SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:07 schreef Dottey het volgende:
Lijkt me kei leuk..Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar leerde ik mijn eerste Duits mee(tussen de filmpjes door had je een soort duitse man-bij-hond-achtig klokhuis)
Ja dat ken ik nog wel, met een beer enzoquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:08 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Ik ook
Daar leerde ik mijn eerste Duits mee(tussen de filmpjes door had je een soort duitse man-bij-hond-achtig klokhuis)
moet jij geen fanta versieren?quote:
Het is over man, Drop them attitude Fanta-stick cuz it aint workin' for yaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:32 schreef Dottey het volgende:
het hoeft geen linkdump hier te worden!
Oh, nou het was beter dan een copypaste. Het is maar dat je het weet, Dottey. Want jij begrijpt dat soort dingen lijkt me. Sticks kan daar heel kinderachtig in zijn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:32 schreef Dottey het volgende:
het hoeft geen linkdump hier te worden!
Ik heb je OP gezien, bekeken, deels getracht te lezen en vervolgens overgeslagen om het gedrentel om sinas der poeperd heen te aanschouwen. Maar van mij mag je het daar in dat topic laten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Oh, nou het was beter dan een copypaste. Het is maar dat je het weet, Dottey. Want jij begrijpt dat soort dingen lijkt me. Sticks kan daar heel kinderachtig in zijn.
Het is alleen jij en ik op het balkon voorlopig!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:34 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
![]()
*Rent snel naar de biertjes en geeft Dot en de andere bezoekers er ook 1
Dat was het plan, maar ze is daar te kinderachtig voor aan het doen op het moment. In onze fobo's kun je er meer over lezen. Ze is gewoon een hele slechte verliezer.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:38 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik heb je OP gezien, bekeken, deels getracht te lezen en vervolgens overgeslagen om het gedrentel om sinas der poeperd heen te aanschouwen. Maar van mij mag je het daar in dat topic laten.
Of je moet met der samen willen gaan wonen of burenruzies veroorzaken?
Tja.. en jij weet net als ik.. dat het geen ene reet zegtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
En Dottey, ik woonde al voor jou in de FOK!flat, op de 1e etage volgens mij. Ik ben een oldbie daaro.
Wat ik wilde zeggen is dat ik al in de FOK!flat woonde en dus niet met Sticks hoefde te samenwonen. Ik heb mijn eigen crib maar ben er nooit. De kat James zal wel op apegapen liggen me dunkt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:45 schreef Dottey het volgende:
[..]
Tja.. en jij weet net als ik.. dat het geen ene reet zegtof je der eerder in zat of niet!
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:34 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
![]()
*Rent snel naar de biertjes en geeft Dot en de andere bezoekers er ook 1
Dierenbeulquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat ik wilde zeggen is dat ik al in de FOK!flat woonde en dus niet met Sticks hoefde te samenwonen. Ik heb mijn eigen crib maar ben er nooit. De kat James zal wel op apegapen liggen me dunkt.
Ga jij eens kijken dan, en neem meteen maar wat mee uit die minibar van me. Dat ding is is geen twee week aangeraakt.quote:
Oeoeoeoeoequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:39 schreef Dottey het volgende:
[..]
Het is alleen jij en ik op het balkon voorlopig!
staat er op mijn voorhoofd sloof?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ga jij eens kijken dan, en neem meteen maar wat mee uit die minibar van me. Dat ding is is geen twee week aangeraakt.
Ik ga der ook even eentje halen!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:53 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Oeoeoeoeoe
Edit: over biertjes gesproken, er staat er nu echt eentje naast me![]()
![]()
Ik bepaal zelf wel wat er op jouw voorhoofd staat. En anders drapeer ik er wat anders over. Zo ben ik man. Ik ga niet anders doen dan ik ben.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:55 schreef Dottey het volgende:
[..]
staat er op mijn voorhoofd sloof?
Ik zit samen met zyx op mijn balkon te chillen na een zware verhuizing!
quote:Op woensdag 1 september 2010 00:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel wat er op jouw voorhoofd staat. En anders drapeer ik er wat anders over. Zo ben ik man. Ik ga niet anders doen dan ik ben.
Je kent de feiten niet, man, je weet niks over mij, dus praat niet over mij, geef me de tijd, en ik heb shit bereikt.quote:
Dankjequote:Op donderdag 2 september 2010 07:04 schreef Dottey het volgende:
Ik kon er gewoon niet van slapen![]()
HAPPYBOB! welkom thuis!!
Ik dacht dat die al lang afgelopen zou zijnquote:Op donderdag 2 september 2010 11:04 schreef HaJee het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Denk nog even aan de wedstrijd voor de gemeentenaam en bijbehorend welkomstbord (moet zelf ook nog beginnen) Zou leuk zijn als we over de twee inzendingen (tuin) heen gaan.
Succes
Er was nauwelijks animo toen, vandaar het uitstel. Tot 20.00 u. heb je nog de tijd.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik dacht dat die al lang afgelopen zou zijnHij was al gestart voordat ik op vakantie ging
Even zoeken wanneer deze is afgelopen, misschien dat ik dan ook nog een poging doen
Heb je het leuk gehad?quote:Op donderdag 2 september 2010 08:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dankje![]()
Lig nog lekker eventjes in bed uit te rusten van de vakantie
En mij warm houden onder de dekens! Veel te koud hier in Nederland!!
Deeltje 13 al weer..is het nodig om alle gemiste delen terug te lezen?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1:
----------------------------------------------------
2:
3:
4:
---------------------------------------------------
5:
Poll: Welkomsbord Fok!Flat
• 1
• 2
• 3
• 4
• 5
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierOok al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |