Je google kunsten zijn niet echt top. Je komt met termen in het Portugees terwijl men in Bolivia Spaans spreekt.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:25 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Je mag niet werken op een toeristenvisum, dat is in elk land zo. Ik zou best wel willen werken daar, maar ik ken niemand daar. Moet ik me eerst aanmelden bij de servićo dos estrangeiros, een pedido do trabalho aanvragen, dat proces neemt wellicht een jaar in beslag, al die bureaucratie en ondertussen moet ik ook eten en slapen.
Het is geen EU waar je legaal zo aan de slag kunt, alhoewel zelfs binnen de EU is het nog uiterst lastig en is de bureaucratie moordend.
En mijn gezondheid is ook slecht, het eerst dat ik wil doen is een Cubaanse arts consulteren in La Paz.
Dat heeft niets met Google te maken, ik heb drie jaar in Portugal gewerkt.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je google kunsten zijn niet echt top. Je komt met termen in het Portugees terwijl men in Bolivia Spaans spreekt.
Dan nog slaat de link met Bolivia nergens op, in andere posts spreek je ook geen spaans. Toch wat grootheidswaanzin/op hol geslagen fantasie?quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:28 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dat heeft niets met Google te maken, ik heb drie jaar in Portugal gewerkt.
Standaard voor een linkserd.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:20 schreef Cassero het volgende:
[..]
Toch wat grootheidswaanzin/op hol geslagen fantasie?
Dat zal het dan wel zijn.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:20 schreef Cassero het volgende:
[..]
Dan nog slaat de link met Bolivia nergens op, in andere posts spreek je ook geen spaans. Toch wat grootheidswaanzin/op hol geslagen fantasie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |