Ik ook. Zo kan ik eventueel tot 20% op mijn loonkosten besparen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
Bij trainees maakt het me niet zo uit maar ik ga vanaf nu wel op dure spelers (qua salaris) letten in dat opzicht.
Kunnen we niet gewoon allemaal blijven en aan de ene kant uitkijken wat we zeggen en ons aan de andere kant niet overal aan storen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:20 schreef Outpost76 het volgende:
* Bij deze wil ik iedereen hier mijn excuus maken voor mijn totaal overdreven en achterlijke reacties naar een aantal van de fed. Ik heb geen idee waarom ik zo doorsloeg maar feit is dat t niet de 1e keer is en dus is er maar 1 oplossing imo. Ik trek me terug en ga mn best doen om niet meer terug te komen. Door mijn acties verpest ik het voor meer mensen dan dat ik het mensen naar hun zin maak en dus is dit imo een goede oplossing. Ik hoop dat mensen flap ed op deze post willen wijzen zodat hij weer terug komt. Nogmaals mn excuus voor mn acties afgelopen weekend. Maak er met zn allen weer de federatie van die het ooit was.
Goed dat je dit over jezelf kunt zeggen maar als je gewoon normaal meepost kun je wat mij betreft gewoon blijvenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:20 schreef Outpost76 het volgende:
* Bij deze wil ik iedereen hier mijn excuus maken voor mijn totaal overdreven en achterlijke reacties naar een aantal van de fed. Ik heb geen idee waarom ik zo doorsloeg maar feit is dat t niet de 1e keer is en dus is er maar 1 oplossing imo. Ik trek me terug en ga mn best doen om niet meer terug te komen. Door mijn acties verpest ik het voor meer mensen dan dat ik het mensen naar hun zin maak en dus is dit imo een goede oplossing. Ik hoop dat mensen flap ed op deze post willen wijzen zodat hij weer terug komt. Nogmaals mn excuus voor mn acties afgelopen weekend. Maak er met zn allen weer de federatie van die het ooit was.
Daar...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:20 schreef Outpost76 het volgende:
en daar...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon allemaal blijven en aan de ene kant uitkijken wat we zeggen en ons aan de andere kant niet overal aan storen?
sluit ik me dan maar bij aan!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Goed dat je dit over jezelf kunt zeggen maar als je gewoon normaal meepost kun je wat mij betreft gewoon blijvenAndere users of mods kunnen je wel op je gedrag wijzen als je te ver gaat.
Ik ben niet het persoon om de voordelen op te noemen nu!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:38 schreef Dagobert-Duck het volgende:
Ik zit er heel erg aan te denken om Hattrick tegaan spelen, heb al een deel van de uitleg gelezen.
Daarom zou ik graag van jullie de voordelen en nadelen horen van Hattrick.![]()
Btw. wat bedoelen jullie met B team?
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Goed dat je dit over jezelf kunt zeggen maar als je gewoon normaal meepost kun je wat mij betreft gewoon blijvenAndere users of mods kunnen je wel op je gedrag wijzen als je te ver gaat.
Dit is niet nodig.. als je gewoon normaal blijft posten (en wij ook) kan het toch gewoon een leuke en gezellig fed worden/zijn met jou?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:20 schreef Outpost76 het volgende:
quote:
Ik krijg straks wat Palestijnen op bezoek, als dat maar goed gaat.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:59 schreef TheVulture het volgende:
Japan overleefd zonder een harakiri
PIN = Play It Normalquote:Op woensdag 1 september 2010 12:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
Bedoel je PIC? of is PIN een term die ik niet ken?
Je staat 0-2 voorquote:Op woensdag 1 september 2010 17:44 schreef Nixx- het volgende:
Ik wil een tussenstand van mijn beker weten!!
Asje!quote:Op woensdag 1 september 2010 17:49 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dank je wel!!!![]()
Stemt mij weer vrolijk
quote:Dmitry Dyadin [playerid=297787888]
17 jaar en 4 dagen, volgende verjaardag: 18-12-2010
Geboren in: Russia
redelijk in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: Abakan (sinds 29-08-2010 (3/43), 3d)
Total Skill Index (TSI): 3 960
Loon: 750 ¤/week 12 000 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Deadline: 01-09-2010 19:50
(0m)
Vraagprijs: 2 000 000 ¤
Hoogste bod: 6 474 000 ¤ door Andmond FC
damm, zo een jonkie wil ik ookquote:Op woensdag 1 september 2010 19:51 schreef MrMoon het volgende:
Verdikke dit zijn pas leuke jeugdpulls![]()
[..]
je krijgt stukje bij beetje het wedstrijd verslag te zien.. de wedstrijd duurt ook daadwerkelijk 2x 45 minuten..quote:Op woensdag 1 september 2010 20:51 schreef Dagobert-Duck het volgende:
Als je inlogt terwijl een wedstrijd bezig is te simuleren, zie je dan stukje bij beetje het wedstrijd verslag of komt het in 1 keer online? Kan iemand hier iets over vertellen?
voordeel.. je hoeft niet elke dag er mee bezig te zijn als je je team een beetje op de rails hebt.. alhoewel sommigen dit misschien ook wel als een nadeel zienquote:En graag zou ik, voordat ik me aanmeld, graag een aantal voordelen en nadelen van jullie horen over Hattrick.
dat hangt er vanaf wat je gaat trainen.. Train je:quote:Op woensdag 1 september 2010 21:22 schreef Dagobert-Duck het volgende:
Ik vroeg me af welke formatie en tactieken jullie gebruiken?
En wat zijn goede ''startende'' formaties als je net een team hebt gekregen in Hattrick? (Zelf denk ik aan 4-4-2 of 4-3-3 ?)
Ik speel 550 zonder speciale taktiek.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:22 schreef Dagobert-Duck het volgende:
Ik vroeg me af welke formatie en tactieken jullie gebruiken?
En wat zijn goede ''startende'' formaties als je net een team hebt gekregen in Hattrick? (Zelf denk ik aan 4-4-2 of 4-3-3 ?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |