Artsen zonder Grenzen heeft zich teruggetrokken uit dat gebiedquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:00 schreef CaLeX het volgende:
Ow en mijn vlucht naar Moldavie is gecanceld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat kloptJe hebt een mooi handschrift.
2264 kmquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bieden ze wel een vervangende busreis aan ?
4~12oktober en geen idee (ik heb het niet geboekt)quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:07 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wanneer zou je gaan en waarom is het geannuleerd?
Daar zijn toch helemaal geen grenzen? 1 groot ruslandquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Artsen zonder Grenzen heeft zich teruggetrokken uit dat gebied
Ik zal nog eens vleiend terug doen...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
alleen ivm het mooie handschrift??
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal nog eens vleiend terug doen...
Het is gelukkig niet voor werk ^^quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als ze mij op een vliegtuig vanuit m'n werk in een vleigtuig douwen heb ik meestal wel een idee waarvoor ik ga.
Goedkoop bier, wat wil je nog meer!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk dan zo'n vrijgezellenfeestje in Moldavië...
Alles behalve goedkoop bier, dat kan ik bij de Lidl of de Aldi ook wel halen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:39 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Goedkoop bier, wat wil je nog meer!
Dat is afhankelijk hoe lam je wordtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alles behalve goedkoop bier, dat kan ik bij de Lidl of de Aldi ook wel halen.
En wat kost zo'n goedkoop biertje in Moldavië als je reis- en verblijfskosten er in verdisconteerd?
Ga eens uit van, doe eens gek, 30 biertjes...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:11 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk hoe lam je wordt
een kerel die meegaat, die gaat dat wel reddenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga eens uit van, doe eens gek, 30 biertjes...
O, daar mis je dus niks aan dat die trip gecancelled is...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:30 schreef CaLeX het volgende:
[..]
een kerel die meegaat, die gaat dat wel redden
Maar euh, geen vrijgezellenfeest, nederlandselftal:D:d
Zoals iemand hierboven over ene tijgerprint-bank al zei; smaken verschillen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, daar mis je dus niks aan dat die trip gecancelled is...
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het schijnt dat de afdeling waar ik werk in z'n geheel opgedoekt gaat worden. Over een uur zou ik meer informatie krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |