quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:23 schreef Flappekz het volgende:
Vanmorgen voor het eerst sinds weken weer gelopen. Lekker rustig aan begonnen, want ik had geen zin in alweer rugproblemen.
Maar op een gegeven moment voelde ik me zo lekker, dat ik vanzelf sneller ben gaan lopen. Met als resultaat 5km in 30.40
Daarom ben ik hiervoor ingeschreven: http://www.vumc.nl/gebouwenloopquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:48 schreef CaLeX het volgende:
[..]
nice
ik zit zelf weer met loopmotivatie probleem, zit te denken om mezelf in te schriven voor de laan van meerdertloop en de 7heuvelenloop als motivatie.
Ik heb een keer in de HHS een gebouwenloop gedaan, het resultaat staat in mijn Fobo volgens mij. Daar doe ik dus niet zo snel meer aan mee :pquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:50 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daarom ben ik hiervoor ingeschreven: http://www.vumc.nl/gebouwenloop
Da's ook gekquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:10 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik heb een keer in de HHS een gebouwenloop gedaan, het resultaat staat in mijn Fobo volgens mij. Daar doe ik dus niet zo snel meer aan mee :p
In je spijkerbroekiequote:Op dinsdag 21 september 2010 11:29 schreef CaLeX het volgende:
trappen op en af + een eindsprint = geen goede combinatie
ja, was een korte estaffete run (onder werktijd:p)quote:
Meestal maar één keer.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:16 schreef Neelix het volgende:
[..]
10 seconden per keer en 2-3 keer rekken?
Is het stijf 's ochtends als je op staat of lange tijd stilzit?
Als je een stijfheid hebt die na een paar minuten lopen wegtrekt heb je waarschijnlijk toch wat aan je achillespees. Dan zou ik even wat rustiger aan doen en misschien es naar de fysio gaan.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:19 schreef pdiscs het volgende:
[..]
Meestal maar één keer.
'S Ochtends voelt mijn kuit redelijk stijf, het is me niet opgevallen dat het ook zo is als ik lange tijd stil heb gezeten.
Okay, dan gewoon rustig aan doen idd en misschien het schema volgen met een extra rustdag ertussen af en toe.quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:10 schreef pdiscs het volgende:
Ben net klaar bij de fysio. Die vertelde me voorzichtig te beginnen, wat ik heb gedaan. Ik hoef pas terug te komen als de klachten erger worden of als de klachten niet weg gaan. Die stijfheid wordt steeds minder erg, dus er zit enige vooruitgang in. Ik heb niet persé de dag na het rennen meer klachten.
Wat heb je betaalt voor dat klokje? Ik wil dr namelijk ook binnenkort 1tje aanschaffen!quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:39 schreef kwaadraad het volgende:
Ik ben 2 weken terug ook begonnen met hardlopen. Vanmorgen een rondje gerend van 5,8km in 30 minuten. Ging opzich wel lekker, maar er had meer ingezeten aangezien ik nog energie over had. Volgende keer ga ik denk ik voor de 7km.
Op de Garmin connect website gedetailleerd te bekijken:
http://connect.garmin.com/activity/49906411
Had de forerunner eerst besteld bij 4launch, daar is 'ie namelijk het goedkoopste. Kreeg helaas te horen dat het horloge niet meer op voorraad is en dat het even kon duren voordat ze weer binnen komen. Uiteindelijk het horloge besteld bij futurumshop.nl voor 10 euro meer (¤169,-). Ik heb verder geen ervaring met hartslagmeters, maar tot zover kan ik dit klokje alleen maar aanraden.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:47 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Wat heb je betaalt voor dat klokje? Ik wil dr namelijk ook binnenkort 1tje aanschaffen!
quote:Op woensdag 22 september 2010 12:31 schreef Cudles het volgende:
Yee ik heb eindelijk 30 minuten gelopen! 4,35 km door mooi Watergraafsmeer. Kun je nagaan dat ik vroeger bij de coopertest 2,65 km liep in 12 minutenBen blij dat ik weer een beetje conditie begin te krijgen (ben overigens 20 jaar).
edit: Bedenk me nu dat je natuurlijk harder kan gaan rennen in die 12 minuten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |