abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86316175
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 15:25 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Je mag niet werken op een toeristenvisum, dat is in elk land zo. Ik zou best wel willen werken daar, maar ik ken niemand daar. Moet ik me eerst aanmelden bij de servićo dos estrangeiros, een pedido do trabalho aanvragen, dat proces neemt wellicht een jaar in beslag, al die bureaucratie en ondertussen moet ik ook eten en slapen.
Het is geen EU waar je legaal zo aan de slag kunt, alhoewel zelfs binnen de EU is het nog uiterst lastig en is de bureaucratie moordend.

En mijn gezondheid is ook slecht, het eerst dat ik wil doen is een Cubaanse arts consulteren in La Paz. :D
Je google kunsten zijn niet echt top. Je komt met termen in het Portugees terwijl men in Bolivia Spaans spreekt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  zaterdag 11 september 2010 @ 16:28:04 #78
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_86316216
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 16:26 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Je google kunsten zijn niet echt top. Je komt met termen in het Portugees terwijl men in Bolivia Spaans spreekt.
Dat heeft niets met Google te maken, ik heb drie jaar in Portugal gewerkt. :D
pi_86318990
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 16:28 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Dat heeft niets met Google te maken, ik heb drie jaar in Portugal gewerkt. :D
Dan nog slaat de link met Bolivia nergens op, in andere posts spreek je ook geen spaans. Toch wat grootheidswaanzin/op hol geslagen fantasie? :)
pi_86319172
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 18:20 schreef Cassero het volgende:

[..]

Toch wat grootheidswaanzin/op hol geslagen fantasie? :)
Standaard voor een linkserd.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  zaterdag 11 september 2010 @ 18:28:50 #81
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_86319191
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 18:20 schreef Cassero het volgende:

[..]

Dan nog slaat de link met Bolivia nergens op, in andere posts spreek je ook geen spaans. Toch wat grootheidswaanzin/op hol geslagen fantasie? :)
Dat zal het dan wel zijn.
U bent hier de psychiater, niet ik. :P
pi_86340667
Volgens mij haal je een aantal dingen door elkaar. Vinger afdrukken opslaan in een paspoort is volkomen logisch. Het registeren in een centrale databse van alle op deze manier verkregen vingerafdrukken, dat is het echte probleem. Verder kan je issues hebben met de gebruikte techniek.
Politics -> Poly = many; Tics = bloodsucking creatures
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')