Precies op de laatste dag dat het niet hoefde heb ik de mijne aangevraagd, ftw (hij was dan ook wel verlopen maar toch)quote:Op donderdag 2 september 2010 19:44 schreef Gulo het volgende:
Beetje rare OP.
1. rationeel gezien lijkt het me weinig uitmaken of de PVV nu gedoogsteun zou geven of niet. Een regering van CDA en VVD lijkt me al dramatisch genoeg, dan maakt het niet uit wie ze gedoogsteun geeft.
2. irrationeel gezien, als je dus in die illuminatie gelooft, maakt het al helemaal niet uit wie het in de schijndemocratie voor het zeggen heeft.
Kortom, om die reden zou ik Nederland niet ontvluchten. Voor wat betreft die vingerafdrukken, je had beter een tijdje geleden je paspoort kunnen verlengen toen die vingerafdrukken nog niet hoefde. Dan had je nu nog een paar jaar speling gehad...
Maar goed, achteraf is altijd makkelijk praten.
Als een kabinet Junta-I definitief van de baan is, denk ik dat ik toch maar in Fryslan blijf.quote:
Dat lijkt me erg lastig. Als je het ergens niet mee eens bent dan vlucht je weg.quote:Op zondag 5 september 2010 03:29 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Als een kabinet Junta-I definitief van de baan is, denk ik dat ik toch maar in Fryslan blijf.![]()
![]()
Er gaat eigenlijk toch niets boven Fryslan, zelfs Bolivia niet.![]()
Ik ben benieuwd wat er uit komt, hopelijk de variant Roemer.![]()
Ik ook zo min of meer.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Precies op de laatste dag dat het niet hoefde heb ik de mijne aangevraagd, ftw (hij was dan ook wel verlopen maar toch)
Het was dus maar flauwekul van je, dat emigreerplan.quote:Op zondag 5 september 2010 03:29 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Als een kabinet Junta-I definitief van de baan is, denk ik dat ik toch maar in Fryslan blijf.![]()
![]()
Volgens mij moeten wij nu gaan emigreren vanwege dat hij dat niet doet.quote:Op zondag 5 september 2010 10:18 schreef Scorpie het volgende:
Haha, wat een faalhaas die TS. Gaatie alsnog niet emigreren
Nou, als er toch nog een rechts kabinet komt gaat hij weer wel hoorquote:Op zondag 5 september 2010 10:18 schreef Scorpie het volgende:
Haha, wat een faalhaas die TS. Gaatie alsnog niet emigreren
Mooi, nu maar hopen dat het er alsnog komt, want zulke faalhaasjes is dit land liever kwijt dan rijk.quote:Op zondag 5 september 2010 10:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, als er toch nog een rechts kabinet komt gaat hij weer wel hoor
Als de illuminatie het volgens jou voor het zeggen hebben, wat maakt het dan uit wie er voor de vorm de regering invulling geeft?quote:Op zondag 5 september 2010 03:29 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:57 schreef Lavenderr het volgende:
TS, waarom Bolivia? Dan ontkom je niet aan de vaccinatie tegen gele koorts.
Whahahaha... lig compleet in een deuk hier.quote:Op maandag 30 augustus 2010 02:20 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Mijn paspoort loopt volgend jaar af en ik ga dus emigreren (vanwege Wilders). Nu heb ik om toegang te krijgen tot Bolivia....
Mindfulness is misschien wel wat voor jouwquote:Op woensdag 1 september 2010 23:34 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Mijn huisarts heb ik al zovaak om hulp gevraagd, maar die vent doet niet, schrijft niets voor. Ik ben bij zoveel artsen geweest, zowel de reguliere als alternatieve sector, ook direct bij de eerste hulp. Ik betaal wel premie van 112 euro per maand, maar het lijkt wel een verkapte belastingmaatregel, want ik word overal weggestuurd.
Laatste keer dat ik goed geholpen was was in Portugal, in een 'centro de saude', dat was in 2001. Ik had toen gewoon in dat land moeten blijven en nooit meer terugkeren naar dit verschrikkelijke Nederland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |