Als je dat allemaal meemaakt ga je het niet op Fok! zetten lijkt me, terwijl je ook contact hebt met je bekenden. Tis gwn nie logischquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:32 schreef Rrrroedie het volgende:
[..]
Wat is dat toch met mensen die mij niet geloven de laatste tijd =P
Of reageer gewoon inhoudelijk.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:23 schreef barrydevliegenier het volgende:
[..]
Nee klopt, zal me wel stilhouden, maar veel succes nog met elkaar als gezamenlijke internetdetictives
Huh Huhquote:Op maandag 30 augustus 2010 01:27 schreef Rrrroedie het volgende:
Ik zei dat deze oud en traag was en m'n hele scriptie erop stond (had al een tijd geen backup gemaakt)
Ze vind het verhaal van de laptop verdacht. Uiteraard ben ik volledig onschuldig.
Any advice?
nee bedreigingen van anonieme fokkers waardoor die gast nog meer zint op wraakquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:03 schreef Pistolebob het volgende:
Als je het adres van die huisbaas hier post wil ik 'm wel een leuk kaartje sturen, maar dat zal niet helpen denk ik.
Ik heb mijn scriptie gewoon in Nederland in mijn eigen woonplaats gemaakt en zelfs daar stuurde ik op het eind van de dag al al m'n data en tekst naar m'n gmail... Lijkt me een goed idee dat TS dit ook gaat doen!quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:20 schreef maartena het volgende:
Verder zou ik ook zo snel mogelijk een online-backup maken van je belangrijkste scriptiedata, want als je huisgenoten kwaad op je blijven, zouden ze ook wel eens een wraak-inbraak kunnen organiseren. Dan heb je in ieder geval al je data ergens online op een online-backup veilig gesteld. (Ook zou ik je laptop afstruinen en er voor zorgen dat je op geen enkele website meer "automatisch inloggen" hebt aanstaan).
er zijn zeer goede freeware alternatievenquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:53 schreef maartena het volgende:
[..]
http://www.absolute.com/en/lojackforlaptops/home.aspx
Ook voor Ubuntu 10.04 LTS (Linux)?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:05 schreef dalonia het volgende:
[..]
er zijn zeer goede freeware alternatieven
hihihi lezen is ook een vakquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het is hier al meerdere keren aangeraden om een advocaat te nemen, of in ieder geval naar de ambassade te gaan. Lezen is ook een vak hè.
http://preyproject.com/ , voor alle platforms, en bij linux hoef je zelfs niet in te loggen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:15 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ook voor Ubuntu 10.04 LTS (Linux)?
quote:Op maandag 30 augustus 2010 02:47 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Politie is trouwens overal ter wereld schorem en tuig, rechters ook. Kl******* zijn het, overal.![]()
![]()
Recht wordt er nergens ter wereld gesproken, noch in het westen noch daarbuiten. Als je echt de criminaliteit wilt aanpakken moet je eerst alle smerissen arresteren, de grootste boeven van allemaal.
Hey Flipsen!quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:11 schreef flipsen het volgende:
Bijzonder vervelend TS, goed dat je naar de ambassade bent geweest, dat is de enige juiste stap lijkt me. En verder zit ik de helft van de reacties hier echt met open mond te bekijken, wat een onwetendheid van sommige mensen over ´dat soort landen´
Je zit al 7 maanden in BsAs zeg je, dus dan zal je het wel weten, maar als je je verhaal kwijt wil tegen andere kaaskoppen in BsAs dan kan je op de 1e woensdag van de maand naar Cafe Van Koning gaan (calle Baez in Las Cañitas). Misschien hebben die nog wat goeie tips voor je, weten in ieder geval meer van het leven in Buenos Aires dan het merendeel van de mensen hier op Fok...
En mocht je alles even willen vergeten, er ligt 3 meter sneeuw in Bariloche en het is weer laagseizoen, dus pak de bus of het vliegtuig
Ik woon in Barilochequote:Op maandag 30 augustus 2010 23:07 schreef Rrrroedie het volgende:
Kom je er zelf ook of ben je nu in Bariloche?
Nederland in de jaren '80 en '90.quote:
Zelfmoord in jouw gevalquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:34 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Beter pak ik een ufo naar een andere planeet.
Alsof het vroeger veel beter wasquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:34 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Nederland in de jaren '80 en '90.![]()
![]()
![]()
Nederland anno 2010![]()
Eigenlijk de hele planeet, de hele wereld en de hele mensheid anno 2010![]()
Beter pak ik een ufo naar een andere planeet.
Ik geloof in God, dus helaas dat zit er niet in. Mag niet van God. Zou wel willen, maar het mag niet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |