een vliegticket met de trein naar Schiphol Airport in sommige gevallen. (Andersom dus)quote:
Van gouda naar balatonakaliquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik bedoel van welk treinstation naar welk treinstation.
Of naar geneve airport!!quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Inderdaad. Je kan hooguit met een vliegticket met de trein naar Schiphol Airport in sommige gevallen. (Andersom dus)
Nee, Berlijn/ceske krumlov en nog een stuk of 5 andere plekkenquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Leuke reis! Dan ben je bijna een dag onderweg. Via München Hbf en Budapest neem ik aan?
Ha, okey. En wat voor een treinkaartjes heb je dan?quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:40 schreef kanovinnie het volgende:
Nee, Berlijn/ceske krumlov en nog een stuk of 5 andere plekken
Ooh ik dacht dat je met treinkaartjes ook met het vliegtuig kon, wat stom van me zegquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Inderdaad. Je kan hooguit met een vliegticket met de trein naar Schiphol Airport in sommige gevallen. (Andersom dus)
Dat lijkt mij vrij logisch.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:42 schreef Jotcha het volgende:
Ooh ik dacht dat je met treinkaartjes ook met het vliegtuig kon, wat stom van me zeg
Die meet in Amsterdam staat nog steeds gepland op 18SEP a.s. Hoop wel op wat meer animo.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:42 schreef Goddelijker het volgende:
Socios, heb je je al laten ontmaagden op de Wallen?
zo'n ticket voor heel Europa, 4 weken lang.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Ha, okey. En wat voor een treinkaartjes heb je dan?
Wat kost dat eigenlijk?quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
zo'n ticket voor heel Europa, 4 weken lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |