ALL WE NEED IS SWAT THE APIJ MANPOWER BLOOD THATS WHAT WE ALL NEED.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:30 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik help ook wel en als je een balkon hebt kunnen we de zware spullen met de heli vervoeren
Hoe gaat het met je FFF?quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:21 schreef Snaavel het volgende:
Eindelijk, hyundai is weg.. hij met zijn verbouwingen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Graag gedaan maar ik ben zo alléééééééén !quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:15 schreef Dottey het volgende:
Bedankt mannen voor het sjouwen van mijn verhuisdozen!
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat kan heul nietquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:36 schreef Fanta-stick het volgende:
Happybob gooide zojuist servies keihard langs me heen tegen het raam, nadat ik hm anaal had vernederd.
Nu zit er een barst in, wie vervangt glazen?
.
Ik zal hem morgen even ombouwen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:40 schreef zyx1981 het volgende:
Wheeeeeeeeeeee mijn olifantje heeft teveel Mary Poppins gezien
[ afbeelding ]
Lieve Dotty, mag deze in de lucht rechts van de flat??? Dan 2 vakjes boven elkaar? (400x400)
Aanstellerquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:21 schreef Snaavel het volgende:
Eindelijk, hyundai is weg.. hij met zijn verbouwingen..
Trouwens.. hoe staat het met de verhuizing die Happy Bob aanvroeg voor jullie?quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:36 schreef Fanta-stick het volgende:
Happybob gooide zojuist servies keihard langs me heen tegen het raam, nadat ik hm anaal had vernederd.
Nu zit er een barst in, wie vervangt glazen?
.
Jaaa dankjequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:15 schreef Dottey het volgende:
Zo.. ik had der effe moeite mee.. maar tinypics werkte eindelijk mee![]()
olifantje hangt!
schenk me dan nu maar zo'n biertje van je in en zet je heerlijke blauwe reet neer op een verhuisdoos.quote:
Shit wie was dat dan vannachtquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:32 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat kan heul niet![]()
Hij is namelijk op vakantie!
Ooo cool!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:26 schreef Dottey het volgende:
[..]
schenk me dan nu maar zo'n biertje van je in en zet je heerlijke blauwe reet neer op een verhuisdoos.
poten op de balustrade.. we gaan sterren kijken vanaf mijn balkon!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |